MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nog bedankt voor de samples
ik vond cookies and cream erg lekker.
ik ga er binnenkort zeker wat van bestellen.

de t*ring rene, die appel whey is echt super lkkr. daar moet ik eens wat van hale haha :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.305
Kokos was ook heel lekker.
twijfel nu toch echt welk ik zou bestellen?

En heeft de Night Protein Kokos exact dezelfde smaak als de Whey Delicious Kokos of is het net anders?

Die smaak is TOTAAL anders ;), niet te vergelijken dus. Whey Delicious (de naam zegt het al) is Delicious :p

de t*ring rene, die appel whey is echt super lkkr. daar moet ik eens wat van hale haha :P

Top! het is zeker geen smaak voor iedereen (zijn we ons terdege van bewust) maar ik vind die zelf erg lekker en daarom hebben we die eigenlijk haha...

Neem aan dat die samples morgen ook nog kunnen komen? Moet binnenkort een nieuwe lading Whey bestellen en het wordt B&F of deze dus de timing kon niet beter (hoop ik)

• #22.307
Neem aan dat die samples morgen ook nog kunnen komen? Moet binnenkort een nieuwe lading Whey bestellen en het wordt B&F of deze dus de timing kon niet beter (hoop ik)

Dat zou zomaar kunnen dat het morgen komt, woon je in Belgie? Normaal zou alles in Nederland tenminste vandaag afgeleverd moeten zijn. Dat is ons beloofd.

Het is normale post dus hebben we helaas geen track&trace.

NL, hopen dat ik ze mrg krijg dan maar.

• #22.309
NL, hopen dat ik ze mrg krijg dan maar.

Ja raar man. alles is gelijk weg gegaan. Sommige hebben het wel andere weer niet..

Ze bezorgen die bulkpost alleen op donderdag en zaterdag dus ik denk dat het dan zaterdag komt....

Maar ik ga morgen bellen met onze accountmanager bij PostNL ff schelden ;)

Ja raar man. alles is gelijk weg gegaan. Sommige hebben het wel andere weer niet..

Ze bezorgen die bulkpost alleen op donderdag en zaterdag dus ik denk dat het dan zaterdag komt....

Maar ik ga morgen bellen met onze accountmanager bij PostNL ff schelden ;)
Ik heb ook nog niets aangekregen, maar ik woon in BE. Dus meestal duurt het wat langer (is altijd al geweest. Zowel bij jullie als b&f)

• #22.311
Ik heb ook nog niets aangekregen, maar ik woon in BE. Dus meestal duurt het wat langer (is altijd al geweest. Zowel bij jullie als b&f)

Ik snap er niets meer van.. morgen even bellen. Als ik kijk in onze inlog bij postNL zie ik bij de post voor onze Belgische vrienden helemaal nog geen status :mad:

Morgen ga ik er achteraan!

Vandaag had ik ze binnen gekregen, thanks XXL

Capuccino :zuip:

hee
ik heb al een tijdje een pot unleash v3 in huis en gebruikt (geweldig spul)
alleen ik keek er laatst in er er zaten allemaal bruine korrels in, weet iemand hier iets meer van?

Heb de aardbei vandaag geproefd en die smaakt toch wel heel goed. Misschien maar eens overwegen om een pot whey delicious aan te schaffen ipv whey perfection. Morgen ga ik cookies & cream proberen

Sent from my Radar C110e using Board Express

• #22.315
hee
ik heb al een tijdje een pot unleash v3 in huis en gebruikt (geweldig spul)
alleen ik keek er laatst in er er zaten allemaal bruine korrels in, weet iemand hier iets meer van?

Dan is deze een tijdje al open? die boosters zijn gevoelig voor dat soort vormingen. niet iets om je direct zorgen over te maken.

Maar als je een pot heel lang laat staan wordt het uiteindelijk 1 klont.

Die sample actie van jullie doet mij eigenlijk alweer verlangen naar de FIBO 2013. Fantastisch al die samples, krijg er gewoon zo'n sinterklaasgevoel van. :D

Thanx voor de samples Rene! Cocos is SUPER!

• #22.320
Terug
Naar boven