Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Heb nu al een tijdje deze casein pro 90 shake als mijn night time shake.
Ben er zeer tevreden van, de smaak is goed & het lost perfect op. ( ik mix em 2 sec in de blender
)
Kwalitatief gezien is dit een zeer goede langzame eiwittenbron en de prijs is echt onklopbaar denk ik.
Verder zitten er geen onnodige toevoegingen in, perfect dus.
- Soort supplement: Eiwitten
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - Time released 7 uur
- 100% micellar caseine
- Vrijwel lactose en vetvrij
- 90 gram eiwit per 100 gram
Verwar XXL Casein Pro 90 Micellar niet met Calcium Caseinaat, dit is een totaal andere vorm van melkeiwit. Die niet de speciale eigenschappen van Casein Micellar bezit.
XXL Casein Pro 90 Micellar is een unieke proteïne die je lichaam gedurende 7 uur beschermt tegen spierafbraak. - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
- Hoe is de smaak van dit supplement? Vanille / zeer goed
- Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
- Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel?
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 27.50€
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goeie prijs voor kwalitatief goede caseine
Mijn review:
Heb nu al een tijdje deze casein pro 90 shake als mijn night time shake.
Ben er zeer tevreden van, de smaak is goed & het lost perfect op. ( ik mix em 2 sec in de blender
)Kwalitatief gezien is dit een zeer goede langzame eiwittenbron en de prijs is echt onklopbaar denk ik.
Verder zitten er geen onnodige toevoegingen in, perfect dus.

smaak is bij dit product ondergeschikt aan de werking en kwaliteit.. we hebben het erg zuiver gehouden.. maar vies kan ik het zeker niet noemen....