AndroidHealthClinic

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Primaforce Vasocharge (schijnt echt goede pre workout te zijn)

die grotere Xtend potten van 936 gram ofzoiets. Die potten van 390 gram zijn redelijk duur en zijn er zo doorheen gejaagd. Dat schrikt af om het nog eens te kopen. Spijtig want het is echt een goed product.

Meer bulkproducten van EAA's en BCAA's. IK zou eerder een grote pot van ongeveer een kilo amino's kopen ipv meerdere kleine potten van 250 gram.

Vitargo

Relentless 2.0 van Xtreme Formulations. Ik zou dit gestackt met Vendetta wel willen proberen.

En idd nog kleren, straps en traininggear erbij. Ik zou direct komen kopen :D

Zonder twijfel !!!
Meer bulkproducten EAA's & BCAA's !! ZOu idd een enorme aanrader zijn, koop deze nu in USA, omdat ze hier gewoon per 100/250 gr verkocht worden, en dat is niet zo interessant!

Magnesium misschien?

gefeliciteerd alvast.
Als er 1 product is dat ik vind dat je moet toevoegen is het wel NOS-ether van get diesel, veruit het beste product dat ik ooit gebruikt heb

Grits

Dit zou nog wel wat zijn "The famous Quaker Grits":brew::meal:... maar financieel denk ik niet aantrekkelijk om het e.a. op te nemen in het assortiment.

Vloeibare ei eiwitten!! :) :cool:

leangainer!

Zonder twijfel !!!
Meer bulkproducten EAA's & BCAA's !! ZOu idd een enorme aanrader zijn, koop deze nu in USA, omdat ze hier gewoon per 100/250 gr verkocht worden, en dat is niet zo interessant!

idd veel bulk producten. Meeste shit blijft toch lang goed en zo worden bepaalde sups ineens toch betaalbaar. Ben altijd jaloers als ik alle bulkpowders zie op 1fast400.

Rene, ik denk dat ontharings producten ook zeer welkom zouden zijn, althans ik heb wel wat nodig...

nu je het zegt monkey!

mijn beharing beperkt mijn vascularity (no kidding) :P

Ik ben ook jaloers als ik dat zie, helaas zal je dan toch in de USA moeten gaan wonen want hier zal het nooit zo goedkoop worden.

XXL, van harte gefeliciteerd met de overgang naar een groot pand!!

Nu doorstoten naar de top!!

Rene, ik denk dat ontharings producten ook zeer welkom zouden zijn, althans ik heb wel wat nodig...

Over wat voor ontharings producten heb jij het dan? Ik zoek eigenlijk nog wat alternatieven op het scheermes en de tijd dat het haar terugkomt (ooit als is een eipileer geval van een vriendin geprobeerd maar dat ging niet echt soepel..).

Feli!

Kleding interesseert mij ook wel, Animal / BSN ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
XXL Kleding lijn....toe maar. Als het beetje leuke halter tops en shirts zijn zal ik er wel een paar aanschaffen. En wat voor XXL Dip Riemen? ;)

Hoe zit het met die Biotest sups? :)

Verder goed werk om uit te kunnen dijen. Groei van je winkel gaat zo snel dat er volgens mij anabole in gespoten zijn ofzo :P

Ja.. wat waren daar en hotitems van ook alweer?

rene

• Topic Starter Topic Starter
Dit zou nog wel wat zijn "The famous Quaker Grits":brew::meal:... maar financieel denk ik niet aantrekkelijk om het e.a. op te nemen in het assortiment.

We hebben wel meer niet financieel aantrekelijk producten in het assortiment.. maar het is maar dat je het kan aanbieden desnoods uit service.
ik ga er toch eens naar kijken.,.

iemand mss een link?

rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven