Fitness Seller

Peiling XXL Nutrition light saus rating topic

Bezoekers in dit topic

Is toch potverdriedubbeltjes burgersauce, niet frietsauce. Schavuit!
Benieuwd naar de rest, waar mix je het eigenlijk mee?
Gebruik je het als dip of roer je het door de kip&rijst heen.

Dat ligt helemaal aan de saus (smaakje) de ene dip ik / eet ik bij mn aardappels / vlees. De bolognese bijv en pizza doe ik door pasta gerechten
 
Review 5: Snack saus

Oeiii dit vindt ik een hele moeilijk om te beoordelen! Je moet er van houden. Ik denk dat je hem of erg kan waarderen of gewoob uitspuugt. Er zitten wel stukjes in de saus wat lijkt qua structuur op uitjes, dit maakt de saus uniek. Ze smaken overigens niet naar ui niet.

Zou ik hem bij mijn snacks of patat eten? Nee dankje.

Eindcijfee: 5/10

20190209_224525.jpg
 
Hier de belovde update van de Tast Burger Sauce:

Het idee was om de Big Tasty saus van de mc donalds na te maken. Als je dit googled kom je wel tig sites tegen van fans met namaakrecepten om die ongeveer de smaak na moeten bootsen.

De orginele big tasty smaak heeft een rookachtige bbq/ham smaak. In tegenstelling tot de real deal heeft de tast burger sauce van xxl nutrition eerder een zoete smaak. Zag eerder iemand met ‘stroopsmaak’ voorbij komen en daar moest ik ook aan denken. Ik ben echt een burgerfanaat en heb al heel wat burgers op, en een burger met een lichtzoet maar rookoverheersende smaak is het beste. Heb daarna de saus gecombineerd met de bbq saus en dat was al wat lekkerder.

Eindcijfer aan de hand van de big tasty verwachting: 4/10. Hoop eerlijk dat XXL Nutrition deze variant nog een keer onder de loep neemt.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de sauzen wel allemaal top vind qua structuur en allemaal ook qua smaak. :)
 
De smokey BBQ saus van deze serie van lidl is echt zalig.... denk dat veel liefhebbers van een echte gerookte smaak deze erg lekker vinden.
Wel veel kcal :o maar je hebt er heel weinig van nodig om een lekkere volle smaak te hebbe.

bbq-sauzen.jpg
 
Review 7: Samurai

Dik van structuur, beetje mayo achtig. Er staat 1 pepertje op de fles, maar naar mijn menig mochten er hier wel 10 pepers op. Damn deze is pittig. Veels te pittig voor mijn smaakpapillen. Nee niet mijn ding

Eindcijfer: 3/10

20190210_160239.jpg
 
Review 8: Pizza

Bijna niet te onderscheiden met de bolognese. Prima te gebruiken als pizzabodem basis of door pasta als sausbasis. Heeft een hint van oregano.

Eindcijfer : 7

20190209_224541.jpg
 
Review 9: Knoflook

Ik verwachtte vrij weinig eerlijk gezegd.
Veel andere forumleden vonden deze smaak tegenvallen namelijk.
Ik moet toegeven dat het geen echte overheersende knoflook smaak heeft, maar ik vind hem best lekker!

Je proeft namelijks ergens toch wel een hint van knoflook, ik houd er wel van!

Laat ik het zo zeggen;

Ik denk dat als je niet van knoflook hou je deze saus alsnog best lekker kan vinden.
Hou je wel van knoflook? HALEN!

Eindcijfer:
8/10

20190218_210801.jpg
 
Review 10: Chipotle

Veels veels en veels te pittig voor mij. Shirraca is er niets bij.. nee sorry, dit krijg ik niet weg.

Eindcijfer: 1/10

20190218_210822.jpg
 
Heeft iemand de mosterd-dille smaak weleens geprobeerd?
 
Als je van pittig houdt is ie wel aardig, maar verwacht geen vlekken in je nek.
Ik zoek eigenlijk nog een chipotle zoals die van de subway. Die is niet echt pittig maar wel héél lekker...
 
Ik zoek eigenlijk nog een chipotle zoals die van de subway. Die is niet echt pittig maar wel héél lekker...
Daar kan je hem niet mee vergelijken:) deze van xxl is echt meer een pikante tomatensaus maar mist toch wat de typische chipotle smaak imo
 
Hot samurai vandaag geprobeerd : 9/10 ... ik hou van heet eten en deze smaak is echt super.
 
Back
Naar boven