XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoopte vandaag de whey delicious samples in huis te hebben, maar neen .. nog niets! Hopelijk dan maar begin volgende week! Oja, woon ook in BE, misschien komt het daardoor.

Komt door al die doping controles in Belgie. :windup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.325
Ik heb hier in België ook nog niks ontvangen maar dat zal wel normaal zijn denk ik. Zo snel gaat het allemaal niet. Alhoewel de leveringen van XXL meestal de dag na bestelling hier al zijn.

briefpost naar België is trager dan pakketpost ;)

• #22.329
Ik heb ook nog geen samples ontvangen , maar dat is wsl omdat postnl trager levert in belgie , hoop ik

Ik heb hier in België ook nog niks ontvangen maar dat zal wel normaal zijn denk ik. Zo snel gaat het allemaal niet. Alhoewel de leveringen van XXL meestal de dag na bestelling hier al zijn.

briefpost naar België is trager dan pakketpost ;)

PostNL vertelde me dat ze de NL en BE zendingen per ongeluk door elkaar gegooid hebben. Dan moet alles eerst weer gesorteerd worden en is er vertraging opgelopen...

Niets meer aan te doen :dunno:

René, weet jij toevallig of in Animal Rage en Craze 1.3 dmaa is toegevoegd?

Hey vraagje; is de cookies & cream smaak van de CCG gelijk aan die van de whey delicious? Want dan bestel ik hem in die smaak aankomende week. :)

Vrijdag de samples binnen gekregen, thx! Ik ben overtuigd! Deze grootverbruiker maakt de overstap van Whey perfection naar Whey delicious! Smaak cookie en cream!

Zo meteen de chocolade smaak proberen.

• #22.334
Hey vraagje; is de cookies & cream smaak van de CCG gelijk aan die van de whey delicious? Want dan bestel ik hem in die smaak aankomende week. :)

Die is weer anders qua smaak, zelf heb ik geen ervaring met die smaak van CCG. Maar de smaak wijkt wel af.

Vrijdag de samples binnen gekregen, thx! Ik ben overtuigd! Deze grootverbruiker maakt de overstap van Whey perfection naar Whey delicious! Smaak cookie en cream!

Zo meteen de chocolade smaak proberen.

Ok top! Onze chocolade moet eigenlijk double choco heten want de smaak is vrij sterk. Wat ik zelf overigens lekker vind ;)

:thumbup: bestelling helemaal goed ontvangen.
binnenkort pannenkoeken bakken :D

Damn heb net een bestelling gedaan (met pot whey delicous appeltaart om te nemen als afwisseling met de isolaat, dankzij de sample actie ;)) ben ik vergeten erbij te zetten dat is als sample liever geen chocola of vanille wil ???
Die vind ik te gewoon :)

Dom dom dom, beste XXL kan je hier op letten als je wilt?
Bij voorbaat dank :p

Dankje Rene voor de samples! :D

Terug
Naar boven