XXL Nutrition

Xtralarge's finest BB-meals

Juw mannen :cool:

Nog eerst een gerechtje dat ik voor het eerst geprobeerd had
dus we hebben aardappels met schil in mijn special kruiden in de oven gebakken + videe van kip + tomaat + komkommer
Dit is mss niet echt BB waardig maar aangezien ik toch bezig ben met bulken dacht ik komaan waarom niet :D:D:D
ENJOY:cool:

2cnyybl.jpg

Zo deze middag weer lekker gesmikkelt , Dus weer tijd voor een foto'tje :cool:

200g kippeborst
aardapelen in speciale mexicaanse-spaanse kruiden mix gebakken in de oven
augurken
kers tomaten
2 gebakken eiwitten + 1 volledig ei

2rw5bgl.jpg

Enjoy The Food Mate's :D:D

Havermoutkoeken

Ingrediënten:
  • 750gr havermout
  • 300gr volkoren tarwebloem
  • 10 hele eieren
  • 1 zakje bakpoeder (20g)
  • 250gr gedroogde veenbessen (cranberries)
  • 1 tas melk
  • veel kaneel
  • vloeibare zoetstof waarmee je mag bakken (vb. stevia)

Bereiding:
Alles bijeen smijten, kneden en op een bakplaat met bakpapier uitsmeren (tot het deeg nog 1 a 2cm dik is). De oven opwarmen naar 150° en dan de deeg erin voor 20-25min.

Resultaat:
2mx1nhi.jpg

Gem. voedingswaarden per 100gr:
KH: 55gr
E: 14gr
V: 8gr

Ik heb deze ochtend zo één stuk opgegeten (+-250gr) + een whey shake. Normaal heb ik al moeite om 100gr havermout binnen te krijgen 's ochtends maar deze koeken zijn erg solide, compact dus je hoeft er geen groot stuk van te eten om aan je kcal te komen. :cool:

Damn, Michiel, ziet er goed uit!

Vandaag ook eens pannekoekjes proberen maken met brinta. Met havermout is toch veel gemakkelijker. Ze zien er redelijk flets uit, maar de smaak was redelijk goed. Gemaakt van in totaal 50 gram brinta, 250 ml cocovite, beetje zoetstof en kaneel.
acv5dv.jpg

Bij deze heb ik wat stukjes hazelnoten toegevoegd (niet te zien blijkbaar:p):
2efmkoo.jpg

Thx, moet je zeker ook eens proberen ;)

Hé, waar kan je die cocovite kopen in België? Ik zoek al langer vloeibare eiwitten :)

Je pannenkoeken zien er wel ok uit, wat eet je er bij?

Bij deze heb ik nog een bord groente gegeten. Ben qua calorieen rustig aan het opbouwen naar de 3000 a 3500.
Cocovite koop ik in de makro. Doosjes van 250 ml en 2 liter te verkrijgen.

Thx, moet je zeker ook eens proberen ;)

Hé, waar kan je die cocovite kopen in België? Ik zoek al langer vloeibare eiwitten :)

Je pannenkoeken zien er wel ok uit, wat eet je er bij?

Good luck met die zoektocht ... enkel in de Makro kerel. En ik ben echt al veel
winkels afgegaan. Je kan eventueel ook, als je een kok ofzo kent, die door hem
laten bezorgen ofzo?

Het wordt particulier zo goed als nergens verkocht.

Simpel maar vrij lekker:

- Gele rijst
- Kipfilet met wat kerriepoeder en andere kruiden
- Roerbakgroenten

1zee3pu.jpg

Voor een 2 literdoos tussen de 3 en 4 euro, van de apparte doosjes heb ik geen gedacht. Per 100 ml zit er 10 gram eiwit in.

Nog makkelijker:
Spaghetti met wat kipfilet en pastasauce.
2qd1r9t.jpg

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

K*tzooi, krijg nu zelf honger..op werk is het toch vrij k*t dat je niet aan de lekkere maaltijden kunt!!

hmmm:D

Nog makkelijker:
Spaghetti met wat kipfilet en pastasauce.
2qd1r9t.jpg

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

K*tzooi, krijg nu zelf honger..op werk is het toch vrij k*t dat je niet aan de lekkere maaltijden kunt!!

Hoe hou jij je toetsenbord zo proper als je aan de computer eet?

Kippengehakt (gekruid met oregano en basilicum), zilvervliesrijst, tuinkers, rode paprika, wortel.

2ufy2hs.jpg

Kipgehakt of kipfilet?

Laatst keek ik naar de voedingswaarden van kipGEHAKT bij de jumbo en die waren tot mijn verbijstering veel slechter dan normale kipFILET. De vetgehalte was vele male hoger, waarschijnlijk gooien ze daar meer troep in!

Wat zijn de voedingswaarden van kippegehakt?

Kipgehakt of kipfilet?

Laatst keek ik naar de voedingswaarden van kipGEHAKT bij de jumbo en die waren tot mijn verbijstering veel slechter dan normale kipFILET. De vetgehalte was vele male hoger, waarschijnlijk gooien ze daar meer troep in!

Dan heb je wss nog niet naar varkensgehakt gekeken. Het is logisch dat het vetgehalte hoger is , je moet ook ergens je vetten uit halen..

149ma7q.jpg

Steak, penné, tomaten puree, gegrilde champignons en gegrilde paprika

(Ik ben nog maar beginnende "kok" paprika moest langer gegrild worden, maar het was toch enorm lekker)

Terug
Naar boven