XXL Nutrition

Review XXL Casein Pro 90 - XXL Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - Time released 7 uur
    - 100% micellar caseine
    - Vrijwel lactose en vetvrij
    - 90 gram eiwit per 100 gram

Verwar XXL Casein Pro 90 Micellar niet met Calcium Caseinaat, dit is een totaal andere vorm van melkeiwit. Die niet de speciale eigenschappen van Casein Micellar bezit.

XXL Casein Pro 90 Micellar is een unieke proteïne die je lichaam gedurende 7 uur beschermt tegen spierafbraak.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Vanille / zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27.50€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goeie prijs voor kwalitatief goede caseine

Mijn review:
Heb nu al een tijdje deze casein pro 90 shake als mijn night time shake.

Ben er zeer tevreden van, de smaak is goed & het lost perfect op. ( ik mix em 2 sec in de blender ;) )

Kwalitatief gezien is dit een zeer goede langzame eiwittenbron en de prijs is echt onklopbaar denk ik.

Verder zitten er geen onnodige toevoegingen in, perfect dus. :cool:

pic1211744561.jpg

ja en op een gegeven moment moet ik kokken van de kwark :D een verantwoord vanille smaakje is zeer welkom.

hahaha, ik hoef nog niet te nekken, maar heb voorheen mijn kwark altijd met 2 ananasschijfjes naar binnen gewerkt, maar ben overgestapt naar het plain naar binnen werken (vanwege de suikers. ananas in blik). plain kwark eten duurt mij toch te lang en sneller doe ik niet, want dan bestaat wel de kans dat ik moet nekken.:D

:clap: smaak is bij dit product ondergeschikt aan de werking en kwaliteit.. we hebben het erg zuiver gehouden.. maar vies kan ik het zeker niet noemen....

Ik vind het ook niet vies. Maar een goede Whey shake is gewoon een stuk lekkerder. Maar ja smaak vind ik zo wie zo niet zo belangrijk. Tonijn eet ik ook niet voor m'n lol :D

• Topic Starter Topic Starter
Waarschijnlijk zit in die 'goede' wheyshake nog een shitload lactose en andere zoetstoffen etc, kijk eens wat er in deze shake zit...geen waslijst aan brol, maar enkel het nodige.

Ik weet al waarom het zo vies is, op de verpakking staat dat ik 400 mL vloeistof moet gebruiken. Ik gebruikte gister 300 mL en het smaakte stukken beter!
Vandaag weer ff wat minder proberen, 250 mL denk ik.
Dan is de shake wat 'compacter' en zit er niet zo'n net-niet-smaak aan het water. :p
Hoe minder hoe beter want anders moet ik in de nacht gaan plassen. :D

Jammer dat de caseine zo duur is ivm de wei.
Caseine is nochtans veel beter wegens zijn trage opname.
Hoef je niet om de 2 uur opnieuw te shaken. :)

Jammer dat de caseine zo duur is ivm de wei.
Caseine is nochtans veel beter wegens zijn trage opname.
Hoef je niet om de 2 uur opnieuw te shaken. :)

Als je je maaltijden een beetje uitkient hoef je tusendoor sowieso weinig te shaken.
Ik vind die caseine meer als kwark vervanger voor het slapen gaan.
En whey bij je ontbijt en rondom training. Rest is toch gewoon voeding.

Ik heb deze caseine jusit genomen omdat ik geen zin had om in de avond nog die kwark naar binnen te werken.
Ik moet zeggen dat 2 scoops met 250-300 mL het beste voor mij werkt. :)

XXL casein FTW :) goeie boel voor 't slapen gaan..

In't begin kreeg ik 'm moeilijk weg met water, maar nu begin ik 'm echt goed te vinden en eraan te wennen.. Lekker dik, goed vol gevoel ook na het wegzuipen... en laat 't zootje snachts z'n werk maar doen dan :D

Mag je die ook drinken met melk? Of is dat dan weer niet aan te raden? (niet qua smaak, maar mss door iets anders)
's morgens drink ik namelijk ook m'n gewone whey shake bij het opstaan met melk, dit wel voor de smaak.

Mag je die ook drinken met melk? Of is dat dan weer niet aan te raden? (niet qua smaak, maar mss door iets anders)
's morgens drink ik namelijk ook m'n gewone whey shake bij het opstaan met melk, dit wel voor de smaak.
Als je in de cut zit Beste Flippo zou ik je dat niet aan raden om je shakes met melk te drinken.
Zoveel mogelijk zuivel vermijden.
In de morgen voor je gaat trainen neem je 20 gr Whey met water en 2 sterke koppen koffie en naar de Gym dan maar.
En een half uurtje na de training neem je dan een combi shake waar zowel kH als Eiwitten inzitten.
Een goede verhouding is 50/50.
Kh heel laag houden tot 100 gr in de week en in het weekend laad je jezelf weer op met KH.

ja prima met melk!

De volgende batch die we maken komt er meer smaak aan... meer vanille dus. de smaak is nu een beetje flauw. We proberen constant wat te verbeteren aan de supplementen.

volgens mij is het wel een succes nummertje :D komen er ook nog andere smaken

volgens mij is het wel een succes nummertje :D komen er ook nog andere smaken

ik moet even kijken.. we zitten ook met de ruimte te kijken hier.. mss dat er nog 1 smaak bij komt.. ik denk dan aan aardbei.. 1 smaak betekend voor ons een extra pallet vol...

Maar we gaan nu eerst met een geitenwhey komen ook in vanille smaak.. voor de mensen met koemelk allergie.

hmmm ok, dat was waar ook :) doe dan wel choco :P

Ik hoop dat veel mensen m gaan kopen.. zodat rene wat meer smaken kan gaan gebruiken.

Ik houd echt niet van vanille..

Terug
Naar boven