XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zoo gister me tas en tankers binnengekregen! Super snelle service! Nu net weer bestelling de deur uit gedaan. Nog maar een aantal tshirts voor de traine!

XXL thnx!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.223
wanneer komen de lifting straps weer binnen?

Pakket weer goed aangekomen rene,heb de sticker ook maar een mooi plekje gegeven op me werk koelbox!

20121110_163828.jpg

• #22.229
Beste XXL nutrition,

ik heb afgelopen donderdag peptopro op jullie aanraden besteld. ;) En beef jerky om aan de €50 te komen voor een extra cadeautje en om eens uit te proberen omdat het in Amerika zo populair is. Dit heb ik nadat ik gister niet thuis was, vandaag alsnog in ontvangst kunnen nemen, mijn complimenten daarover. Echter had ik een zakje van 90gram beef jerky besteld (en betaald uiteraard) en maar een zakje van 25gram ontvangen! :(

• #22.231
Beste XXL nutrition,

ik heb afgelopen donderdag peptopro op jullie aanraden besteld. ;) En beef jerky om aan de €50 te komen voor een extra cadeautje en om eens uit te proberen omdat het in Amerika zo populair is. Dit heb ik nadat ik gister niet thuis was, vandaag alsnog in ontvangst kunnen nemen, mijn complimenten daarover. Echter had ik een zakje van 90gram beef jerky besteld (en betaald uiteraard) en maar een zakje van 25gram ontvangen! :(

Ok dat is niet goed, mail me even je bestelnummer op rene@xxlnutrition.nl dan zoek ik dat uit maandag. We kunnen zien wat er in je doos gegaan is.

Dan regelen we dat, komt goed!

• #22.232
XXL Atleet Ray Simon is Wereldkampioen geworden bij de WFF in Oostenrijk!

Ik heb nog geen foto's gezien maar ben wel benieuwd.

:cheer: :1e: :cheer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd Ray!

Mooie prestatie , ligt het aan ik of staan zijn nipples hard ? xD

René, ik had een vraagje. Wanneer krijgen jullie nieuwe Shock therapy van Universal? Ik zie dat ouwe is al uitverkocht ook :(

Damn jullie zijn echt waanzinnig populair. Dit weekend in twee verschillende sportscholen geweest en overal zie je XXL Nutrition shirtjes, shakebekers, bidons, riemen, tassen etc etc.. Gaat goed volgens mij!! :roflol:

Hej Rene, weet je toevallig of jullie Atomic 7 van Universal in het assortiment gaan toevoegen? Ik zie namelijk geen een webwinkel die dat product heeft.

• #22.239
René, ik had een vraagje. Wanneer krijgen jullie nieuwe Shock therapy van Universal? Ik zie dat ouwe is al uitverkocht ook :(

We hebben de oude uitverkocht omdat er weinig vraag naar is, het is een supplement waar maar heel weinig vraag naar is. Maar we gaan eens kijken naar de nieuwe versie.

Damn jullie zijn echt waanzinnig populair. Dit weekend in twee verschillende sportscholen geweest en overal zie je XXL Nutrition shirtjes, shakebekers, bidons, riemen, tassen etc etc.. Gaat goed volgens mij!! :roflol:

Het gaat zeker goed hier! we gaan als nooit tevoren! :woot:

Hej Rene, weet je toevallig of jullie Atomic 7 van Universal in het assortiment gaan toevoegen? Ik zie namelijk geen een webwinkel die dat product heeft.

Ik ken het niet maar laat er even naar kijken van de week, wordt vervolgd.

Terug
Naar boven