- Waardering
- 4.389
Ja die zijn er wel:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoo gister me tas en tankers binnengekregen! Super snelle service! Nu net weer bestelling de deur uit gedaan. Nog maar een aantal tshirts voor de traine!
XXL thnx!

Napalm ziet er wel goed uit, binnenkort maar eens proberen

Pakket weer goed aangekomen rene,heb de sticker ook maar een mooi plekje gegeven op me werk koelbox!

En beef jerky om aan de €50 te komen voor een extra cadeautje en om eens uit te proberen omdat het in Amerika zo populair is. Dit heb ik nadat ik gister niet thuis was, vandaag alsnog in ontvangst kunnen nemen, mijn complimenten daarover. Echter had ik een zakje van 90gram beef jerky besteld (en betaald uiteraard) en maar een zakje van 25gram ontvangen! 
Beste XXL nutrition,
ik heb afgelopen donderdag peptopro op jullie aanraden besteld.En beef jerky om aan de €50 te komen voor een extra cadeautje en om eens uit te proberen omdat het in Amerika zo populair is. Dit heb ik nadat ik gister niet thuis was, vandaag alsnog in ontvangst kunnen nemen, mijn complimenten daarover. Echter had ik een zakje van 90gram beef jerky besteld (en betaald uiteraard) en maar een zakje van 25gram ontvangen!
![]()

Mooie prestatie , ligt het aan ik of staan zijn nipples hard ? xD
Mooie prestatie , ligt het aan ik of staan zijn nipples hard ? xD
waar je al niet op let!René, ik had een vraagje. Wanneer krijgen jullie nieuwe Shock therapy van Universal? Ik zie dat ouwe is al uitverkocht ook![]()
Damn jullie zijn echt waanzinnig populair. Dit weekend in twee verschillende sportscholen geweest en overal zie je XXL Nutrition shirtjes, shakebekers, bidons, riemen, tassen etc etc.. Gaat goed volgens mij!!![]()

Hej Rene, weet je toevallig of jullie Atomic 7 van Universal in het assortiment gaan toevoegen? Ik zie namelijk geen een webwinkel die dat product heeft.