- Waardering
- 2
3 x 100 kg bor, mede mogelijk gemaakt door jouw supps

maar mocht je vuiligheid erin willen in ruil voor free subs kan dat geregelt worden hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik zou pro80 nemen.. wordt wat minder snel opgenomen.

Zit nu 2,5 week voor de wedstrijd en ik neem de whey s'ochtends en direct na de training. De pro 80 is ideaal voor de gehele dag ook tijdens cut dieet. Alleen al de smaak doet wonderen voor je geestelijke gestel met ca 2 kg vis per dag. Smullen maar![]()

Hé Rene,
Maandag heb ik overschrijving gedaan naar de belgische account voor XXL (pot Whey & Pro80 en DextroJuice), maar tot op heden nog geen leverancier aan de deur gehad, hopelijk zal het voor morgen zijn want ik zit ver door m'n voorraad
grt, Melvin
Zit nu 2,5 week voor de wedstrijd en ik neem de whey s'ochtends en direct na de training. De pro 80 is ideaal voor de gehele dag ook tijdens cut dieet. Alleen al de smaak doet wonderen voor je geestelijke gestel met ca 2 kg vis per dag. Smullen maar![]()
toch geen koolvis he hahha... dat is wel zo goorrrrrtoch geen koolvis he hahha... dat is wel zo goorrrrr

Nee gelukkig niet want wat een drek is dat zeg
Ik eet panga filet, is erg neutraal dus voor de niet vis liefhebber is dit ideaal![]()
jummie de pummie

Rene, wanneer komt de purple wraath nu in het assortiment !?
Groetjes !
Nee gelukkig niet want wat een drek is dat zeg
Ik eet panga filet, is erg neutraal dus voor de niet vis liefhebber is dit ideaal![]()

ey rene wat zou jij me aanraden om als fatburner te gebruiken wat een beetje hetzelfde effect heeft als redline?