XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.301
Is dit echt waar? :scratch: was dacht ik alleen bij suprafysiologische hoeveelheden. Maar misschien is deze discussie meer voor een ander forum (of via PM?), denk niet dat René hier blij mee is :nope:

haha vroeger ook wel gebruikt :grumble: maar ik wist dat niet met 5HTP

Misschien n tweede handel erbij dan? Exclusief voor DBB

Hey Rene,wat is het verschil in afmeting tussen en grote thermal meal bag en de kleine versie?

Deze middag gauw nog gebruik gemaakt van de kortingscode en 2 x xtreme test en grote zak perfect whey besteld :cool:

Er mogen nog zulke acties komen :P

• #34.309
Veel lof voor de light sauzen (bbq en thousand island dan in ieder geval)! Smaken erg goed. Had er geen hoge verwachtingen van door alle andere light/kcal vrije sauzen op de markt, maar jullie doen je gebruikelijke kwaliteit weer eer aan. Een aanrader voor iedereen

Smaakt bbq ech naar bbq? En niet als die van Walden Farms naar chemische zooi.

• #34.312
Veel lof voor de light sauzen (bbq en thousand island dan in ieder geval)! Smaken erg goed. Had er geen hoge verwachtingen van door alle andere light/kcal vrije sauzen op de markt, maar jullie doen je gebruikelijke kwaliteit weer eer aan. Een aanrader voor iedereen

sauzen zijn echt super geworden! we werken nu aan 5 nieuwe smaken. 3 zijn er al goedgekeurd

Smaakt bbq ech naar bbq? En niet als die van Walden Farms naar chemische zooi.

Ik weet zeker dat je tevreden zult zijn over de smaak, onze light sauzen bevatten niet alleen maar aroma's maar echte tomaten, kruiden, specerijen en noem maar op ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren helemaal in de wolken met mijn nieuwe XXL-Aesthetic broek, zit prima en mooie strakke tech-fleece pasvorm.
Voor heel even weer die cool dad, want zelfs mijn zeer kritische kids wilden er wel 1 hebben (als ik met een schaar het XXL logo eruit zou knippen dan).

@ the gym helemaal 'the man' en ik zet enthousiast mijn eerste squat in om meteen getrakteerd te worden op een extra zijzak.... iedere daaropvolgende squat zorgde voor extra kraakjes in de meeste naden.

2qi4dcj.jpg

Cool en nonchalant als ik ben heb ik in de aircopants legday toch gekilled, zij het gevoelsmatig wachtend tot mijn ook zeer coole Minions boxer zichtbaar zou worden.
Ongedragen kan ik de broek dus helaas niet retourneren en menslievend als ik ben heb ik de sweatpants toch maar even in de wasmachine gedaan.

Maar wat nu René?

Ordernr. 719504

Wie gaat er nu ook met zo'n broek squaten :roflol:

Gisteren helemaal in de wolken met mijn nieuwe XXL-Aesthetic broek, zit prima en mooie strakke tech-fleece pasvorm.
Voor heel even weer die cool dad, want zelfs mijn zeer kritische kids wilden er wel 1 hebben (als ik met een schaar het XXL logo eruit zou knippen dan).

@ the gym helemaal 'the man' en ik zet enthousiast mijn eerste squat in om meteen getrakteerd te worden op een extra zijzak.... iedere daaropvolgende squat zorgde voor extra kraakjes in de meeste naden.

2qi4dcj.jpg

Cool en nonchalant als ik ben heb ik in de aircopants legday toch gekilled, zij het gevoelsmatig wachtend tot mijn ook zeer coole Minions boxer zichtbaar zou worden.
Ongedragen kan ik de broek dus helaas niet retourneren en menslievend als ik ben heb ik de sweatpants toch maar even in de wasmachine gedaan.

Maar wat nu René?

Ordernr. 719504

Wou hier net een post over maken, heb dit ook! Heb de broek sinds gisteren.

Onzin natuurlijk, ik squat normaal gesproken in iedere broek zonder probs.

Ik zag dat ''NOW Foods prostaat formule'' uitverkocht is. Weten jullie wanneer deze weer leverbaar is?

• #34.318

2qi4dcj.jpg

Maar wat nu René?

Ordernr. 719504

Neen even contact op met info@xxlnutrition.nl en stuur al deze info even mee. Dan zal de broek retour moeten voor "onderzoek" en wordt er gekeken naar een passen oplossing.

Ik zag dat ''NOW Foods prostaat formule'' uitverkocht is. Weten jullie wanneer deze weer leverbaar is?

Ik verwacht die volgende week weer.

Terug
Naar boven