Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zal ook volgende keer megagrow combineren met supercharge.

Combineer nu supercharge met vextrago cx11......neem dit echter enkel op trainingsdagen.
Geen creatine op niet trainingsdagen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
dat wist ik niet dat er ook dextro in die mega grow zat :) dat is idd zeer handig natuurlijk ;)

volgende keer ga ik zeker voor die megagrow, eerst nog ff de supercharge erdoor knallen
wel goed product die supercharge, zeker voor herhaling vatbaar :o

edit: ohja rene kan je nog even antwoorden op men pm aub :p

eee ik zie geen PM :o

heb em nogmaals verstuurd nu :)

Heb mijn bestelling vandaag goed ontvangen!

Had nog een vraag ivm die hydroxycut. nemen jullie echt die dosering 2x3 per dag? opbouwen natuurlijk. Maar als ik dat zo even uitreken is zo een potje maar goed voor 23dagen, klopt dat?

Ga daddellijk eens een pro80 shakie maken eens kijken hoe die smaakt!

Purple wraath = echt goede shit.
En die pot gaat echt LANG mee.

hij is weer goed ontvangen :D

hmmmm die potten van die glutamine zijn niet makkelijk als ze leeg aan het raken zijn en ik heb toch echt geen grote handen misschien een idee om ze lager en breder te maken verders topspulleke iig ik train lekker op het moment kan echter aan meerdere factoren liggen als ik eerlijk moet zijn

• #3.211
hmmmm die potten van die glutamine zijn niet makkelijk als ze leeg aan het raken zijn en ik heb toch echt geen grote handen misschien een idee om ze lager en breder te maken verders topspulleke iig ik train lekker op het moment kan echter aan meerdere factoren liggen als ik eerlijk moet zijn

Ja de glutamine komt over een tijdje in kleinere potten. dan komen ook de nieuwe labels erop.. zelfde pot als de creatine.

rene

• #3.212
Purple wraath = echt goede shit.
En die pot gaat echt LANG mee.

Als mijn pot xtend op is ga ik er ook eens mee beginnen.. Alle essentiele aminozuren in vrije vrom.. klinkt goed..

Ik heb het voorheen niet toegevoegs vanwege de hoge prijs.. maar is een goede aanvulling.

René

Hey,

Ik wou weer Creatine bestellen, heb hiervoor een potje vloeibare creatine gehad van Dimaxx. Geen flauw idee of dit nu wat deed. Maar het was wel behoorlijk aan de prijs.
Ben nu dus best aan het twijfelen wat ik moet bestellen, er zijn mega veel reviews maar hier valt niet makkelijk uit te halen WELKE nou het beste is. En wil niet weer een onzin aankoop.

Nu wou ik dus maar gewoon van XXL eigen merk bestellen, is tenminste niet zo heel duur :)

Welke kan ik dan het beste nemen???

- Creatine Monohydraat
- NitroCrea

Wil 1 van die bestellen samen met Complex carb gainer en een grote pot Whey protein Instant en dextrojuice.

is dit een goeie keus?

Hey,

Ik wou weer Creatine bestellen, heb hiervoor een potje vloeibare creatine gehad van Dimaxx. Geen flauw idee of dit nu wat deed. Maar het was wel behoorlijk aan de prijs.
Ben nu dus best aan het twijfelen wat ik moet bestellen, er zijn mega veel reviews maar hier valt niet makkelijk uit te halen WELKE nou het beste is. En wil niet weer een onzin aankoop.

Nu wou ik dus maar gewoon van XXL eigen merk bestellen, is tenminste niet zo heel duur :)

- Creatine Monohydraat
- NitroCrea

Wil 1 van die bestellen samen met Complex carb gainer en een grote pot Whey protein Instant en dextrojuice.

is dit een goeie keus?

Vloeibare crea = foute boel

Gewone monohydraat is goed om mee te beginnen, je zult wel zien of je er goed op reageert.

Hey,

- Creatine Monohydraat
- NitroCrea

is dit een goeie keus?
Zeker een goede keus.

Ik zou eerst beginnen met crea mono.. daarna kan je dan eens een keertje nitrocrea proberen..

De whey, dextro en complex carb gainer zijn ook allemaal top.

ik zou ook eerst crea mono nemen, maar ieder lichaam reageert er weer anders op!

• #3.218
Hey,

- Creatine Monohydraat
- NitroCrea

is dit een goeie keus?

Creatine monohydraat zou ik mee beginnen, niet duur en de meeste reageren er goed op. NitroCrea is zeker ook een aanrader maar zou ik even mee wachten.

Rene

Ik heb me net nieuwe amo' besteld:

Neovar
Rpm
Drive
Liquid amino's

Word weer lekker knallen :wl:

oke nice, ik ga me bestelling plaatsen :D

Terug
Naar boven