AndroidHealthClinic

Peiling XXL Nutrition light saus rating topic

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 185
  • Weergaven 19K
  • Volgers 40

Bezoekers in dit topic

Soon te be reviewed....


P.s. hoe bewaren jullie de sauzen zodra geopend en voor hoelang na opening ong?

20190206_172336.jpg
 
Thuis in de ijskast, maar op het werk staan ze gewoon op mijn bureau en slecht worden doen ze niet :) ze blijven wel nooit langer dan een maand staan:D
 
Zoals beloofd:

Review 1. Tereyaki light saus

Deze saus is qua smaak gewoon prima. Je kan hem vergelijken met een wat dikkere variant van soja saus. Ik kan me voorstellen dat een sushi lover deze saus wel kan waarderen. Zelf proef ik ergens op de achtergrond een plastic achtige smaak wat hem nou niet echt ten goede komt.

Eindcijfer: 6.8/10

'Spoiler alter, de cijfers zijn gebaseerd op MIJN smaak en ervaring. Jij kan het dus anders beleven :p

20190208_084339.jpg
 
[QUOTE="HertogSandBox, post: 10144260, member: 163797]
Eindcijfer: 6.8/10

'Spoiler alter, de cijfers zijn gebaseerd op MIJN smaak en ervaring. Jij kan het dus anders beleven :p

Bekijk bijlage 440676[/QUOTE]
Hoe kom je tot het cijfer 6,8?
 
Zelf ben ik ook fan van de sauzen :) nou gebruik ik niet echt vaak saus voorheen behalve mayo maar deze kunnen altijd :)

De mayo combineer ik altijd met een zakje van Duyvis :D voor een heerlijke licht dipsaus.
Ik hou van pittig de Spicy Indonesian curry is toch wel me favo deze is lekker pittig en smaakt goed.
De Hot Samuari is close second, lekker dikke saus in tegenstelling tot de Chipotle deze vond ik wat waterig.

Verder is de Curry Ketchup goed te doen en de BBQ als ik een keer niks pittigs wil haha
 
Caesar Dressing: 6,5/10 best aardig, wel een wat chemische nasmaak.
Knoflook: 5/10 geen echte knoflooksmaak, wederom chemisch
‘Tasty’ burger: 1/10 niet voor niets tussen haakjes, echt verschrikkelijk vies. Qua smaak zit het dichter bij stroop dan iets wat je op een burger zou doen.
 
De mayo combineer ik altijd met een zakje van Duyvis :D voor een heerlijke licht dipsaus.
Die zakjes kan je ook prima in roerbak gerechten gooien. Deed ik jaren terug al. Erg smakelijk :)
 
Wat een geniaal idee!
ScumbagAnnie
Buhhh jaaaa, dat gaan we proberen!!
HellRaver, je bent briljant :grinny:

On topic:
  • Curry ketchup krijgt van mij een 9/10. Bijna net zo lekker als the good old Hela curry.
  • Verder is sweet and sour ook echt on point: 7/10.
  • BBQ heb ik niet geprobeerd, maar die typische BBQ-smaak vind ik sowieso niet chill. Kwestie van smaak, maar wel favoriet van wovano. :tanden:
  • Knoflook is prima te doen, maar je moet niet die typische knoflooksaus-smaak verwachten. 6/10

We krijgen nog oa mayonaise en Indonesian cocos saté. Ook heel erg benieuwd naar!
 
Buhhh jaaaa, dat gaan we proberen!!
HellRaver, je bent briljant :grinny:

On topic:
  • Curry ketchup krijgt van mij een 9/10. Bijna net zo lekker als the good old Hela curry.
  • Verder is sweet and sour ook echt on point: 7/10.
  • BBQ heb ik niet geprobeerd, maar die typische BBQ-smaak vind ik sowieso niet chill. Kwestie van smaak, maar wel favoriet van wovano. :tanden:
  • Knoflook is prima te doen, maar je moet niet die typische knoflooksaus-smaak verwachten. 6/10

We krijgen nog oa mayonaise en Indonesian cocos saté. Ook heel erg benieuwd naar!

Let wel op : Geen water toevoegen want de light mayo is waterig genoeg :D
 
Review 2. Bolognese

Perfect voor bij de pasta of spaghetti. Ik kan hem eerlijk amper onderscheiden met een maggi spaghetti saus. Iets dikker van structuur .

Eindcijfer: 7/10

20190208_135927.jpg
 
Review 3. Cocktail

Dit is naar mijn mening meer een dipsaus. Hij is vrij dikkig en romig en zacht van smaak. Niet heel uitgesproken en redelijk te vergelijken met cocktailsaus. De smaak blijft echter minder lang hangen en het lijkt alsof je gewend raakt aan de smaak. Na 3x dippen proef je hem niet meer..

Eindcijfer: 6/10

20190208_135940.jpg
 
Caesar Dressing: 6,5/10 best aardig, wel een wat chemische nasmaak.
Knoflook: 5/10 geen echte knoflooksmaak, wederom chemisch
‘Tasty’ burger: 1/10 niet voor niets tussen haakjes, echt verschrikkelijk vies. Qua smaak zit het dichter bij stroop dan iets wat je op een burger zou doen.

Had tegen Rene gezegd dat ie de big tasty saus van de mc donalds na moest maken, dit is het geworden dus :p

Heb hem gisteren ook besteld, morgen even testen
 
Had tegen Rene gezegd dat ie de big tasty saus van de mc donalds na moest maken, dit is het geworden dus :p

Heb hem gisteren ook besteld, morgen even testen

Ben benieuwd. Die big tasty smaak is echt een van m'n favoriete burgersmaken ooit.
 
Review 4: Tasty burger

Ik heb veel gelezen en gehoord over deze saus. Hij zou smaken naar de mcdonalds saus. Nou ik kan je 1 ding beloven, hij smaakt totaal niet naar de frietsaus van de mcdonalds... dus als dit de reden zou zijn voor je aanschaf, bespaar je moneys.

Ben je echter opzoek naar een lekkere romige ietwat rookerige saus? Dan is deze heerlijk. Ik combineert hem met maiswafels en kalkoen / runderrookvlees. HEERLIJK!

Eindcijfer: 8/10

20190209_224531.jpg
 
Yep, en van vele! Daarom vroeg ik het hem ook :p

Post morgen een update

Duurt lang :(

Review 4: Tasty burger

Ik heb veel gelezen en gehoord over deze saus. Hij zou smaken naar de mcdonalds saus. Nou ik kan je 1 ding beloven, hij smaakt totaal niet naar de frietsaus van de mcdonalds... dus als dit de reden zou zijn voor je aanschaf, bespaar je moneys.

Ben je echter opzoek naar een lekkere romige ietwat rookerige saus? Dan is deze heerlijk. Ik combineert hem met maiswafels en kalkoen / runderrookvlees. HEERLIJK!

Eindcijfer: 8/10

Bekijk bijlage 440794

Volgens Borstkas zou het ook naar de big tasty saus moeten smaken. Niet naar 'american frietsaus' haha. Zoals je het omschrijft is het wel goed.
 
Duurt lang :(



Volgens Borstkas zou het ook naar de big tasty saus moeten smaken. Niet naar 'american frietsaus' haha. Zoals je het omschrijft is het wel goed.

Ow echt? Dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd, heb de big tasty nooit op dus daar kan ik geen uitspraak over doen :o
 
Ow echt? Dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd, heb de big tasty nooit op dus daar kan ik geen uitspraak over doen :o

Is toch potverdriedubbeltjes burgersauce, niet frietsauce. Schavuit!
Benieuwd naar de rest, waar mix je het eigenlijk mee?
Gebruik je het als dip of roer je het door de kip&rijst heen.
 
Back
Naar boven