MuscleMeat

Xtralarge's finest BB-meals

lol ok Navy thanks:D 100 eggs is to much! Ik eet 28 hele eieren per week.

Damn Daan ziet er goed uit die pizza alleen hij telt niet want hij is niet Bodybuilderswaardig qua verhoudingen:p

Koekie jij bent goed bezig man. Wat ziet die shizzle er heerlijk uit. Ik krijg er honger van ga ook maar weer wat in elkaar draaien.......

Zeker wel bodybuilding vaardig, goeie cheatmeal toch :P

Thnx voor de tips met de sausjes, heb direct ook de light mayo en ketchup aangeschaft, prima voor in de cut aangezien weinig kcals en redelijke voedingswaarden. Bovendien gebruik ik het toch niet zo super veel. Maar een broodje kipfilet word ineens 100X lekkerder met wat ketchup en mayo en bieslook :).

Thnx voor de tips met de sausjes, heb direct ook de light mayo en ketchup aangeschaft, prima voor in de cut aangezien weinig kcals en redelijke voedingswaarden. Bovendien gebruik ik het toch niet zo super veel. Maar een broodje kipfilet word ineens 100X lekkerder met wat ketchup en mayo en bieslook :).

Graag gedaan topper. Zo blijft het ook lekker inderdaad dat magere joghurt met sambal en zo`n zakje kruiden is ook perfect en lekker.

Maar die extra light mayo van calve is ook super en zit weinig slechts in!

S6 man

wludee.jpg

Personeelseten op mijn werk ... Quiche met aubergine , ei en kip . Heerlijk !

Graag gedaan topper. Zo blijft het ook lekker inderdaad dat magere joghurt met sambal en zo`n zakje kruiden is ook perfect en lekker.

Maar die extra light mayo van calve is ook super en zit weinig slechts in!

S6 man

Die ijs shake met hertog ijs, banaan en aardbei lijkt me ook wel wat, ga hem van de week maar eens nemen als post workout, lijkt me uitermate geschikt daarvoor :D

Nog een goed recept voor pangafilet Sarge?

Die ijs shake met hertog ijs, banaan en aardbei lijkt me ook wel wat, ga hem van de week maar eens nemen als post workout, lijkt me uitermate geschikt daarvoor :D

Oei, al die suikers kan nooit goed zijn man. Kun je net zo goed een pak choco open trekken:p

Tartaar met uien en bieslook!

@Mas --> nee ik maak nooit pangafilet verzin jij eens wat lekkers topper.
Met die aziatische keuken kan je er vast iets lekkers van maken? Post het dan beest.

Oei, al die suikers kan nooit goed zijn man. Kun je net zo goed een pak choco open trekken:p

100 gram ijs in een shake heb je het etiket wel gelezen 11 gram suikers.

Tartaar met uien en bieslook!

@Mas --> nee ik maak nooit pangafilet verzin jij eens wat lekkers topper.
Met die aziatische keuken kan je er vast iets lekkers van maken? Post het dan beest.

100 gram ijs in een shake heb je het etiket wel gelezen 11 gram suikers.

IDD, plaats genoeg voor :banana: en :aardbei: :rocker2:

Ohja nog ff een lekkere DBB meal, Xtralarge deze moet je echt eens proberenn supperr lekker.

Pasta del gourmet

Benodigdheden
07012009177.jpg

Pasta ( Ik gebruik penne, maar kan ook andere pasta soorten. Je moet alleen niet teveel pasta gebruiken, anders verlies je de smaak van de saus.) Ik denk zon 150 gram
Champignons 50gram
Ui 40gram ringetjes
Ham 65 gram in stukjes gesneden
Rosbief 65 gram in stukjes gesneden
Roomsaus voor koken 30 gram, 2 eetlepels ofzo
Tomatensaus ( Bijvoorbeeld Bertolli met Spaanse pepers en scherpe kruiden) 300 tot 400 gram
Kaas zelf weten

Specerijen
Tabasco paar scheuten
knoflook 2 thee lepels
zwarte peper
zout
oregano

Als eerste maak je de pan heet met olijfolie, wees niet te zuinig qua olijfolie gewoon lekker wat ingooien. Vervolgens gooi je de champignons en de uien erin. Eventjes roeren en wachten tot ze gaar zijn en vervolgens kan je de rosbief en ham toevoegen. Ook even wachten tot het gaar is en voeg vervolgens alle specerijen toe. Zorg er alleen wel voor dat je de kruiden er niet te lang op het vuur zet want anders verliest het zijn smaak. Voeg vervolgens de roomsaus toe. Eventjes alles door elkaar roeren en wachten tot de roomsaus een beetje kookt. Doe vervolgens de tomaten saus er door wacht ook tot deze borrelt.

Zo ziet het er ongeveer uit voordat je de pasta toevoegt:
07012009179.jpg

Voeg vervolgens de pasta toe. Alleen je moet er wel voor zorgen dat je niet teveel pasta gebruikt!. Nu ben je klaar, voeg nog wat kruiden naar keus toe, Bijvoorbeeld Oregano, zout of Spaanse pepers Zorg er ook voor dat je de pasta samen met de saus niet te lang op hoog vuur laat staan, anders word de saus erg droog. Op een bordje leggen en nog wat kaas erover heen en smullen maar!.:meal:

Eindresultaat:
07012009186.jpg

Voedingswaarde ongeveer: ( Excl kaas en specerijen )
Kcal: 546
Koolhydraten: 42
eiwit: 40
vet: 21

Laatst bewerkt door een moderator:
Sick topic mannen, zelfs mijn wok to walk schetenlucht kan mijn honger niet verdringen door deze recepten!

Heb ik ook nog een bb waardige maaltijd tussen mijn bulkvoedsel zitten.

Spinazie omelet:

450 gram spinazie
8 eieren
250 gram ham/kip/spek
Stuk of 6 aardappelen (afhankelijk of je carbs wilt of niet)
teentje knoflook (of 2)

1. Verwarm de spinazie
2. Snij ondertussen de aardappelen in blokjes en bak ze in olijfolie met de knoflook
3. Pak 2 pannen (of 1 en deel de gegevens door 2) en gooi alle ingredienten bij elkaar verspreid over de 2 pannen (gooi evt een eitje erbij, nooit te weinig anders plakt de boel niet aan elkaar)
5. 10 minuutjes op laag vuur zetten en dan mbv een bord de boel omdraaien en nog eens 10 minuutjes.

Is vrij basic recept en valt veel aan te varieren. Vind het zelf oké vooral omdat het zo handig is om mee te nemen en is weeris wat anders dan pannekoeken. Eet het zelf vaak met een mayo en ketchup en af en toe op brood.

*Ik gebruik bevroren spinazie en laat die ontdooien, belangrijk detail is om de spinazie niet te waterig in de pan doen omdat de boel dan een grote brij word en niet plakt. Is wel te eten maar is geen handig pannekoekje meer;)

Komt niet in de buurt van de culinaire hoogstandjes van de chefs hier maar voor de iets luiere studenten misschien.

DSC00106.jpg

Blijft een leuk topic gasten blijven doorgaan :D

Wat een heerlijk gerechten zie ik voorbij komen mannen. Keep them comin...
Die pasta en spinazieomelet ga ik ook maken mmmmm.

mazzel chefs

De kip voor het avond eten met champion, pasta en mosterd saus

DSC00961.jpg

damn ik merk dit topic nu pas, net hélémaal doorlezen. Ik merk dat ik wel wat potentieele massa laat liggen. Maar ik zie nu ook waarom, echt 90% van de maaltijden lust ik gewoon weg niet. Ik kan er niet tegen dat m'n smaken gaat mengen.

Ik ben zelf meer een eter zoals jeppe en gfg, weinig smaak :D. Ik krijg dan ook geen enkel stuk vlees meer weg buiten gehakt. Te droog en smaakloos, maar liggen kruiden en combineren met andere zaken, dan lust ik het weer niet :p. Desondanks leuk topic.

Zonet het heerlijkste omelet gemaakt dat ik ooit gegeten heb! :D

250 g spinazie
2 tomaten
3 eiwitten
1 dooier
garnalen

Spinazie opwarmen.
Eiwitten stijfkloppen tot er pieken ontstaan.
Eidooier toevoegen.
Kruiden met peper en zout.
Olijfolie in een pan doen.
Tomaat in schijven snijden en bakken op de pan.
Ei-mengsel toevoegen.
Omdraaien.
Spinazie erover + de garnalen.

Smullen maar!!

Terug
Naar boven