Tartaar met uien en bieslook!
@Mas --> nee ik maak nooit pangafilet verzin jij eens wat lekkers topper.
Met die aziatische keuken kan je er vast iets lekkers van maken? Post het dan beest.
100 gram ijs in een shake heb je het etiket wel gelezen 11 gram suikers.
IDD, plaats genoeg voor

en :aardbei:
Ohja nog ff een lekkere DBB meal, Xtralarge deze moet je echt eens proberenn supperr lekker.
Pasta del gourmet
Benodigdheden
Pasta ( Ik gebruik penne, maar kan ook andere pasta soorten. Je moet alleen niet teveel pasta gebruiken, anders verlies je de smaak van de saus.) Ik denk zon 150 gram
Champignons 50gram
Ui 40gram ringetjes
Ham 65 gram in stukjes gesneden
Rosbief 65 gram in stukjes gesneden
Roomsaus voor koken 30 gram, 2 eetlepels ofzo
Tomatensaus ( Bijvoorbeeld Bertolli met Spaanse pepers en scherpe kruiden) 300 tot 400 gram
Kaas zelf weten
Specerijen
Tabasco paar scheuten
knoflook 2 thee lepels
zwarte peper
zout
oregano
Als eerste maak je de pan heet met olijfolie, wees niet te zuinig qua olijfolie gewoon lekker wat ingooien. Vervolgens gooi je de champignons en de uien erin. Eventjes roeren en wachten tot ze gaar zijn en vervolgens kan je de rosbief en ham toevoegen. Ook even wachten tot het gaar is en voeg vervolgens alle specerijen toe. Zorg er alleen wel voor dat je de kruiden er niet te lang op het vuur zet want anders verliest het zijn smaak. Voeg vervolgens de roomsaus toe. Eventjes alles door elkaar roeren en wachten tot de roomsaus een beetje kookt. Doe vervolgens de tomaten saus er door wacht ook tot deze borrelt.
Zo ziet het er ongeveer uit voordat je de pasta toevoegt:
Voeg vervolgens de pasta toe. Alleen je moet er wel voor zorgen dat je niet teveel pasta gebruikt!. Nu ben je klaar, voeg nog wat kruiden naar keus toe, Bijvoorbeeld Oregano, zout of Spaanse pepers Zorg er ook voor dat je de pasta samen met de saus niet te lang op hoog vuur laat staan, anders word de saus erg droog. Op een bordje leggen en nog wat kaas erover heen en smullen maar!.
Eindresultaat:
Voedingswaarde ongeveer: ( Excl kaas en specerijen )
Kcal: 546
Koolhydraten: 42
eiwit: 40
vet: 21