vitamine c
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leeft het? of is dat iets gekristalleerd?
haha nee, volgens mij is het gewoon een soort uitgedroogd stukje plantaardig iets
haha nee, volgens mij is het gewoon een soort uitgedroogd stukje plantaardig iets

Staan er nog nieuwe dingen op het menu , nieuwe projecten , producten ?
We blijven constant bezig, we zult nog voldoende verrast worden.
Aanvragen van klanten ?
Het ziet eruit alsof het wat vochtig is. Was dit het enigste stukje in de pot??
Staan een aantal nieuwe producten op het menu. Alleen momenteel is het zo druk met bestellingen dat we voor dat soort dingen wat minder tijd hebben. Komen van bestaande producten binnenkort ook weer wat nieuwe smaken.Staan er nog nieuwe dingen op het menu , nieuwe projecten , producten ?
Aanvragen van klanten ?

Om welk product gaat het eigenlijk?Ja dit was het enige, van wat ik tot nu toe heb kunnen zien iig. Het was zeker niet vochtig, juist echt kurkdroog.
Lekker en goed, wat wil je nog meer!Holy shit, had om te proberen eens een pot complex carb gainer besteld.
Meestal neem ik wel de moeite om voor eten te zorgen, maar met dit spul is het wel verleidelijk om daar minder moeite voor te doen.
Super lekkere smaak !! (Heb cookies & cream.)
Wist niet dat een maaltijdvervanger zo lekker kon zijn !

We hebben alleen nog maar riemen met klitteband. Is net even wat makkelijker in gebruik.
We hebben alleen nog maar riemen met klitteband. Is net even wat makkelijker in gebruik.

ordernr 172852 besteld op 12/05 en nog steeds geen bevestiging gehad, ben net terug van vakantie en ad mijn pakket al verwacht eigelijk
kan je dit even nakijken en snel behandelen.