AndroidHealthClinic

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
die powerbutter. waar smaakt ie naar... cker naar pindakaas of niet,,, (als er een chocopasta variant van is. moet je die in je assortiment nemen,,. ik koop wel... ik vreet anderhalve pot hazelnootpasta perweek... je gaat dan rijk worden dan...:P) de 750gram potten..

Misschien wat spul van Biotest? Vooral dat Superfood van hun lijkt me wel wat, kan het helaas nergens in NL vinden

Netjes man! Gratz!

Zou van het betere werk zijn als jullie de smaken van de whey's uitbreiden om er wat variatie in te brengen zeg maar :D

Nice!! lekker low budget kleding of meer de gasp prijzen?

BSN shirtje en van Animal wil ik ook wel :D [vooral theleague shirtje van BSN, die rode :D]

Toevallig heb ik die the league t-shirt van bsn gekregen bij m'n supplementendealer. :o

Proficiat bro !!!
Ziet er idd goed uit, kijk al naar naar die CCG & Pro80 banaaaaaaaan !!!
Jummie Jummie !!!

top Rene doe zo verder:thumb::thumb: en dinsdag doe ik nog een bestellingtje nu zijn de banken dicht paasweekend

Ik denk ook aan kleding en misschien Belts en kneewraps erbij..

Ik train nog regelmatig in een zwart shirt(xxl ;) ) met gele letters er op:

"www.xxlnutrition.nl
Bigger is better"

Blijft een goed shirt ;)

misschien nog een tip voor rene vloeibare ei-eiwitten;)

Goed bezig lees ik Rene, ga zo door !

Ben ook wel beniewd naar die powerbutter, enige prijs /smaak indicatie?

• Topic Starter Topic Starter
misschien nog een tip voor rene vloeibare ei-eiwitten;)

tjaa... moet toch allemaal gekoeld zijn enzo.. lijkt me meer iets voor de supermarkt.. ;)

oo wacht even.... we krijg van buisjes met 42gram eiwit, o gram kh en 0 gram vet. 90ml..
fruitpunch... 12 in een doos... ik heb ze al hier aan een test onderworpen en zijn goed gekeurd..

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven