XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.281
OK duidelijk. Jammer, maar begrijpelijk. Accepted.

Heb ook Elite Egg Protein van Dymatize en 100% Egg Protein van Optimum Nutrition gebruikt en moet zeggen dat die van jullie het wint qua smaak en oplosbaarheid dus die blijf ik kopen :thumbs:

We hebben voor onze Egg Protein van 5 leveranciers ei-eiwit opgevraagd (ruwe stof). Deze die we nu gebruiken stak er met kop en schouders bovenuit.
Dat was qua smaak, voedingswaarden, oplosbaarheid maar helaas ook met de prijs :o

Toch wilde ik perse deze gebruiken omdat ik die gewoon het beste vond :p

Net voor de eerste keer roid rage gebruikt.

Had een rush eigenlijk verwacht zodat je weet oke nu kickt die er in, bgon voor de training wel meer te zweten en kwam toen net sportschool binnen dus dacht oke nu komt die. Ik had wel meer energie en na hang cleans,squat,front squat,box squat had ik nog steeds genoeg energie over. Top spul zweet wel als een malle van dat spul, geen probleem wel lekker.

Alleen jammer dat je van te voren niet echt zo'n kick krijgt.

Overall een erg goed product

• #25.283
Net voor de eerste keer roid rage gebruikt.

Had een rush eigenlijk verwacht zodat je weet oke nu kickt die er in, bgon voor de training wel meer te zweten en kwam toen net sportschool binnen dus dacht oke nu komt die. Ik had wel meer energie en na hang cleans,squat,front squat,box squat had ik nog steeds genoeg energie over. Top spul zweet wel als een malle van dat spul, geen probleem wel lekker.

Alleen jammer dat je van te voren niet echt zo'n kick krijgt.

Overall een erg goed product

Klopt wat je zegt, de energie komt eigenlijk pas echt los tijdens de training en niet echt voor de training. Maar de energie blijft wel komen als het goed is. Ik vind ook wel fijn dat je achteraf geen crash hebt.

ik kan het topic over de resultaten van de labtest van XXL niet meer vinden

Hier maar even posten als dat geen probleem is:
[Link niet meer beschikbaar]

Wanneer er verzoeken zijn voor bepaalde recepten van DBBérs, let me know!

Hebben jullie ook low carb proteine bars?
Ik kon zo op de website niks vinden..

• #25.291
Heb net even gekeken, maar ze zijn per serving 22 gram carbs?

ja je hebt gelijk, ze bevatten weinig suikers daar was ik mee verward.

Ik zou het inderdaad zo ook niet weten :o

We krijgen wel zelf en low carb reep binnen 6 weken denk ik, die heeft maar 3 gr carbs per reep en circa 20 gram eiwit.

ja je hebt gelijk, ze bevatten weinig suikers daar was ik mee verward.

Ik zou het inderdaad zo ook niet weten :o

We krijgen wel zelf en low carb reep binnen 6 weken denk ik, die heeft maar 3 gr carbs per reep en circa 20 gram eiwit.

Haha, maakt niet uit joh :thumbs:

In green apple zit helemaal geen kleurstof en in tropical een natuurlijke kleurstof verder hebben we ook nog pure (zonder smaak en zoetstoffen). Watermeloen bevat inderdaad een kleurstof, ik denk dat ik die kleurstof eruit ga halen zodra de labels op zijn.
Geen kans dat smaak punch weer terug komt?

hey

-wanneer zijn de cookie en cream bars te bestellen?

-hebben jullie ook een shake die lijkt op de smart protein van bf, die goed verzadigd met vezels en vitamines en lcarnitine. Met alle commotie wil ik maar al mijn producten bij jullie gaan bestellen, graag jouw advies

-welk product ipv ripped fatburner? een goede hongeronderdrukking met energie
-de smart protein dan

-je gaf ook aan dat amerikaanse whey vaak afwijkt, is optimum nutrition wel betrouwbaar?

- wel mis ik de smaak witte chocola, gaan jullie die ook voeren?

• #25.298
hey

-wanneer zijn de cookie en cream bars te bestellen?

-hebben jullie ook een shake die lijkt op de smart protein van bf, die goed verzadigd met vezels en vitamines en lcarnitine. Met alle commotie wil ik maar al mijn producten bij jullie gaan bestellen, graag jouw advies

-welk product ipv ripped fatburner? een goede hongeronderdrukking met energie
-de smart protein dan

-je gaf ook aan dat amerikaanse whey vaak afwijkt, is optimum nutrition wel betrouwbaar?

- wel mis ik de smaak witte chocola, gaan jullie die ook voeren?

De cookies repen gaat nog zeker 2-3 maanden duren, het zijn hele trage trajecten zeker met de vakantie ertussen. Eerst komt onze Low Carb Protein Bar Vanilla Almond.

Een pure eiwitshake met carnitine hebben we niet, we hebben wel Diet Shake dat is meer een maaltijdvervanger (dus met koolhydraten) met 1500mg Acetyl Carnitine per dosering.

De beste fat burners die we hebben momenteel zijn fat attack (120caps) en lipo-6 black.

De ON whey die wij verkopen komt uit de fabriek van ON in Ierland die whey is beter dan die voorheen vanuit de USA kwam. Volgens mij is dat gewoon goede whey tegenwoordig.

Witte choco komt denk ik niet, wij vinden de smaak zelf helemaal niet lekker. Het is een zoete smaak zonder dat het je direct aan witte choco doet denken.

Hoi XXL,

Ik heb een tijdje het veelbesproken topic over de labtesten gevolgd en ik ga jullie bulk whey eens proberen.

Nu bestel ik daarnaast af en toe ook beta-alanine wanneer nodig, maar hoe kan het dat jullie beta-alanine zo duur is in vergelijking met een andere grote webshop? Ik kan mij haast niet voorstellen dat bij zo'n zuiver product gesjoemeld wordt.. Ik ga verder geen namen of prijzen noemen.

Ik hoop hier antwoord op te kunnen krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand zwart maken of bashen, ik vond dit verschil gewoon opmerkelijk. Aangezien de prijzen van de bulk whey van jullie en de andere webshop wel nagenoeg gelijk ligt.

• #25.300
Hoi XXL,

Ik heb een tijdje het veelbesproken topic over de labtesten gevolgd en ik ga jullie bulk whey eens proberen.

Nu bestel ik daarnaast af en toe ook beta-alanine wanneer nodig, maar hoe kan het dat jullie beta-alanine zo duur is in vergelijking met een andere grote webshop? Ik kan mij haast niet voorstellen dat bij zo'n zuiver product gesjoemeld wordt.. Ik ga verder geen namen of prijzen noemen.

Ik hoop hier antwoord op te kunnen krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand zwart maken of bashen, ik vond dit verschil gewoon opmerkelijk. Aangezien de prijzen van de bulk whey van jullie en de andere webshop wel nagenoeg gelijk ligt.

Je hebt gelijk! de prijs van beta alanine is gedaald het afgelopen jaar. heb de prijs opnieuw uitgerekend op basis van de prijs van de laatst geleverde batch. Prijs komt gelijk aan die van Bodylab zie ik.

Ik heb de stukprijs aangepast en het meerstukvoordeel wel verwijderd.

Terug
Naar boven