BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Edit: nvm, las te snel op de site.
Volgens de site wel ja.
Zatte je me weer af te kraken guddumme?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Edit: nvm, las te snel op de site.
Volgens de site wel ja.
Dit keer niet 

Renée,
Wanneer kwamen die waterflessen/bidons van paar liter?
Dit jaar nog?
NeeDit keer niet
Op hun site staat ''Elke bestelling op werkdagen voor 18:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat je jouw bestelling de volgende dag al in huis hebt!''
Verder naar onder staat pas dat een bestellig op zondag voor 16:00 uur, ook direct wordt verzonden![]()

Voor 16.00 vandaag besteld is morgen in huis?
Maar eens gegaan voor de Whey Delicious appeltaart i.p.v. de Mango-Perzik.![]()
Renée,
Wanneer kwamen die waterflessen/bidons van paar liter?
Dit jaar nog?
NeeDit keer niet
Op hun site staat ''Elke bestelling op werkdagen voor 18:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat je jouw bestelling de volgende dag al in huis hebt!''
Verder naar onder staat pas dat een bestellig op zondag voor 16:00 uur, ook direct wordt verzonden![]()
Ik kan het dus gewoon prima nemen in een koolhydraatarm en vetarm eetschema?
Nieuwe bestelling gedaan net: 505899
In voor extra samples/goodies!

Ik zie dat jullie Frenzy "nieuw" binnen hebben. Is dit een nieuwe formule oid? Ik gebruikte vroeger - jawel - Craze maar is nergens meer verkrijgbaar. Frenzy zijn de meningen wisselend over, dus ben erg benieuwd wat jullie erover vinden en hoe vergelijken jullie deze met jullie eigen pwo's? Daar ben ik doorgaans wel content mee (tollerantie neemt wel te snel toe)
Maken jullie nog steeds foto's op wedstrijden? Jullie opende wel eens topics met resultaten en foto's maar heb ik al een tijdje niet meer gezien. Vond dat altijd wel interessant!
Vandaag met Whey Delicious Appeltaart binnen gekomen. Gelijk maar even shake mee gemaakt met melk en rice powder.
Velen malen lekkerder dan met perzik-mango.
1L shakers zijn ook ontiegelijk handig
Al wat meer info over Animal kledij?
... nog geen nieuws over de kleding, wordt denk lastig.