Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey René, ik heb je in mn nieuwe video gepromoot, krijg ik nu gratis whey?
![]()

snel snel snelhaha... ik zal volgende week eens kijken of ik een idee krijg hahaha...
ben bijna door mn CCG, bcaa en ZMA heen
.....zit nu toch echt te denken aan die 10kg CCG
Hey René, ik heb je in mn nieuwe video gepromoot, krijg ik nu gratis whey?
![]()

vandaag nieuwe bestelling geplaatst
repen, protein 80, BCAA's, ...
nu nog ff betaling doen en dan hebbek die producten dees week weer in huis
dus dees week weet ik of al die positieve reacties op de xxl proteine terecht zijn he![]()

ik dacht dat X-targo toch wat anders was dan vitargo. maar ik kan het mis hebben.
Wanneer zullen de vetpercentagemeters weer beschikbaar zijn?![]()

snel snel snelben bijna door mn CCG, bcaa en ZMA heen
.....zit nu toch echt te denken aan die 10kg CCG
![]()
Hey,
Iemand ervaring met Hydroxycut Hardcore van Muscletech?? ben het aant overwegen om het bij m'n cut dieet en cardio te nemen
Ook mijn whey is bijna op: Wat is het beste of het verschil tussen whey instant of de whey pro 80??
Alvest bedankt!!
ik dacht dat lipo6 beter was... maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld!
ik dacht dat lipo6 beter was... maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld!
ik had nog samples van RPM en DRIVE liggen dus die wilde ik gaat testen. Kon ik weer niet slapen vannacht
althans erg slecht. Volgens mn gewicht moet ik er 4 nemen dus dat ook gedaan, op de verpakking staat dat je voor het slapen gaan mindere dosering moet nemen. Ik ga om 7 uur trainen dus om 6 uur RPM+DRIVE. En ik ging om 12 uur slapen.