Fitness Seller

Xtralarge's finest BB-meals

jij eet alleen maar paardenbiefstuk zeker :D

Ga beginnen aan een probeersel van een taart met (ongeveer) 40/40/20 verhoudingen.
School komt eraan, en zulke dingen zijn altijd gemakkelijk op te eten :D
Als hij klaar is, maak ik een foto'tje :D
Taart gaat 149 gram carbs, 147 gram eiwit en 34 gram vet bevatten. Totaal cal: 1510

Ga beginnen aan een probeersel van een taart met (ongeveer) 40/40/20 verhoudingen.
School komt eraan, en zulke dingen zijn altijd gemakkelijk op te eten :D
Als hij klaar is, maak ik een foto'tje :D
Taart gaat 149 gram carbs, 147 gram eiwit en 34 gram vet bevatten. Totaal cal: 1510

juw Rah Rah Man sucess met je taart , waarom begint ge geen bakkers zaak :D, ik zou er wel wat kome kope

heb een grill van de lidl en die platen kan je er ook niet afhalen idd een vuil werkje om dat proper te krijgen elke keer
heb de grill daarom een hele tijd niet gebruikt omdat het altijd zo een gedoe is na het grillen.
tips zijn dus altijd welkom.
Ik veeg die dingen hooguit af met een stukje keukenpapier! Daar hoef je echt geen sopje bij te halen hoor.

Juist niet, want zeep kan de anti-aanbaklaag beschadigen

Hier even men middag eten neerzetten :cool:
volkoren rijst met gegrilde kippe borst filet
Smakelijk kerels :D:D

xefqix.jpg

lekker wat is dat gele?

Plakje van mijn cake/taart. Eet elke dag 1/4 op van de taart wat ongeveer 400 kcal zijn :p Gemakkelijk voor op school.

x3uzx0.jpg

y0 Worm,

Gewoon met een sopje niks aan de hand wel gelijk na het bakken schoonmaken en niet uren laten staan vanzelfsprekend. Moet eerlijk bekennen dat ik hem ook tot nu toe nog niet heel veel gebruikt heb.

Ik laat hem inderdaad altijd wel lang staan. Begint ook al naar rotte vis te ruiken dat ding :P ahahah Nee man ik ga het proberen volgende keer als hij nog lauw warm is. Gebruik hem toch voor mijn dagelijkse kip en beefstuk.:D

De ingredienten zijn:
40 gram tarwemeel
50 gram brinta
100 gram zilvervliesrijst (ongekookt gewicht)
500 ml cocovite eiwit
5 eieren
400 gram kwark
kaneel (behoorlijk veel)
zoetstof
Alles in een kom en de mixer erin. En dan gewoon in een antibaklaag-taartvorm en dan in de OVEN ;) op 150 graden. Hoelang hij erin zat, zou ik niet meer weten. Gewoon af en toe kijken en als de korst mooi bruin is, eens met een mes in stekken en als er aan het mes zo goed als niet nog blijft aanplakken, is hij goed:D De totale taart bevat 149 gram kh, 147 gram eiwit, 34 gram vet en ongeveer 1500 kcal.

De ingredienten zijn:
40 gram tarwemeel
50 gram brinta
100 gram zilvervliesrijst (ongekookt gewicht)
500 ml cocovite eiwit
5 eieren
400 gram kwark
kaneel (behoorlijk veel)
zoetstof
Alles in een kom en de mixer erin. En dan gewoon in een antibaklaag-taartvorm en dan in de OVEN ;) op 150 graden. Hoelang hij erin zat, zou ik niet meer weten. Gewoon af en toe kijken en als de korst mooi bruin is, eens met een mes in stekken en als er aan het mes zo goed als niet nog blijft aanplakken, is hij goed:D De totale taart bevat 149 gram kh, 147 gram eiwit, 34 gram vet en ongeveer 1500 kcal.

OK dan, ga ik ook maken

Terug
Naar boven