XXL Nutrition

Xtralarge's finest BB-meals

33b3i0w.jpg

DAMNN, dat ziet er echt verdomd lekker uit :D.

Als ik op kot zit ga ik gewoon hier komen kijken, en alles namaken xD.

valt toch goed mee dan

Net gegeten:

130 gram kipfilet (gekruid met paprika, curry of chilli), 2 hesperolletjes, 10 gram hazelnoten, gele paprika, wat komkommer en een tomaat die ik gepeperd heb:

rm1ycn.jpg

DAMNN, dat ziet er echt verdomd lekker uit :D.

Als ik op kot zit ga ik gewoon hier komen kijken, en alles namaken xD.

Thx, en heel makkelijk te maken. Ik bak/kook al mijn eten zelf dus het moet simpel blijven, ik ga bvb. niet beginnen met mosterdsaus te maken voor die steak :D

De ingrediënten:
Country steak (colruyt)
Bosto zilvervliesrijst (colruyt oa.)
Verse tuinkers

die country steaks van de colruyt zijn overheerlijk!
alleen klote om ze te maken (ben er beenhouwer :D) die marinade krijg je bijna niet van je poten af :roflol:

:o ik ga het morgenochtend eens op die manier proberen te bakken thanks!

Instant kook PR e-broeders --- "Jeppe`s grill " has arrived!! Ik heb nu al wat beef in heerlijke knoflook ketjapmarinade liggen..........mmmmmmmmm. Dat ding is echt groot je kan er echt veel tegelijk op grillen. Ziet er solide uit en is van heel goed materiaal gemaakt.

grill 001.jpg

grill 002.jpg

grill 003.jpg

Laate reactie. Wij hebben ook al langere tijd zo een ding, maar het schoonmaken is een hell. Schuurspons mag niet en de rest is niet te doen. Je kan de platen niet los halen. Dus erg nat maken kan je het ook niet.

Hoe doe jij dat? Heb je daar een beetje goede ervaring in? Wij hebben trouwens de kleinere versie. Goed te doen als je maar met zn tween bent. :D

Laate reactie. Wij hebben ook al langere tijd zo een ding, maar het schoonmaken is een hell. Schuurspons mag niet en de rest is niet te doen. Je kan de platen niet los halen. Dus erg nat maken kan je het ook niet.

Hoe doe jij dat? Heb je daar een beetje goede ervaring in? Wij hebben trouwens de kleinere versie. Goed te doen als je maar met zn tween bent. :D

heb een grill van de lidl en die platen kan je er ook niet afhalen idd een vuil werkje om dat proper te krijgen elke keer
heb de grill daarom een hele tijd niet gebruikt omdat het altijd zo een gedoe is na het grillen.
tips zijn dus altijd welkom.

heb een grill van de lidl en die platen kan je er ook niet afhalen idd een vuil werkje om dat proper te krijgen elke keer
heb de grill daarom een hele tijd niet gebruikt omdat het altijd zo een gedoe is na het grillen.

Hey manne
Ik heb zo een piet huysentruit grill gekoccht
Das zo met anti kleeflaag , ik gebruik menne grill bijna dagelijks
En het kuise is echt makkelijk gewoon als de gril nog half warm is
met een natte papiere doekje en alles is er zo vanaf supper gemakkelijk, en supper lekker :D:D

Ik heb net een cake/taart gemaakt met:
-60 gram rijst gekookt (en afgekoeld)
-25 gram brinta
-25 gram tarwebloem
-250 ml cocovite eiwit
-2 eieren
-125 gram kwark
- kaneel
- zoetstof

Voedingswaarde van de taart: 81 gram carbs, 64 gram eiwit, 16 gram vet, 730 kcal.
Voila, hier is een foto'tje van een halve taart, die ik nu ga verorberen:D:

2n8oh7r.jpg

Laatst bewerkt:

die van mij is niet van de lidl, en kan de platen er dus wel afhalen. Al vind ik dat een heel gedoe. Je moet gewoon als de platen nog een beetje warm zijn met een schotelvod(vaatdoek) overgaan, gaat het vuil er in 1 keer af

Ik heb net een cake/taart gemaakt met:
-60 gram rijst gekookt (en afgekoeld)
-25 gram brinta
-25 gram tarwebloem
-250 ml cocovite eiwit
-2 eieren
-125 gram kwark
- kaneel
- zoetstof

Voedingswaarde van de taart: 81 gram carbs, 64 gram eiwit, 16 gram vet, 730 kcal.
Voila, hier is een foto'tje van een halve taart, die ik nu ga verorberen:D:

http://i31.tinypic.com/2n8oh7r.jpg
Goeie shit :)

Hoe moet je dat maken? En krijg je dat beetje makkelijk weg?

lol lijkt wel van dat turkse brood :D

Goeie shit :)

Hoe moet je dat maken? En krijg je dat beetje makkelijk weg?

Alles in een kom en mixen (of blender).
Dan in een taartvorm (ik heb zo'n plastic ding, zodat het er niet blijft aanplakken) en dan kwartiertje a 20 minuten in de oven op 150 graden. Als je wilt eet je denk ik zo'n heel exemplaar in 5 minuutjes op. Het smaakt beetje naar een mengeling tussen rijsttaart en broodpudding.

y0 Worm,

Gewoon met een sopje niks aan de hand wel gelijk na het bakken schoonmaken en niet uren laten staan vanzelfsprekend. Moet eerlijk bekennen dat ik hem ook tot nu toe nog niet heel veel gebruikt heb.

Dit topic gaat echt goed! komen goeie recepten langs.

Hier dan nog een paar "rijke" recepten:D

1 = hamburgers: brood, mayo, rundertartaar gekruid, sla, mayo, tomaten, ei, kaas, mayo, brood.
2 = pannenkoeken: 10 eieren, halve liter volle melk, volkoren pannekoekenmix van de dirk. Sommige met kaas.

DSC00556.jpg

DSC00557.jpg

pannekoeken met kaas? is dat niet smerig?

Pannekoek met kaas, pannekoek met ham, jammie :D

Mischien is het een leuk idee, wie maakt de mooiste en beste bb-waardige maaltijd-contest:D

Hier nog even een paar maaltijden van me
250g magere paarde biefstuk
50g erten 150g pasta

28vbuw2.jpg

29ql639.jpg

Mager paarde biefstuk 250g
150g aardappelen gebakken in de oven zonder vetstoffen

Terug
Naar boven