Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
Hallo Rene,

gaan jullie nog een leuke aktie doen met de nieuwe BSN NITRIX+CELL MASS AVPT

greetz

Hij kan alleen nog zeg maar preorder besteld worden.. niemand heeft het nog blijkbaar.. als het komt gaan we wel een actie maken.. ik zie ook dat anderen dat doen. dus achterblijven doen we zeker niet! :D

René

Hallo iedereen,

Ik ben net 3 weken bezig met 4x per week te fitnessen. (doe een jaartje thaiboks nu)
Maar ik vraag me af wat ik het beste kan kopen whey eiwitten of creatine?
Heb hiervoor nooit shakes of dergelijke gebruikt.

greetz

verkoopt Supercharge van Labrada wel dan? die is ook gruwelijk duur:eek:

Gruwelijk duur?! Oke, hj is mischien wat duurder in aankoop maar je hoeft hem niet dagelijks te gebruiken hé, alleen voor de training, zolang je niet 7/7 traint valt het imo nog net mee... én je krijgt lekker spul in de plaats :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.085
XXL no nonsense nutritionWe hebben de supercharge net in prijs verlaagd.. het is geen goedkoop supplement maar je doet er best wel even mee.

Dus purple wraath komt niet in het assortiment !?

Hallo Nick,

We hebben inderdaad wat probleempjes met ideal gehad. Je bestelling gaat vandaag de deur uit. Excuses dat het zolang heeft geduurd...

Met vriendelijke groet,

XXL Nutrition

Opgelost. :)

Heb vandaag voor het eerst de instant whey besteld,had voorheen altijd EAS whey.
Als de whey van xxl-nutrition goed bevalt hebben ze er een nieuwe (vaste) klant bij.
Laten we eerlijk zijn voor de prijs hoef je het niet te laten,de instant is zomaar de helft duurder.(38 euro tov 24 euro)-(als je per kilo kijkt/koopt).:)

Als ik nu iets bestel bij bij Rene via een eenmalige machtiging, heb ik dan ook morgen mijn bestelling? Dat geldt alleen voor een overboeking dat het langer duurt toch?

Als je het voor 15:00uur besteld met ideal of machtiging heb je het de volgende dag in huis. Ik althans wel altijd :D

gedaan :D

Uw bestelling:
Complex Carb Gainer 2,5 kg (Banaan), aantal:1, prijs: 35.00

Ben benieuwd Rene!

oh da's mooi ! Mijn pot whey is bijna op en heb een hoop positieve reacties gelezen over de whey van XXL Nutrition. Moet ik binnekort toch maar is een pot gaan kopen :D

oh da's mooi ! Mijn pot whey is bijna op en heb een hoop positieve reacties gelezen over de whey van XXL Nutrition. Moet ik binnekort toch maar is een pot gaan kopen :D

Ik heb ook net voor het eerst de whey instant bij XXL besteld ...
De chocolade is gruwelijk lekker, moet mij beheersen of ik drink heel de dag
niets anders :p

haha :P ik ga de vanille proberen :D

ik vond de banaan super lekker :D smorgens vooral :D met lekkere koude melk en zelfs met goed koud water is het super te drinken :D XXL it is ;)

Even vraagje voor rene:

ik gebruik op het moment redline van vpx (liquid caps)(van xxl)
kan ik daar L'carnitine bij gebruiken?
voor de rest gebruik ik alleen visolie en multivit caps

gebruik protein 80 vanille en choco, errug lekker, geen allergische reacties en of t ook helpt bij t groeien.. tsja.. dat moet ik nog ondervinden. Ben nl net begonnen!

grts,
Jenny

Heb gister besteld, Overgeboekt via internet

Vandaag voor 12u in huis, Netjes:)

Oja, Welke smaak van Whey van XXL is het lekkerst? (ik heb nu een pot whey en das egt niet weg te krijgen)

Terug
Naar boven