AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.082
Dus de concenraat in WD is van mindere kwaliteit?

Deze is van van VOLAC dus van hoge kwaliteit maar die in de perfect whey is van een kleine producent die een niet te evenaren hoog eiwitpercentage haalt voor een concentraat. Ik ken geen enkel groot merk volac, carberry, frontera noem maar op die zo'n hoog eiwitpercentage kan leveren op een WPC. Nadeel is dat deze WPC maar beperkt gemaakt wordt en we dus niet in alle producten kunnen verwerken.

Okee duidelijk. Complimenten voor de transparantie en openheid René. Nog een fijn weekend verder;)=D>

VOLAC!

Wanneer komen de cookies en cream repen terug?

Ik zet ff mijn bestelling on hold maar kan niet te lang meer wachten :p

• #32.086
Even een vraag over de whey delicious. Had laatst een pot chocolate caramel en dat werd meteen mijn favoriete smaak. Had pas geleden meteen weer een pot besteld en die maakte ik vorige week open, maar de smaak lijkt wel wat anders dan hoe die eerst was. Niet dat het niet meer lekker is, maar het smaakt wel anders.
Is er iets veranderd of kan het verschillen per pot?

• #32.089
Even een vraag over de whey delicious. Had laatst een pot chocolate caramel en dat werd meteen mijn favoriete smaak. Had pas geleden meteen weer een pot besteld en die maakte ik vorige week open, maar de smaak lijkt wel wat anders dan hoe die eerst was. Niet dat het niet meer lekker is, maar het smaakt wel anders.

we hebben dat eerder gehoord en dat ook geconstateerd, er is verder niets veranderd maar deze batch wijkt qua smaak wel wat meer af dan normaal. Onze producent geef aan dat dit door het aroma komt wat iets anders smaakt. Ze zijn in overleg met de leverancier van dit aroma.

we hebben dat eerder gehoord en dat ook geconstateerd, er is verder niets veranderd maar deze batch wijkt qua smaak wel wat meer af dan normaal. Onze producent geef aan dat dit door het aroma komt wat iets anders smaakt. Ze zijn in overleg met de leverancier van dit aroma.
Duidelijk!
Hopelijk is de volgende batch dan weer zoals de oude. Had toen echt het gevoel dat ik vloeibare Mars aan het drinken was :p

Elke batch wordt toch gecontroleerd? Of valt deze afwijking in smaak binnen de normen van de qcps?

Kut. Net vanmiddag chocolade caramel besteld:(

• #32.093
Elke batch wordt toch gecontroleerd? Of valt deze afwijking in smaak binnen de normen van de qcps?

ja elke batch wordt inderdaad gecontroleerd maar is dus niets vreemd aan opgemerkt. Dit valt ook alleen mensen op die deze altijd nemen dan merk je een verschil in smaak. Wij hebben zelf ook een pot getest en vond die ook gewoon goed smaken.

Duidelijk!
Hopelijk is de volgende batch dan weer zoals de oude. Had toen echt het gevoel dat ik vloeibare Mars aan het drinken was :p
Heb het ook voorgehad, vond hem voorheen iets 'voller' smaken.
Eind deze maand ging de perfect whey in aanbeiding komen dacht ik gelezen te hebben he? Dan wacht ik tot dan om te bestellen. Ineens potje speculoos erbij en glucosamine :D

• #32.095
We hebben ook net de nieuwe craze binnen , is helaas wel prijzig. Ik heb zelf de nieuwe craze nog niet gehad maar Frenzy vond ik zelf wel goed. Maar dat is toch weer heel persoonlijk pre workouts. Vind dat altijd lastig om te adviseren.

Had Craze 2 en Frenzy allebei besteld; het is lastig omschrijven; dat euforische gevoel heb ik bij Craze2 minder, eigelijk niet. Craze stimuleert me meer, iets meer een hyper gevoel. Frenzy vind ik ook handig om allert te blijven bij andere activiteiten, met Frenzy kan ik verslagen tikken op de pc, werken autorijden....... Met craze wordt ik te rusteloos om bijvoorbeeld achter een pc te zitten, Wat voor de sportschool een pre is. Ik doseer overigens heel laag. Nergens voor nodig een hele scoop. 1/3 scoop is voor mij voldoende.Ik zou Frenzy eerder opnieuw bestellen dan Craze2

Meer mensen die een mening kunnen schrijven over Frenzy vs craze2?

Hey René,

Kan ik de Night Protein 1100 gram op korte termijn ook in andere smaken verwachten dan coconut en neutraal of kan ik dan beter een zak van 750 gram kiezen? En mocht ik voor die laatste optie gaan, zit er dan een scoop inbegrepen in die zakken van 750 gram?

Alvast bedankt (en overigens vandaag weer een bestelling in prima orde ontvangen :thumbup:)

Speculoos whey is echt hhnnnnnnggg

• #32.099
Hey René,

Kan ik de Night Protein 1100 gram op korte termijn ook in andere smaken verwachten dan coconut en neutraal of kan ik dan beter een zak van 750 gram kiezen? En mocht ik voor die laatste optie gaan, zit er dan een scoop inbegrepen in die zakken van 750 gram?

Alvast bedankt (en overigens vandaag weer een bestelling in prima orde ontvangen :thumbup:)

nope! 1100gram gaat eruit daarom zijn de meeste smaken niet meer verkrijgbaar in dit formaat ;) . er zit gewoon een scoop in de 750 gram verpakking.

Speculoos whey is echt hhnnnnnnggg

:thumbs:

Heb het ook voorgehad, vond hem voorheen iets 'voller' smaken.
Eind deze maand ging de perfect whey in aanbeiding komen dacht ik gelezen te hebben he? Dan wacht ik tot dan om te bestellen. Ineens potje speculoos erbij en glucosamine :D
Goed om te weten. Ik ga ook perfect whey bestellen en een pot speculoos whey erbij! Nog meer mensen die al speculoos hebben getest? :)

Terug
Naar boven