AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik kwam het tegen bij het zoeken naar mn schepje

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.787
Holy shit, had om te proberen eens een pot complex carb gainer besteld.

Meestal neem ik wel de moeite om voor eten te zorgen, maar met dit spul is het wel verleidelijk om daar minder moeite voor te doen.
Super lekkere smaak !! (Heb cookies & cream.)

Wist niet dat een maaltijdvervanger zo lekker kon zijn !

Zo mn XXL riem is echt fijn.

• #21.792
Staan er nog nieuwe dingen op het menu , nieuwe projecten , producten ?

Aanvragen van klanten ?
Staan een aantal nieuwe producten op het menu. Alleen momenteel is het zo druk met bestellingen dat we voor dat soort dingen wat minder tijd hebben. Komen van bestaande producten binnenkort ook weer wat nieuwe smaken.

Heb je zelf nog aanvragen dan? :D
Ja dit was het enige, van wat ik tot nu toe heb kunnen zien iig. Het was zeker niet vochtig, juist echt kurkdroog.
Om welk product gaat het eigenlijk?
Holy shit, had om te proberen eens een pot complex carb gainer besteld.

Meestal neem ik wel de moeite om voor eten te zorgen, maar met dit spul is het wel verleidelijk om daar minder moeite voor te doen.
Super lekkere smaak !! (Heb cookies & cream.)

Wist niet dat een maaltijdvervanger zo lekker kon zijn !
Lekker en goed, wat wil je nog meer! :D
Zo mn XXL riem is echt fijn.
:thumbs:
We hebben alleen nog maar riemen met klitteband. Is net even wat makkelijker in gebruik.

wanneer zou pam weer binnen zijn? :D

• #21.796
Unleash v3 weer op voorraad!!

Unleash! v3 is zonder twijfel de sterkste pre-workout booster van dit moment! Unleash the Beast!

Voordelen Unleash v3:

• Waanzinnig veel energie
  • Explosieve krachttoename
  • Ongekende pomp
  • Werkt vanaf de eerste dosering
  • Extreem sterke formule

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkrijgbaar in twee smaken!

ordernr 172852 besteld op 12/05 en nog steeds geen bevestiging gehad, ben net terug van vakantie en ad mijn pakket al verwacht eigelijk
kan je dit even nakijken en snel behandelen.

• #21.798
ordernr 172852 besteld op 12/05 en nog steeds geen bevestiging gehad, ben net terug van vakantie en ad mijn pakket al verwacht eigelijk
kan je dit even nakijken en snel behandelen.

De betaling was niet voldaan, waarschijnlijk is er iets mis gegaan.
Je kan het beste een nieuwe bestelling plaatsen.
Alvast bedankt voor de bestelling.

Heb besteld op 16/05 en nog steeds geen bevestiging/verzend-mail gehad? Ordernr 173587 en tis dezelfde dag betaald voor 16u?

Duren betalingen/verzendingen vanuit België mss langer?

edit:
juist verzendmail gekregen, track en trace werkt niet maar dat komt omdat het pakket nog niet is ingescand in het sorteer centrum ofzoiets zeker?

Laatst bewerkt:
heeej xxl nutri, ik wilde ook een riem bij jullie aanschaffen, maar mijn middel zit echt tussen de maat S/M dus zo rond de ene dag 84 andere dag soms 88cm haha. Raden jullie dan gewoon de maat M aan? en is het mogelijk het om te wissen als het alsnog te groot of klein komt?

thanx ;)

Terug
Naar boven