Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat wist ik niet dat er ook dextro in die mega grow zatdat is idd zeer handig natuurlijk
volgende keer ga ik zeker voor die megagrow, eerst nog ff de supercharge erdoor knallen
wel goed product die supercharge, zeker voor herhaling vatbaar
edit: ohja rene kan je nog even antwoorden op men pm aub![]()

Leucine... " Lokt het lichaam in een anabolische omgeving "
I LIKE IT !!! Als echte poezië lijkt me !!![]()
hmmmm die potten van die glutamine zijn niet makkelijk als ze leeg aan het raken zijn en ik heb toch echt geen grote handen misschien een idee om ze lager en breder te maken verders topspulleke iig ik train lekker op het moment kan echter aan meerdere factoren liggen als ik eerlijk moet zijn
Purple wraath = echt goede shit.
En die pot gaat echt LANG mee.

Ja de glutamine komt over een tijdje in kleinere potten. dan komen ook de nieuwe labels erop.. zelfde pot als de creatine.
rene

Hey,
Ik wou weer Creatine bestellen, heb hiervoor een potje vloeibare creatine gehad van Dimaxx. Geen flauw idee of dit nu wat deed. Maar het was wel behoorlijk aan de prijs.
Ben nu dus best aan het twijfelen wat ik moet bestellen, er zijn mega veel reviews maar hier valt niet makkelijk uit te halen WELKE nou het beste is. En wil niet weer een onzin aankoop.
Nu wou ik dus maar gewoon van XXL eigen merk bestellen, is tenminste niet zo heel duur
Welke kan ik dan het beste nemen
- Creatine Monohydraat
- NitroCrea
Wil 1 van die bestellen samen met Complex carb gainer en een grote pot Whey protein Instant en dextrojuice.
is dit een goeie keus?
Zeker een goede keus.Hey,
Ik wou weer Creatine bestellen, heb hiervoor een potje vloeibare creatine gehad van Dimaxx. Geen flauw idee of dit nu wat deed. Maar het was wel behoorlijk aan de prijs.
Ben nu dus best aan het twijfelen wat ik moet bestellen, er zijn mega veel reviews maar hier valt niet makkelijk uit te halen WELKE nou het beste is. En wil niet weer een onzin aankoop.
Nu wou ik dus maar gewoon van XXL eigen merk bestellen, is tenminste niet zo heel duur
- Creatine Monohydraat
- NitroCrea
Wil 1 van die bestellen samen met Complex carb gainer en een grote pot Whey protein Instant en dextrojuice.
is dit een goeie keus?
Hey,
- Creatine Monohydraat
- NitroCrea
is dit een goeie keus?