MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Renée,

Wanneer kwamen die waterflessen/bidons van paar liter?

Dit jaar nog?

Zatte je me weer af te kraken guddumme?

Nee :roflol: Dit keer niet :o
Op hun site staat ''Elke bestelling op werkdagen voor 18:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat je jouw bestelling de volgende dag al in huis hebt!''
Verder naar onder staat pas dat een bestellig op zondag voor 16:00 uur, ook direct wordt verzonden :D

Op hun site staat ''Elke bestelling op werkdagen voor 18:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat je jouw bestelling de volgende dag al in huis hebt!''
Verder naar onder staat pas dat een bestellig op zondag voor 16:00 uur, ook direct wordt verzonden :D

Jammer van ninja edit dan :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.048
Renée,

Wanneer kwamen die waterflessen/bidons van paar liter?

Dit jaar nog?

ja die komen eind november binnen.

Klopt helemaal, alles Nederlandse bestellingen geplaatst na vrijdag 18.00 tot zondag 16.00 worden ingepakt op zondag en verzonden met postNL.

Nieuwe bestelling gedaan net: 505899

In voor extra samples/goodies!

Ik zie dat jullie Frenzy "nieuw" binnen hebben. Is dit een nieuwe formule oid? Ik gebruikte vroeger - jawel - Craze maar is nergens meer verkrijgbaar. Frenzy zijn de meningen wisselend over, dus ben erg benieuwd wat jullie erover vinden en hoe vergelijken jullie deze met jullie eigen pwo's? Daar ben ik doorgaans wel content mee (tollerantie neemt wel te snel toe)

Maken jullie nog steeds foto's op wedstrijden? Jullie opende wel eens topics met resultaten en foto's maar heb ik al een tijdje niet meer gezien. Vond dat altijd wel interessant!

• #32.056
Ik zie dat jullie Frenzy "nieuw" binnen hebben. Is dit een nieuwe formule oid? Ik gebruikte vroeger - jawel - Craze maar is nergens meer verkrijgbaar. Frenzy zijn de meningen wisselend over, dus ben erg benieuwd wat jullie erover vinden en hoe vergelijken jullie deze met jullie eigen pwo's? Daar ben ik doorgaans wel content mee (tollerantie neemt wel te snel toe)

We hebben ook net de nieuwe craze binnen , is helaas wel prijzig. Ik heb zelf de nieuwe craze nog niet gehad maar Frenzy vond ik zelf wel goed. Maar dat is toch weer heel persoonlijk pre workouts. Vind dat altijd lastig om te adviseren.

Maken jullie nog steeds foto's op wedstrijden? Jullie opende wel eens topics met resultaten en foto's maar heb ik al een tijdje niet meer gezien. Vond dat altijd wel interessant!

ja die hebben we weer van de iron man en maiden, die komen vandaag en morgen online!

Vandaag met Whey Delicious Appeltaart binnen gekomen. Gelijk maar even shake mee gemaakt met melk en rice powder.

Velen malen lekkerder dan met perzik-mango.

1L shakers zijn ook ontiegelijk handig :thumb:

Al wat meer info over Animal kledij?

• #32.058
Vandaag met Whey Delicious Appeltaart binnen gekomen. Gelijk maar even shake mee gemaakt met melk en rice powder.

Velen malen lekkerder dan met perzik-mango.

1L shakers zijn ook ontiegelijk handig :thumb:

Al wat meer info over Animal kledij?

goed om te horen! en die shakers zijn zeker handig :) ... nog geen nieuws over de kleding, wordt denk lastig.

René. Wanneer is fully loaded weer beschikbaar?

• #32.060
René. Wanneer is fully loaded weer beschikbaar?

We hebben nog enkele potten, je kan eventueel iets anders bestellen voor het zelfde bedrag en in de opmerkingen zetten. geen xx maar pot fully loaded afgesproken rene. De nieuwe batch komt denk ergens volgende week woensdag weer.

Terug
Naar boven