Fitness Seller

Xxl

Idd heb nooit problemen met het mixen! Lost gewoon goed op!

Heb vandaag m'n Pro 80 en dextro juice binnengekregen!

Complimentje voor de snelle bezorging, hou ik wel van! :D

Heb ook de Pro 80 geprobeerd met melk en smaakte goed genoeg!

M@rsel zei:
@XXL, jullie gaan de goede kant op!
ze waren reeds de goede kant op.
nu lijkt het wel wat commerciëeler te worden...
zouden jullie trouwens al die olimp-stuff niet van het huismerk kunne maken? zou toch ook weer goedkoper moeten zijn?

Hope zei:
ze waren reeds de goede kant op.
nu lijkt het wel wat commerciëeler te worden...
zouden jullie trouwens al die olimp-stuff niet van het huismerk kunne maken? zou toch ook weer goedkoper moeten zijn?

Wij hebben Olimp opgenomen om 2 redenen, aanvulling assortiment maar ook een keuze bieden aan onze klanten.

Binnenkort gaan we dus ook bv creatine van Olimp verkopen en protein 85..
Deze producten bieden we ook al aan onder xxl, maar sommige mensen willen perse geen huismerk.

ik heb een shake beker, 5 sec schudden en drinken maar..

bij de whey, en de gainer geen problemen

wie kan dit smiliedje even veranderen in een shakebeker met witte inhoud :cool:
:beerbang:

:( 4 dagen geleden bij XXL 5kg whey besteld, maar nu nog nix binnen :( Normaal duurt zo'n bestelling toch 2 dagen ofzo?

benchMarc zei:
:( 4 dagen geleden bij XXL 5kg whey besteld, maar nu nog nix binnen :( Normaal duurt zo'n bestelling toch 2 dagen ofzo?

vreemd??? neem beter even contact op dan zoek ik het uit.

En die opdracht dat dbc het moest annuleren kwam van mij af, dus bij deze!

Geen klachten. Dinsdag drie pakketen SuperStack besteld en gister waren ze binnen :thumbs:. Alleen jammer dat één deksel kapot was :( maar daar kan XXL natuurlijk niks aan doen.

Vorige week waren ze door hun whey heen, kreeg netjes een mailtje en 2 dagen later had ik het alsnog binnen. BTW die Oat-Snacks zijn ook erg lekker :thumbs:

ptt! bezorg ook is op feestdagen!
:(

Omdat ik m'n mixer 5 seconden langer laat draaien.
Wees dus een beetje professioneel in je proteine mixen en denk niet zoals de gemiddelde consument die alles snel-sneller-snelst wil hebben.
Aan stuifmeel-poeder dat sneller mixed heb je ook niets, er moeten alleen maar extra toevoegingen gedaan worden om jou 3 seconden eerder je shakie te laten drinken.

Ik heb geen zin om elke dag m'n mixer te gaan afwassen, 2 keer per dag.
Ik zou het ook in de afwasmachine kunen doen maar meestal zetten we die aan om de 2 dagen.
Als ik het met een thee lepeltje kan mixen vind ik het best, bij Sport nutrition International lukt het, bij Syntrax[matrix] lukt het.
Misschien lukt bij XXL ook, ik bestel deze maand denk ik.

jaaa lukt met een garde.....

Silva zei:
Ik heb geen zin om elke dag m'n mixer te gaan afwassen, 2 keer per dag.
Ik zou het ook in de afwasmachine kunen doen maar meestal zetten we die aan om de 2 dagen.
Als ik het met een thee lepeltje kan mixen vind ik het best, bij Sport nutrition International lukt het, bij Syntrax[matrix] lukt het.
Misschien lukt bij XXL ook, ik bestel deze maand denk ik.

wel s van een shakebeker gehoord ???

Terug
Naar boven