MuscleMeat

Peiling XXL Nutrition light saus rating topic

Bezoekers in dit topic

Bij mij staan er nog 2 op mijn lijstje;

1. Cocos sate
2. Hot sate

Iemand deze al gehad? Te vergelijken met sate/pindasaus?
 
Bij mij staan er nog 2 op mijn lijstje;

1. Cocos sate
2. Hot sate

Iemand deze al gehad? Te vergelijken met sate/pindasaus?
Cocos sate gehad. Eerder een soort curry met lichte saté smaak. Wel prima.
 
Knoflooksauss : 8/10

Verder nog veel smaken binnengekregen dus zal die deze week wel even posten.
 
Mosterd dille 7/10 best lekker , niks mis mee.
 
Laat ik ook maar eens mijn mening delen;

Mayonaize Zero - 6.5/10
Begrijp me niet verkeerd. Hij is lekker.
Maar mayonaise is gewoon gigantisch vet, dus je proeft wel dat het kunstmatig en chemisch is.
Ik had een kleine pot, nu een 960ml pot besteld omdat ik 'm wel erg fijn vind.
Ik geef de smaak een 8.5/10 maar in verhouding met mayo of frietsaus dus een 6.5/10.

BBQ - 9/10
Absoluut niet chemisch. Hier ook een 960ml variant van besteld.
Precies zoals BBQ saus hoort te zijn, lekker rokerig, exact bbq saus.
Vind het zelf lekkerder als een bbq saus lichtelijk pittig is.
Alleenstaand is het dus een 10, maar in verhouding met m'n favoriete bbq saus een 9.
Lekker om kipnuggets in te dippen, op wraps e.d.

Teriyaki - 10/10
Absoluut m'n favoriet. Heb in een maand tijd 4 potten hiervan weggewerkt.
Kan echt met alles, is lekker bij alles, zou het bijna standaard in m'n rugtas willen hebben.
Mengen door gerechten, dippen, marineren, salades, zou 't bijna uit de tube zuigen.

Hot Red Pepper ?/10
Kan het niet echt een rating geven. Het is inderdaad hot pepper.
Hij is goed pittig, goed gedaan. Ik eet hem niet los maar ik gebruik deze om te mixen met andere sauzen.

Cocos Sate - 8/10
Echt een goede saus. Niet chemisch. Hoofdsmaak heeft iets weg van cocos en heeft een subtiele sate ondertoon.
Zou niet meteen zeggen 'Duidelijk, dit is cocos sate!' maar het mixed lekker weg in verschillende gerechten en als dipsaus.

Tasty Burger Sauce - 4/10
Meh. Hij is wel oke. Is niet echt mijn smaak.
Ben gigantisch van van de burgersauzen van McDonalds maar dit komt niet in de buurt.
Kan ook niet plaatsen wat de smaak echt is maar het is behoorlijk chemisch.

Hot Samurai - 7.5/10
Lekker dipsausie heur!

Snack Saus - 2/10
Echt goor. Kan er niks anders van maken.
Heb deze weggegooid.


Ik ben zelf nog benieuwd naar;
Knoflook
Chicken Curry
Thai Green Curry
Spicy Indonesian Curry
1000 Island (Wat is dit?)
Chipotle
Sweet soy sauce
 
Laatst bewerkt:
Iemand hot sate al gehad en mij kan vertellen of deze zoals pinda/satesaus smaakt?
 
Tasty Burger Sauce - 4/10
Meh. Hij is wel oke. Is niet echt mijn smaak.
Ben gigantisch van van de burgersauzen van McDonalds maar dit komt niet in de buurt.
Kan ook niet plaatsen wat de smaak echt is maar het is behoorlijk chemisch.
Ik had daarbij eigenlijk continu het idee dat ik stroop met wat rook smaak aan het eten was. Kon hem ook niet helemaal plaatsen.
Knoflook
Chicken Curry
Thai Green Curry
Spicy Indonesian Curry
1000 Island (Wat is dit?)
Chipotle
Sweet soy sauce
Knoflook vind ik vrij decent, chipotle een beetje hetzelfde gevoel als bij de tasty burger maar dan met wat pit.
1000 island is normaal gesproken mayo/ketchup/augurkenpuree met een beetje knoflook en paprikapoeder. Denk aan Big Mac saus. Van xxl nog niet geprobeerd.
 
Hoop dat ze de burger tasty saus aanpassen. Idee was de Big Tasty saus maar daar komt ie verre van weg niet bij in de buurt :p
 
Voor de liefhebbers, de grootverpakking teriyaki is in assortiment. Als het goed is krijg ik vanavond de hot saté binnen en kan ik die gaan uitproberen.
 
Bij de action hebben ze sinds kort trouwens ook zero kcal sausjes. Volgens het etiket zelfs met nog minder kcals.

https://www.action.com/nl-nl/p/0-yonnaise-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-sweet-chili-saus-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-caesar-dressing-/

Mayonaise action 9/10

Gisteren allemaal geprobeerd en ik vond de mayo echt boven verwachting lekker. Eerlijk gezegd lekkerder dan de mayo van xxl en ik denk ook dat de Belgen onder ons hier meer gecharmeerd van zullen zijn. Had er een tonijnsalade mee gemaakt en die was niet te onderscheiden van een echte tonijnsalade.
De chilisaus was redelijk pittig. Had er alleen een klein dipje van geproefd maar nog niet genoeg om mijn oordeel te vellen.
De caesardressing geldt hetzelfde voor. Die smaakte een beetje chemisch, maar vooralsnog alleen een dipje van geproefd.
 
Bij de action hebben ze sinds kort trouwens ook zero kcal sausjes. Volgens het etiket zelfs met nog minder kcals.

https://www.action.com/nl-nl/p/0-yonnaise-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-sweet-chili-saus-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-caesar-dressing-/

Mayonaise action 9/10

Gisteren allemaal geprobeerd en ik vond de mayo echt boven verwachting lekker. Eerlijk gezegd lekkerder dan de mayo van xxl en ik denk ook dat de Belgen onder ons hier meer gecharmeerd van zullen zijn. Had er een tonijnsalade mee gemaakt en die was niet te onderscheiden van een echte tonijnsalade.
De chilisaus was redelijk pittig. Had er alleen een klein dipje van geproefd maar nog niet genoeg om mijn oordeel te vellen.
De caesardressing geldt hetzelfde voor. Die smaakte een beetje chemisch, maar vooralsnog alleen een dipje van geproefd.

Ga gelijk vanmiddag kijken :eek:
 
Bij de action hebben ze sinds kort trouwens ook zero kcal sausjes. Volgens het etiket zelfs met nog minder kcals.

https://www.action.com/nl-nl/p/0-yonnaise-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-sweet-chili-saus-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-caesar-dressing-/

Mayonaise action 9/10

Gisteren allemaal geprobeerd en ik vond de mayo echt boven verwachting lekker. Eerlijk gezegd lekkerder dan de mayo van xxl en ik denk ook dat de Belgen onder ons hier meer gecharmeerd van zullen zijn. Had er een tonijnsalade mee gemaakt en die was niet te onderscheiden van een echte tonijnsalade.
De chilisaus was redelijk pittig. Had er alleen een klein dipje van geproefd maar nog niet genoeg om mijn oordeel te vellen.
De caesardressing geldt hetzelfde voor. Die smaakte een beetje chemisch, maar vooralsnog alleen een dipje van geproefd.
Vraagje.... Mijn mannetje moet nog flink wat kilootjes kwijt... Maar hij is wel gehecht aan zo nu en dan een beetje frietsaus. Hij gebruikt nu de halfvolle van de lidl.... die krijg ik er wel bij hem in in plaats van gewone...
Ik heb hem al meermalen een light variant/halfvolle,yoygonaise oid voorgeschoteld...zonder dat ie het wist... en elke keer weer de opmerking dat de saus niet lekker was.. hij proeft het gewoon meteen omdat er veel minder smaak aanzit of chemisch... Hoe is deze ten opzichte van frietsaus of gewone varianten? (als je er evenveel van zou gebruiken uiteraard)

Ik heb hem al de halfvolle van Remia, AH, goudas glorie, Perfekt voorgeschoteld... de 5% van Remia vond ie al helemaal smaakloos.. :o
Alle soorten yogonaise gaan er ook niet in... Dus ik twijfel om hem deze een x onverwachts voor te schotelen :D

En de sweet chili... heb je daar al een oordeel over?
 
Voor de liefhebbers, de grootverpakking teriyaki is in assortiment. Als het goed is krijg ik vanavond de hot saté binnen en kan ik die gaan uitproberen.
Hoe is de hot sate?? Vergelijkbaar met pindasaus???

En die mayo van de action is heerlijk! Thanks!
 
Vraagje.... Mijn mannetje moet nog flink wat kilootjes kwijt... Maar hij is wel gehecht aan zo nu en dan een beetje frietsaus. Hij gebruikt nu de halfvolle van de lidl.... die krijg ik er wel bij hem in in plaats van gewone...
Ik heb hem al meermalen een light variant/halfvolle,yoygonaise oid voorgeschoteld...zonder dat ie het wist... en elke keer weer de opmerking dat de saus niet lekker was.. hij proeft het gewoon meteen omdat er veel minder smaak aanzit of chemisch... Hoe is deze ten opzichte van frietsaus of gewone varianten? (als je er evenveel van zou gebruiken uiteraard)

Ik heb hem al de halfvolle van Remia, AH, goudas glorie, Perfekt voorgeschoteld... de 5% van Remia vond ie al helemaal smaakloos.. :o
Alle soorten yogonaise gaan er ook niet in... Dus ik twijfel om hem deze een x onverwachts voor te schotelen :D

En de sweet chili... heb je daar al een oordeel over?
De mayo van de action is best dik qua structuur en best smaakvol. ScumbagAnnie vindt normaal al snel iets heel chemisch maar deze vond ze oprecht lekker. Je kunt het voor dat geld op zn minst eens proberen denk ik.
De sweet chili is mij te pittig. Ik hou meer van een wat zoetere sweet chili saus.
Hoe is de hot sate?? Vergelijkbaar met pindasaus???

En die mayo van de action is heerlijk! Thanks!
Ga hem vanavond testen!
 
De mayo van de action is best dik qua structuur en best smaakvol. ScumbagAnnie vindt normaal al snel iets heel chemisch maar deze vond ze oprecht lekker. Je kunt het voor dat geld op zn minst eens proberen denk ik.
De sweet chili is mij te pittig. Ik hou meer van een wat zoetere sweet chili saus.

Ga hem vanavond testen!


En en en???? Me soo curioussss :p
 
En en en???? Me soo curioussss :p
Mehhhh echt een tegenvaller. Ik mis de pindasmaak. En ik ben niet eens kritisch als het aankomt op satesaus. Ik vind al die potjes normaal best lekker terwijl anderen die kant en klare uit de supermarkt niet eens te vreten vinden. Dan moeten ze deze maar helemaal niet proberen.
 
De mayo van de action is best dik qua structuur en best smaakvol. ScumbagAnnie vindt normaal al snel iets heel chemisch maar deze vond ze oprecht lekker. Je kunt het voor dat geld op zn minst eens proberen denk ik.
De sweet chili is mij te pittig. Ik hou meer van een wat zoetere sweet chili saus.
Ik ga ze beiden laten halen. Laat nog wel weten of mijn mannetje hem eruit pikt :D
 
Back
Naar boven