- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
DAMNN, dat ziet er echt verdomd lekker uit
.Als ik op kot zit ga ik gewoon hier komen kijken, en alles namaken xD.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.DAMNN, dat ziet er echt verdomd lekker uit.
Als ik op kot zit ga ik gewoon hier komen kijken, en alles namaken xD.

ik ga het morgenochtend eens op die manier proberen te bakken thanks!
Instant kook PR e-broeders --- "Jeppe`s grill " has arrived!! Ik heb nu al wat beef in heerlijke knoflook ketjapmarinade liggen..........mmmmmmmmm. Dat ding is echt groot je kan er echt veel tegelijk op grillen. Ziet er solide uit en is van heel goed materiaal gemaakt.
![]()

Laate reactie. Wij hebben ook al langere tijd zo een ding, maar het schoonmaken is een hell. Schuurspons mag niet en de rest is niet te doen. Je kan de platen niet los halen. Dus erg nat maken kan je het ook niet.
Hoe doe jij dat? Heb je daar een beetje goede ervaring in? Wij hebben trouwens de kleinere versie. Goed te doen als je maar met zn tween bent.![]()
heb een grill van de lidl en die platen kan je er ook niet afhalen idd een vuil werkje om dat proper te krijgen elke keer
heb de grill daarom een hele tijd niet gebruikt omdat het altijd zo een gedoe is na het grillen.
tips zijn dus altijd welkom.

:heb een grill van de lidl en die platen kan je er ook niet afhalen idd een vuil werkje om dat proper te krijgen elke keer
heb de grill daarom een hele tijd niet gebruikt omdat het altijd zo een gedoe is na het grillen.
tips zijn dus altijd welkom.
Goeie shitIk heb net een cake/taart gemaakt met:
-60 gram rijst gekookt (en afgekoeld)
-25 gram brinta
-25 gram tarwebloem
-250 ml cocovite eiwit
-2 eieren
-125 gram kwark
- kaneel
- zoetstof
Voedingswaarde van de taart: 81 gram carbs, 64 gram eiwit, 16 gram vet, 730 kcal.
Voila, hier is een foto'tje van een halve taart, die ik nu ga verorberen:
http://i31.tinypic.com/2n8oh7r.jpg

Goeie shit
Hoe moet je dat maken? En krijg je dat beetje makkelijk weg?
Laate reactie. Wij hebben ook al langere tijd zo een ding, maar het schoonmaken is een hell. Schuurspons mag niet en de rest is niet te doen. Je kan de platen niet los halen. Dus erg nat maken kan je het ook niet.
Hoe doe jij dat? Heb je daar een beetje goede ervaring in? Wij hebben trouwens de kleinere versie. Goed te doen als je maar met zn tween bent.![]()