AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Dat komt omdat we sinds 1-11-2013 een compleet nieuwe site hebben en deze data (orderhistorie) teveel data was om over te zetten.

Ahh jamer :( wilde net vragen of ik al in de buurt van een beloning kwam, omdat ik al zoveel besteld had in mijn hele leven bij xxlnutrition.

dat zei zijn psychiater ook.

Binnen. al vroeg, veel vroeger dan de track en trees vertelde...

Exclusief Muscle fitness en geurtje...:p
xxl_supps.jpg

helemaal geen extra sample of zo , me cries :treuren:
naaa ik teer nog steeds op de repen goodie :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.648
Binnen. al vroeg, veel vroeger dan de track en trees vertelde...

Exclusief Muscle fitness en geurtje...:p
xxl_supps.jpg

helemaal geen extra sample of zo , me cries :treuren:
naaa ik teer nog steeds op de repen goodie :thumbs:

ok top! spul was allang ingepakt voordat ik je bericht zag ;)

We hebben hier een leger aan inpakkers die rete snel zijn :D

ok top! spul was allang ingepakt voordat ik je bericht zag ;)

We hebben hier een leger aan inpakkers die rete snel zijn :D

Dat zag ik gisteren ja , bestelling geplaats nog geen 7 minuten later was het weg :D
Oo ja en ik heb me iets vergist in de maten van jullie.. ik dacht S is of valt wat groter (bodybuild maat of zo), echt NIET :roflol:

bij me volgende bestelling bestel ik dan een L (xl) mee..
deze hang ik mooi op in me HomeGym...

Top weer !

Ik wist niet of ik moest lachen of vloeken bij het openen van mijn pakje. :o

Bij mijn vorige bestelling had ik een emmer gevraagd om m'n whey in te bewaren ipv de lompe hersluitbare zak. Dit waren jullie toen vergeten (kan gebeuren). Nu vraag ik opnieuw om een emmer en dan krijg ik een emmertje waar 1/10 van de zak in past....

aFj4lCc.jpg

:roflol: Ziet er wel lullig uit naast zo'n zak.
Kan je de zak niet gewoon dichtplakken (of hersluiten?) En het bakje elke keer opnieuw vullen?

stel je niet aan tatt dan moet je de rest maar in een keer op drinken, val die mensen hiermee niet lastig.

Kan je de zak niet gewoon dichtplakken (of hersluiten?) En het bakje elke keer opnieuw vullen?
De zak is hersluitbaar. Maar de laatste keer stuurden ze een grote emmer op en dan kan je alles mooi wegkrijgen in die emmer.

stel je niet aan tatt dan moet je de rest maar in een keer op drinken, val die mensen hiermee niet lastig.
:roflol: Heb het in m'n giant blender gedaan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.655
Ik wist niet of ik moest lachen of vloeken bij het openen van mijn pakje. :o

Bij mijn vorige bestelling had ik een emmer gevraagd om m'n whey in te bewaren ipv de lompe hersluitbare zak. Dit waren jullie toen vergeten (kan gebeuren). Nu vraag ik opnieuw om een emmer en dan krijg ik een emmertje waar 1/10 van de zak in past....

aFj4lCc.jpg

Mooi emmertje!

De emmers zijn iets wat we uit het verleden gehad hebben, (onze whey zat toen in deze emmers) we hadden daar nog een restant van. Als je geen grote emmer hebt gekregen zullen deze onderhand wel op zijn denk ik. De emmers komen ook niet meer terug en is een tijdelijke service "zolang de voorraad strekt".

De zak kan je volgens mij wel gewoon dicht drukken weer met de zipper.

:thumbs:

;)

Oo ik heb een nieuwe vaste shake SMAAK = Watermeloen. echt super die smaak :lick:

Jammer (maar begrijpelijk) want het was erg handig.

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven