XXL Nutrition

Xtralarge's finest BB-meals

haha ziet er weer heerlijk uit man :D:D wat zijn dat allemaal voor pillekes hehehe

Thanks bro! Dat zakje is animal stack en 2 glucosamine en visoliepillen..:D

Today voeding tot nu toe....;

Jeppe`s pancake--> 100 gram havermout, 4 eieren, kaneel en 1 banaan dit keer met neus Tiger:eek:

After work out meal-->250 gram tartaar, doperwten/wortelen, 400 gram rijst en 1 eetlepel garnalensambal van surinamproducts:)

today 001.jpg

today 002.jpg

tussendoortje gemaakt deze verdient karma voor mij broeders:p

Gerookte kipshoarma broodjes

250 gram gerookte kipfilet, extra light mayo van calve(75 kcal per 100gr), suikervrije chilisaus, cherrytomaten, komkommer en pitabroodjes van de biologische winkel ---> instant PR!

In de oven --> broodje vullen met de gerookte kip

Openmaken opvullen met tomaat, komkommer, mayo en chilisaus

Bon apetit -->:meal:

Afserveren met een ijskoud glas light cola -->:klink:

kipshoarma 001.jpg

kipshoarma 002.jpg

kipshoarma 003.jpg

kipshoarma 004.jpg

niiiiiiiiiiiiice :)

Laatst bewerkt:
ziet er allemaal heel goed uit

maarehh Xtralarge hoef jij nooit te werken ofzo? :D

Eet nu kippensoep . Hierna kip aan het spit met ratatouille , salade en frietjes . Life is good :)

:thumbs: thanks

maarehh Xtralarge hoef jij nooit te werken ofzo? :D
Thanks, flexibele werktijden :cool:

Eet nu kippensoep . Hierna kip aan het spit met ratatouille , salade en frietjes . Life is good :)

Damn, pheno klinkt heel erg goed bro. Schiet is een foto van die kip aan het spit dat klinkt erg goed.......

Vanavond zalmtartaar gemaakt! Bro`s geef is wat karma aan deze karmaslet.

Zalmtartaar ->benodigd; 200 gram gerookte zalm p.p. , mierikswortel, knoflook, extra light may, kappertjes, dille kruiden, zeekraal, zout, peper en kokosvet.

Zalm in de mixer dumpen

Kappertjes, mayo, dille, mierikswortel erbij

Knoflook, zeekraal samen bakken in een pannetje met kokosolie

Bon apetit!

zalmtartaar 001.jpg

zalmtartaar 002.jpg

zalmtartaar 003.jpg

zalmtartaar 004.jpg

Whaah! Ik krijg hier zoveel honger door :D

Respect Mos!:)

Oke Mossel . Heb foto's maar kan ze niet op deze pc vlammen (ben niet thuis)

lol thanks mannen ---> drop die pics ook van die havermout shizzle....
lekker gegeten pheno?

Ik heb net een instant PR gemaakt --> ik wil met trots presenteren ;

de bodybuilders milkshake;:D

Benodigd --> verse aardbeien, 1 banaan, light slagroomijs van Hetog(100 gram, aarbeien whey poeder en halfvolle melk(0,5 liter). Alles in de blender gooien. Dit is zo ontzettend lekker echt helemaal top..... Je kan er ook nog wat havermout door heen gooien als je nog extra KH nodig hebt!
Heel simpel maar zo goed.......:D

pr shake 001.jpg

pr shake 002.jpg

pr shake 004.jpg

pr shake 005.jpg

b5fg42.jpg

Kip aan 't spit

i6cpdl.jpg

Kippensoep met hele kip , poten , hartjes , levers en maagjes

Wtf, Phenochef jij beest:p

Pheno just owned dit hele topic --> dit is pas hardcore zoals het hoort:D

arod_owned_by_tek.jpg

hahaha shit man dat pootje ziet er wel bizar uit :D

Kipparty broodjes

150 gram kipfilet, pesto, balanzketchup, bieslook, cherrytomaatjes en zuurdesembrood(4 stuks)

Salade champignon cottage cheese(linessa light shizzle)

Check --> dit is een redelijke eiwittenbron builders! 0,4 fat (78 kcal per 100gr) en 4,7 g KH en 13 gram eiwitten.

today 003.jpg

today 004.jpg

cottage.jpg

Niet echt gezond ofzo maar wel helemaal zelf gemaakt, incl het draaien van de bodem(Was me cheatmeal :P).

Ziet er misschien niet zo super uit alleen deze pizza is erg lekker. Werk als bezorger bij een pizzeria alleen mijn baas wil me binnenkort wel in de keuken zien. Bodems maken kan ik al wel alleen beleggen nog niet echt.
25072009179.jpg

Pizza met kaas, gorgonzola, mozzarella, uien, ananas, knoflook, spaanse pepers en oregano.

Ik maak tegenwoordig elke avond een ommelet met 5 eieren (2 hele + 3 eiwitten) ik doe er dan 2 eetlepels olijfolie doorheen roeren voordat het de pan in gaat, wat uitjes, kruiden, peper en parikapoeder op. Lovely :meal:

Hieroverigens nog makreel filet van daarnet. De havermout met whey was niet echt de moeite waard om een foto van te maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Straks om 17:30 staat er rijst met gegrilde kip(+ paprika kruiden) , broccoli en een zelfgemaakte pindasus van pindakaas te wachten!

lol ok Navy thanks:D 100 eggs is to much! Ik eet 28 hele eieren per week.

Damn Daan ziet er goed uit die pizza alleen hij telt niet want hij is niet Bodybuilderswaardig qua verhoudingen:p

Koekie jij bent goed bezig man. Wat ziet die shizzle er heerlijk uit. Ik krijg er honger van ga ook maar weer wat in elkaar draaien.......

Hamburgers(250 gram rundertartaar) met "gezonde" saus in volkoren biologische pitabroodjes met cherrytomaten en komkommer.

Dit is het geheim dit zakje met een klein beetje sambal mengen met magere joghurt!

Hamburgers bakken, pitabroodjes vullen met rauwkost en lekkere saus....bon apetit:)

hamburger 001.jpg

hamburger 002.jpg

hamburger 003.jpg

hamburger 004.jpg

Terug
Naar boven