XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

maandag mijn bestelling met whey delicious proefpakket binnen gehad.
was netjes verpakt, goed verzorgd.

heb vandaag een nieuwe bestelling geplaats,grote pot whey de bcaa waar veel over gesproken word en wat klein grut.

ik kon alleen niet kiezen voor paypal, dus gewoon met ideal betaald
en ook geen opmerkingen vakje gezien. aber egaaaaaall als mn producten maar in huis komen :-D
ik ben iig tevreden!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.182
Damn XXL die Delicious producten zijn echt super! Geweldige shop!

:thumbs: thanks!

maandag mijn bestelling met whey delicious proefpakket binnen gehad.
was netjes verpakt, goed verzorgd.

heb vandaag een nieuwe bestelling geplaats,grote pot whey de bcaa waar veel over gesproken word en wat klein grut.

ik kon alleen niet kiezen voor paypal, dus gewoon met ideal betaald
en ook geen opmerkingen vakje gezien. aber egaaaaaall als mn producten maar in huis komen :-D
ik ben iig tevreden!

Raar dat je niet voor PayPal kon kiezen en geen opmerkingenvakje zag, ik ga dat even laten uitzoeken. Wat voor browser gebruik je en welke versie als ik vragen mag? Het opmerkinge veld zit onder het veld waar je emailadres en telefoonnummer staat normaal gezien.

Laat graag eens weten wat je van de whey vind.

O man, is de advanced post workout nog steeds niet binnen?
Mijne is bijna op... need... more...

Neem nu ook een schep tijdens de workout met mijn eas, gewoon omdat het lekker is :)

• #22.184
O man, is de advanced post workout nog steeds niet binnen?
Mijne is bijna op... need... more...

Neem nu ook een schep tijdens de workout met mijn eas, gewoon omdat het lekker is :)

Ik baal er ook van....... ze worden deze week gemaakt en komen hopelijk vrijdag binnen.

Pb

Cool dat jullie nu ook het merk Dr Jekyll hebben. Doet het erg goed is Amerika. Komen er nog meer supps van?

Weer nieuwe bestelling geplaatst pancakes,multivitamine,xpel net besteld komt het dan morge of zaterdag?

komt dat dere albutarex ook naar XXL ? ^^

Vandaag mailtje ontvangen over al die producten in de uitverkoop. Als pre workout serum besteld en als post workout WAR besteld. Lekkere prijzen weer hoor!!

• #22.191
Weer nieuwe bestelling geplaatst pancakes,multivitamine,xpel net besteld komt het dan morge of zaterdag?

ok top thanks!

komt dat dere albutarex ook naar XXL ? ^^

Die shizzle is niet legaal hier ;)

Vandaag mailtje ontvangen over al die producten in de uitverkoop. Als pre workout serum besteld en als post workout WAR besteld. Lekkere prijzen weer hoor!!

klopt!

hahah anyways, cookies & cream whey delicious besteld weer eens wat anders dan whey isolaat aardbei. hopelijk smaakt het een beetje

vandaag bestelling binnengehad.
sporttas had ik meebesteld,met de bedoeling als werktas te gebruiken.
ik zeg: een super praktische tas waar al mn eten in kan,perfect formaat !

• #22.195
Ik vind de sporttas ook echt super! Een vriend van me heeft de sporttas van Bodyenfitshop, maar die is ten eerste veels te groot en heb tevens ook t idee dat de kwaliteit een stuk minder is.

• #22.197
Ik vind de sporttas ook echt super! Een vriend van me heeft de sporttas van Bodyenfitshop, maar die is ten eerste veels te groot en heb tevens ook t idee dat de kwaliteit een stuk minder is.

Kwaliteit staat altijd bij ons op nummer 1! zo is dat met de supplementen en met de goodies!

Denk dat ik een foutje heb gevonden op de site:

assault: 30
Recon: 37
combi: 78? :o

• #22.199
Denk dat ik een foutje heb gevonden op de site:

assault: 30
Recon: 37
combi: 78? :o

Ja inderdaad! ik pas het even aan. Dat heb je soms als we de prijzen aanpassen dan schiet er wel eens iets tussendoor.

thanks voor het melden.

Terug
Naar boven