MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik denk dat B&F meer klanten heeft in NL en BE. We hebben een totaal andere filosofie als B&F. Wij richten ons echt op de fanatieke krachtsporter want dat is wat ik leuk vind, de huis tuin en keukentrainer (waarvan er de meeste zijn) voelen zich minder aangesproken door ons.

Omdat we in een niche zitten van de markt heb je automatisch een kleiner bereik. Ik ben me daar zeer zeker van bewust maar zou het niet anders willen ;)

:wl:

zegt al genoeg dat de eigenaar en een paar werknemers zelf echt hardcore trainen , spreekt mij meer aan

dan wat gladde ,snelle marketingsboys die in de gym niet verder komen dan het roeiapparaat .

Precies !! Nooit veranderen die filosofie. Jullie zijn en blijven mijn schatjes :klink:

Kijk eens wat ik tegen kwam op Tomorrowland René :D

eqv6o3.jpg

strong bulk..

Hey XXL,

Hoeveel mg puur HMB zit er juist in 1 capsule van 750 mg Ca-HMB?

Ik heb zelfs mijn tanktop op mijn werk aan. Het is nu zo warm in de fabriek dat ik die onder mijn shirt draag zodat ik het shirt uit kan doen. Collega van me vroeg al waar ik die vandaan had. Hij heeft wel gewone XXL shirts maar geen tanktop. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.329
Hey XXL,

Hoeveel mg puur HMB zit er juist in 1 capsule van 750 mg Ca-HMB?

Dat is 80%.

Ik heb zelfs mijn tanktop op mijn werk aan. Het is nu zo warm in de fabriek dat ik die onder mijn shirt draag zodat ik het shirt uit kan doen. Collega van me vroeg al waar ik die vandaan had. Hij heeft wel gewone XXL shirts maar geen tanktop. :D

haha! we werken aan aan lange en korte broeken voor vrouwen, maar denk minder geschikt voor op je werk :p

Korte broeken voor mannen lijkt me ook goed aanbod, liefst met rits zodat je je telefoon/mp3 (voor muziek, niet om heel de tijd te appen ;)) erin kan doen.

• #25.332
Geen korte broeken voor mannen?

A la

ASP-Gold-GYM-Shorts-Fitness-Bodybuilding-Pants-Trousers-Cotton-High-Elastic-Sports-Clothing-High.jpg

of

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja die komen ook! beetje dezelfde style als die grijs ongeveer met joggingstof. XXL Logo zit er dan opgenaaid. Worden leuke broekjes vinden wij.

De trainingspakken en 3 shirts met print zijn al onderweg met de boot. De andere dingen zijn in productie allemaal.

Korte broeken voor mannen lijkt me ook goed aanbod, liefst met rits zodat je je telefoon/mp3 (voor muziek, niet om heel de tijd te appen ;)) erin kan doen.

Geen rits wel diepe zakken :cool:

ja je hebt gelijk, ze bevatten weinig suikers daar was ik mee verward.

Ik zou het inderdaad zo ook niet weten :o

We krijgen wel zelf en low carb reep binnen 6 weken denk ik, die heeft maar 3 gr carbs per reep en circa 20 gram eiwit.

Quest bars zijn low carb ... Er zit maar een paar gram nett. carbs in, al de rest zijn vezels. Ik eet ze dagelijks en ik doe regelmatig keto/low carb (<35gr )

• #25.334
Quest bars zijn low carb ... Er zit maar een paar gram nett. carbs in, al de rest zijn vezels. Ik eet ze dagelijks en ik doe regelmatig keto/low carb (<35gr )

ja dat is waar, staan wel als carbs op de verpakking maar zijn voedingsvezels.

Ja die komen ook! beetje dezelfde style als die grijs ongeveer met joggingstof. XXL Logo zit er dan opgenaaid. Worden leuke broekjes vinden wij.

De trainingspakken en 3 shirts met print zijn al onderweg met de boot. De andere dingen zijn in productie allemaal.

Geen rits wel diepe zakken :cool:

boot... mooi zo, zeker uit columbia ofzo? dan zijn ze zeker niet duur de tshirts... toch geen 19,95 hoop ik.

• #25.337
boot... mooi zo, zeker uit columbia ofzo? dan zijn ze zeker niet duur de tshirts... toch geen 19,95 hoop ik.

uit Colombia halen we weer wat anders :D .... We verkopen alle kleding aanzienlijk lager in prijs dan je zou betalen bij Gorilla Wear, Better Bodies of Gasp. De kleding die eraan komt is gelijkwaardig aan de kwaliteit van die merken.
We gaan dat verkopen onder XXL Wear en niet onder XXL Nutrition.

:)

Ik ben benieuwd naar de dames kleding! :)

• #25.339
Ik ben benieuwd naar de dames kleding! :)

Het wordt een lange broek en korte broek in de stijl van Better Bodies stretch broeken. We hebben een aantal dames testmodelen laten dragen voor nu 2 maanden en alles blijft heel. Dus we kunnen snel beginnen met de productie :)

Het wordt een lange broek en korte broek in de stijl van Better Bodies stretch broeken. We hebben een aantal dames testmodelen laten dragen voor nu 2 maanden en alles blijft heel. Dus we kunnen snel beginnen met de productie :)
Klinkt goed! al een sneak preview foto?

Terug
Naar boven