- Waardering
- 10.275
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nou gebruik ik niet echt vaak saus voorheen behalve mayo maar deze kunnen altijd 
voor een heerlijke licht dipsaus.Hoe kom je tot het cijfer 6,8?[QUOTE="HertogSandBox, post: 10144260, member: 163797]
Eindcijfer: 6.8/10
'Spoiler alter, de cijfers zijn gebaseerd op MIJN smaak en ervaring. Jij kan het dus anders beleven
![]()

Wat een geniaal idee!De mayo combineer ik altijd met een zakje van Duyvisvoor een heerlijke licht dipsaus.
Die zakjes kan je ook prima in roerbak gerechten gooien. Deed ik jaren terug al. Erg smakelijkDe mayo combineer ik altijd met een zakje van Duyvisvoor een heerlijke licht dipsaus.

Buhhh jaaaa, dat gaan we proberen!!

Buhhh jaaaa, dat gaan we proberen!!
@HellRaver, je bent briljant
On topic:
- Curry ketchup krijgt van mij een 9/10. Bijna net zo lekker als the good old Hela curry.
- Verder is sweet and sour ook echt on point: 7/10.
- BBQ heb ik niet geprobeerd, maar die typische BBQ-smaak vind ik sowieso niet chill. Kwestie van smaak, maar wel favoriet van @wovano.
- Knoflook is prima te doen, maar je moet niet die typische knoflooksaus-smaak verwachten. 6/10
We krijgen nog oa mayonaise en Indonesian cocos saté. Ook heel erg benieuwd naar!

Caesar Dressing: 6,5/10 best aardig, wel een wat chemische nasmaak.
Knoflook: 5/10 geen echte knoflooksmaak, wederom chemisch
‘Tasty’ burger: 1/10 niet voor niets tussen haakjes, echt verschrikkelijk vies. Qua smaak zit het dichter bij stroop dan iets wat je op een burger zou doen.
Had tegen Rene gezegd dat ie de big tasty saus van de mc donalds na moest maken, dit is het geworden dus
Heb hem gisteren ook besteld, morgen even testen
Ben benieuwd. Die big tasty smaak is echt een van m'n favoriete burgersmaken ooit.

Yep, en van vele! Daarom vroeg ik het hem ook
Post morgen een update

Review 4: Tasty burger
Ik heb veel gelezen en gehoord over deze saus. Hij zou smaken naar de mcdonalds saus. Nou ik kan je 1 ding beloven, hij smaakt totaal niet naar de frietsaus van de mcdonalds... dus als dit de reden zou zijn voor je aanschaf, bespaar je moneys.
Ben je echter opzoek naar een lekkere romige ietwat rookerige saus? Dan is deze heerlijk. Ik combineert hem met maiswafels en kalkoen / runderrookvlees. HEERLIJK!
Eindcijfer: 8/10
![]()
Duurt lang
Volgens Borstkas zou het ook naar de big tasty saus moeten smaken. Niet naar 'american frietsaus' haha. Zoals je het omschrijft is het wel goed.

Ow echt? Dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd, heb de big tasty nooit op dus daar kan ik geen uitspraak over doen![]()