MuscleMeat

XXL Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geef toe renee, sommige teksten slaan echt nergens op.
Ik had je al getipt over "Taurine bevorderd op zeer krachtige wijze de afbraak van spieren." Gelukkig heb je dat al weggehaald maar het staat er alsnog niet helemaal sjofel. :roflol:

Verder wel topwinkel. Snelle levering en goede supplementen voor goede prijzen. :thumbs:

Nee dat stond er niet haha er stond iets anders, niet overdrijven gaan..

daarbij nemen wij teksten van niet xxl producten gewoon over van een importeur en die loop ik vaak wel even door maar meer niet.. die fouten zie je dan ook bij elke shop (zelfde tekst).

moet weg ... helaas ;)

Ow inderdaad excuses, ik heb me post opgezocht en er stond;
"Taurine voorkomt op zeer krachtige wijze de afbraak van melkzuur in de spieren " :p

Bij de XXL taurine staat het er nu iig wel goed. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga me echt hier niet druk maken (gelukkig) of er achter een dubbele punt ":" een spatie zit of niet. De labels laten we wel altijd controleren op fouten, daarbij kan je bepaalde dingen op meerdere manier omschrijven.

Wij maken onze supplementen niet zelf, die laten wij maken bij verschillende producten.

Er zal hier en daar best een taalfoutje staan op de site ..

>> Neem op niet trainingsdagen 3 capsules verspreid over de dag in. en met deze zin is het woordje "in" volgens mij helemaal niet noodzakelijk en het weg laten daarvan geen fout. Hoogstens een keuze in schrijfwijze ;)

ik ga naar het magazijn inpakken!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Het woordje 'in' is wél noodzakelijk als je doelt op het consumeren van de capsules. Natuurlijk zal iedereen je ook begrijpen zonder het woordje 'in', maar het is niet correct.

Anyway, ik zal eens een bestelling plaatsen.

Eerste post en al meteen beginnen kakken op de meest gerespecteerde board sponsor. Ja juist, ik gebruik de woorden in het Engels en dan moeten ze niet aan elkaar geschreven worden.

Een zwarte dag voor DBB.

Het woordje 'in' is wél noodzakelijk als je doelt op het consumeren van de capsules. Natuurlijk zal iedereen je ook begrijpen zonder het woordje 'in', maar het is niet correct.

Anyway, ik zal eens een bestelling plaatsen.

Het is duidelijk dat je een opleiding hebt genoten bro, is ons nu echt wel duidelijk.

Ga je nou wat spieropbouwende shizzle bestellen en lekker hardcore trainen??

Mijn excuses voor eventuele schrijffouten en spaties bla bla...etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven