Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rclx4w.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.744
Ik ben van plan om 2x2,5kg Whey Delicious aan te schaffen via de site.
Ik zou wel eerst graag het Sample Pack bestellen, zodat ik de juiste smaken kan bestellen. Wanneer ik dit wil doen, staat er dat het bestelbedrag te laag is. (min.15€)

Is er een manier om toch de samples eerst te krijgen zonder iets extra te bestellen? Ik wil gerust het totaalbedrag van +-100€ al betalen, maar pas binnen een 10-tal dagen de smaken van de grote potten kiezen?

• #21.746
Ik ben van plan om 2x2,5kg Whey Delicious aan te schaffen via de site.
Ik zou wel eerst graag het Sample Pack bestellen, zodat ik de juiste smaken kan bestellen. Wanneer ik dit wil doen, staat er dat het bestelbedrag te laag is. (min.15€)

Is er een manier om toch de samples eerst te krijgen zonder iets extra te bestellen? Ik wil gerust het totaalbedrag van +-100€ al betalen, maar pas binnen een 10-tal dagen de smaken van de grote potten kiezen?

Bestellingen kunnen inderdaad pas doorgevoerd worden vanaf €15,-
Je kunt er anders een los proteïne reepje of een shakebeker bij bestellen, dat is nooit weggegooid :thumbs:

Iemand al ervaring met de monohydraat creatine?

• #21.750
Ben aan het twijfelen tussen deze en de kre-alkalyn van olimp. Advies?

Is moeilijk adviseren. De een zal beter gaan op mono, de ander op kre-alkalyn.

Ik zal eerste crea mono proberen. Kan je daarna een keer kre alkalyn proberen.

als je noxipro besteld is het dan de fruit punch smaak?

[Link niet meer beschikbaar] wtf is dit.

Is er iets met de site aan de hand?

Vanuit het winkelmandje kom ik niet verder dan het eerste venster: "1 Je bestelling"

Land, betaling, en goodies zijn geselecteerd. Als ik dan vervolgens op "volgende stap" klik wordt dezelfde pagina herladen. ???

• #21.757
als je noxipro besteld is het dan de fruit punch smaak?
We hebben momenteel inderdaad de smaak Fruit Punch
[Link niet meer beschikbaar] wtf is dit.
We zullen er eens even naar kijken maar ziet er niet helemaal betrouwbaar uit.
Is er iets met de site aan de hand?

Vanuit het winkelmandje kom ik niet verder dan het eerste venster: "1 Je bestelling"

Land, betaling, en goodies zijn geselecteerd. Als ik dan vervolgens op "volgende stap" klik wordt dezelfde pagina herladen. ???
Probeer je browser eens even opnieuw op te starten, dat kan wel eens helpen.

Even een vraagje, ik heb 2 jaar geleden of zo een shakebeker van jullie gehad en die was zonder draaidop en die beviel erg goed.

Als ik nu hier kijk
http://www.xxlnutrition.nl/shakebeker/xxl-nutrition
Dan zie ik op het plaatje de beker die ik wil, maar in de beschrijving staat ''met schroefdop''

Als ik deze bestel, krijg ik er dan 1 met of zonder schroefdop?

Laatst bewerkt:
Vraagje,

Ben nu een maand aan het cutten, maar merk dat ik stink tijdens cardio. (ammonia) nu heb ik op het forum gezocht wat dit inhoud en waarschijnlijk verbrand ik dus teveel eiwitten.

Nu doe ik het volgende voordat ik ga trainen.

Uur van te voren: eiwit shake, half uur voor training pre workout (jacked) zou het verstandig zijn om BCAA erbij te nemen om de verbranding van de eiwitten tegen te gaan? of is dit te veel van het goed?

ALvast bedankt :)

• #21.760
Even een vraagje, ik heb 2 jaar geleden of zo een shakebeker van jullie gehad en die was zonder draaidop en die beviel erg goed.

Als ik nu hier kijk
http://www.xxlnutrition.nl/shakebeker/xxl-nutrition
Dan zie ik op het plaatje de beker die ik wil, maar in de beschrijving staat ''met schroefdop''

Als ik deze bestel, krijg ik er dan 1 met of zonder schroefdop?
We hebben voortaan inderdaad met schroefdop, zonder schroefdop wilde nog wel eens los gaan.

Vraagje,

Ben nu een maand aan het cutten, maar merk dat ik stink tijdens cardio. (ammonia) nu heb ik op het forum gezocht wat dit inhoud en waarschijnlijk verbrand ik dus teveel eiwitten.

Nu doe ik het volgende voordat ik ga trainen.

Uur van te voren: eiwit shake, half uur voor training pre workout (jacked) zou het verstandig zijn om BCAA erbij te nemen om de verbranding van de eiwitten tegen te gaan? of is dit te veel van het goed?

ALvast bedankt :)
Bcaa's zou inderdaad verstandig zijn om erbij te nemen:thumbs:

Terug
Naar boven