Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gisteren rond half 6 een bestelling bij jullie gedaan en betaald. Nog geen mail ontvangen kan dit kloppen? Kan mii herinneren dat ik bij mn vorige bestellingen gelijk een mail kreeg met status en ordernummer e.d.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.605
Gisteren rond half 6 een bestelling bij jullie gedaan en betaald. Nog geen mail ontvangen kan dit kloppen? Kan mii herinneren dat ik bij mn vorige bestellingen gelijk een mail kreeg met status en ordernummer e.d.

Nee die zou je wel gehad moeten hebben, mogelijk zit deze in de spambox of heb je per abuis een verkeerd email adres ingevuld.

Op welke naam of postcode kan ik zoeken?

• #24.606
Goed nieuws voor onze Belgische klanten.

Vanaf vandaag kan je voor uitlevering ook een DPD Parcelshop kiezen.

Er komen wekelijks meer afhaalpunten bij en veel locaties zijn ook op Zondag open.

Laatst bewerkt:
He René, komen er binnenkort nog nieuwe producten op de markt? Ben erg benieuwd wat XXL 2014 allemaal te bieden heeft! Bigger is Better :p:D:1e:

• #24.611
  • #24.612
Nog een week of 2 en onze High Protein Bar komt eindelijk!

45 gram proteïne in een bar van 90 gram met slechts 1,7 gram suiker.

Ben zeer benieuwd!!

als ik een xxl tattoo op mijn neus zet krijg ik dan levenslang supplementen van jullie?

• #24.620
45g? Ben benieuwd hoe dat gaat smaken dan, maar zal geen oordeel vellen voor ik ze besteld heb :)

De ontwikkeling heeft lang geduurd, het is erg lastig om een reep te maken met 50% proteïne, ben zelf ook benieuwd naar de repen uit de echte productie.

Terug
Naar boven