MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
hmmm mijn bestelling gister voor 10 uur betaald, maar de postbode is nog niet geweest!! wat zijn die gasten van tnt sloom zeg...:(

haha.. ja betaald hoe dan? is de vraag of het dan bij ons meteen de rekening komt. en ten 2e TNT kan langskomen tot 17.00.

René

betaald met ideal! dat staat toch meteen op je rekening? bij mij is het er meteen afgeschreven. enne waar zit je bedrijf eigenlijk rene?

• #3.383
betaald met ideal! dat staat toch meteen op je rekening? bij mij is het er meteen afgeschreven. enne waar zit je bedrijf eigenlijk rene?

oo met iDEAL.. dat had je niet gezegd ;)

Dan moet het vandaag komen.. we zitten in Helmond.

René

ow das niet zo ver van scherpenzeel vandaan toch? scherpenzeel ligt bij amersfoort!

Rene heb je niet zo;n spaarkaart voor vaste klanten.

Bijv, na 10 bestellingen, pot WHEY gratis ofzo?: :D

• #3.387
Rene heb je niet zo;n spaarkaart voor vaste klanten.

Bijv, na 10 bestellingen, pot WHEY gratis ofzo?: :D

We komen over een tijdje met een aanmeldt en inlogsysteem op de site.
Dan krijg je een account dus.

Dat creeert wat mogelijkheden met acties, heb wel wat ideeen maar moet ik allemaal nog uitwerken en eens goed over nadenken.

Maar dat is voor later dit jaar, nu eerst de verhuizing regelen.

Rene

We komen over een tijdje met een aanmeldt en inlogsysteem op de site.
Dan krijg je een account dus.

Dat creeert wat mogelijkheden met acties, heb wel wat ideeen maar moet ik allemaal nog uitwerken en eens goed over nadenken.

Maar dat is voor later dit jaar, nu eerst de verhuizing regelen.

Rene

Kom maar op met die kilo's whey :D:D:D

O ja.. even over het hoofd gezien...

Onze Multi komen van een 1e klas producent in Nederland, met een kwaliteits certificaat > Production and Quality control (HACCP+) .

De echte cheapass Multi's komen voor het grootste deel uit China, we hebben daar ook wel eens rond gekeken. Maar ik haal het liever allemaal in de EU of USA.

Onze Multi's zijn schoon en achter de dosering zit een wetenschappelijke studie. Of de Multi van kruidvat slecht is weet ik niet en kan ik dan ook geen enkele uitspraak over doen..

René

Ok bedankt voor je reactie.

mijn bestelling is er!! mooie service!! met mooie samples erbij van rpm, drive, en backdraft en een pille organisator!! :D TOP, bedankt!

Ja weet ik, maar omdat het nu iets langer duurt dan vorige keer maakte ik me wat zorgen. zal maar rustig afwachten dan ;)

Pakje is vandaag geleverd. Was wss omdat er die f*cking paasmaandag tussen zat dat het een dag langer duurde, en ik deed of de wereld verging :o

merci!!:rocknana:

zeg, hoe zit het eigelijks met de bezorg kosten?
wanneer hoef je die niet meer te betalen?

als je boven de 50 euro uitgeeft aan supps ofzo?

als je boven de 50 euro uitgeeft aan supplementen ofzo?

Voor nederland bij 2of meer producten=GEEN verzenkosten betalen, met uitzondering van rembours. Zojuist mijn bestelling binnen gehad 5KG CCG & 750GR PRO80 :cool:

• #3.398

als je boven de 50 euro uitgeeft aan supplementen ofzo?

ART. 1 Verzendkosten

Voor verzendingen binnen Nederland worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:
1 product € 4,00.
2 of meer producten € 0,00 (gratis).

Voor verzendingen naar België worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:

1 product € 8,00.
2 producten € 5,00.
3 of meer producten € 0,00 (gratis).

Bestellingen naar België worden per koerier verzonden.
Producten onder de €10,- tellen niet mee als product in het kader van de verzendkosten.
Korting op meerdere verpakkingen telt als 1 product in het kader van de verzendkosten.
Als een bestelling in meerdere leveringen moet plaatsvinden zijn de extra kosten hiervan voor XXL No Nonsense Nutrition.

dat klopt niet helemaal
want als ik 1 l-tryptofaan en 1 mammoth bar in mijn winkelwagen heb zitten
(zijn dus 2 producten)

dan moet ik alsnog 4 euro bezorgkosten betalen hoor!!

Lees: Producten onder de €10,- tellen niet mee als product in het kader van de verzendkosten. ;)

Terug
Naar boven