AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
Vreemd idd, heb lang zitten twijfelen tussen de lean gainer of de CCG ,toch maar gekozen voor de CCG en potje PRO80 (Ordernummer: 080327122535 ) :p

CCG is een goede keuze.. komt binnenkort dan ook in aardbei (zit ik net de sample van te drinken) en in choco.

René

heb nog altijd geen repley gehad op mijn e-mail's. heb er al enkele gestuurd, ze zulle wel denken: daar heb je die domme belg weer :p

• #3.364
heb nog altijd geen repley gehad op mijn e-mail's. heb er al enkele gestuurd, ze zulle wel denken: daar heb je die domme belg weer :p

Geen idee waarom je geen reply krijgt.. mss is je zending allang de deur uit.. ik had je toch ook gezegd dat alles in orde komt..

Goede avond,

Heb een aantal vragen over de complex carb gainer:

- Hoevaak per dag innemen voor beste resultaat?
- Kan je het ook als niet maaltijdvervanger gebruiken, maar gewoon naast maaltijden (meerdere keren gelezen dat het ''licht'' verteerbaar is?
- Al mensen met harde resultaten? En zo ja onder welke omstandigheden?
Hoop op wat reacties..

Mijn orderbevestiging was ook wat lang onderweg,....(dinsdag avond)
Vandaag gewoon netjes op tijd mijn Instant whey gehad.;)

• #3.367
Goede avond,

Heb een aantal vragen over de complex carb gainer:

- Hoevaak per dag innemen voor beste resultaat?
- Kan je het ook als niet maaltijdvervanger gebruiken, maar gewoon naast maaltijden (meerdere keren gelezen dat het ''licht'' verteerbaar is?
- Al mensen met harde resultaten? En zo ja onder welke omstandigheden?
Hoop op wat reacties..

1> daar is geen maat voor te geven.. ik zou zeggen 2-3x
2> het is niet speciaal een maaltijdvervanger maar kan er wel voor gebruikt worden
3> het is voeding.. dus resultaten..... is niets van te zeggen. Dat is van zoveel factoren afhankelijk en heel individueel.

CCG is gewoon 1 van de beste weightgainers op de markt. zoek je een goede weightgainer denk en kijk dan even naar CCG.

René

Rene,

ik heb ook geen bevestiging gekregen van mn bestelling op 26 mrt. Normaal gesproken krijg ik de supps toch al de volgende dag? Ik heb je per telefoon / mail proberen te bereiken zonder resultaat.

Betalingskenmerk: 080326044308

greets,
Maarten

Als je een bestelling plaatst na (ik geloof) 16.00 dan gaat het niet meer diezelfde dag met de post mee. Dus waarschijnlijk is je bestelling 27 maart verzonden en krijg je het vandaag 28 maart binnen.

Nevermind my post, het pakket is zojuist geleverd :)

• #3.374
Ik laat even naar de uitgaande mails kijken... daar gaat ergens iets mis hier.

René

****ing goeie service bij XXL. Gisterenmiddag betaald en deze morgen om 9u30 was het pakje al aangekomen. Heb nog lekker een tab kunnen nemen en had heerlijke energie voor de training. Goed bezig, Rene!

• #3.376
  • #3.379
Rene, kan je nog een antwoord geven aan mijn eerder gestelde vraag over jullie multi's?

O ja.. even over het hoofd gezien...

Onze Multi komen van een 1e klas producent in Nederland, met een kwaliteits certificaat > Production and Quality control (HACCP+) .

De echte cheapass Multi's komen voor het grootste deel uit China, we hebben daar ook wel eens rond gekeken. Maar ik haal het liever allemaal in de EU of USA.

Onze Multi's zijn schoon en achter de dosering zit een wetenschappelijke studie. Of de Multi van kruidvat slecht is weet ik niet en kan ik dan ook geen enkele uitspraak over doen..

René

hmmm mijn bestelling gister voor 10 uur betaald, maar de postbode is nog niet geweest!! wat zijn die gasten van tnt sloom zeg...:(

Terug
Naar boven