AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.281
Lieve mensen van XXL,

Hebben jullie deze misschien nog in maat XL liggen? :o

PhotoGrid_1477240746146.jpg

ik ga morgen even kijken voor je!

• #34.283
[Link niet meer beschikbaar]

Gebruik de kortingscode> [Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag dankzij de 10% korting toch maar weer 8kg rijstpoeder en de grijze camo tanktop( want de andere kleuren heb ik al) en grijze camo snapback besteld:)

Welk supplement (fatburner?) raden jullie me aan om mijn ongelooflijk hongergevoel te onderdrukken tijdens een test/tren/mast cutting cycle?

Thanks.

Welk supplement (fatburner?) raden jullie me aan om mijn ongelooflijk hongergevoel te onderdrukken tijdens een test/tren/mast cutting cycle?

Thanks.

5-htp werkt goed met tren en is ook eetlustonderdrukkend

of 120mcg t3 en clen toevoegen ¯\_(ツ)_/¯ test-e of test-p?

Ik vind trouwens de prijzen tussen XXL Nutrition en Myprotein behoorlijk verschillen, laatst keek ik en scheelde 1kg Whey (Impact Whey vs Whey Delicious) gewoon 9 euro. Bij de 2.5kg scheelt het zelfs 13 euro. Je zou denken dat Whey een basisproduct is wat niet zo erg van prijs kan verschillen.Gaan jullie je prijzen is tegen het licht houden Rene,ik ben altijd erg tevreden,maar met zo'n verschil ben ik echt geneigd om te switchen van vaste suppelementenshop

ik vind trouwens de prijzen tussen winkels in de PC Hoofdstraat en de Zeeman behoorlijk verschillen , laatst keek ik en scheelde 1shirt (Zeeman vs Lacoste )gewoon 80,00 ,
bij 2 shirts scheelt het zelfs 150,00 euro. Je zou denken dat shirts een basisprodukt zijn wat niet zo erg van prijs kan verschillen , ik was altijd erg tevreden ,maar met zo'n verschil ben ik
echt geneigd om te switchen van vaste kledingwinkel :homo:

ik vind trouwens de prijzen tussen winkels in de PC Hoofdstraat en de Zeeman behoorlijk verschillen , laatst keek ik en scheelde 1shirt (Zeeman vs Lacoste )gewoon 80,00 ,

bij 2 shirts scheelt het zelfs 150,00 euro. Je zou denken dat shirts een basisprodukt zijn wat niet zo erg van prijs kan verschillen. :gek:
:roflol:

• #34.292

Thanks.

ik zou het zo echt niet weten :marvin:maar zie hieronder ;)

bij 2 shirts scheelt het zelfs 150,00 euro. Je zou denken dat shirts een basisprodukt zijn wat niet zo erg van prijs kan verschillen , ik was altijd erg tevreden ,maar met zo'n verschil ben ik
echt geneigd om te switchen van vaste kledingwinkel :homo:

haha iemand had hier al een serieuze reactie opgegeven en ik wat verder toegelicht (maar deze is wel heel grappig verder ;) )

Laten we het in dit topic niet te gedetailleerd hebben over illegale middelen. Ik gaf in mijn post even aan waar mijn hongergevoel door komt. Misschien dat daar een legaal supplement geschikt voor is :)

Net zoals 'xtreme test' geschikt is voor een vlotter herstel tijdens pct na een cycle of 'liver and organ defender' aangeraden is tijdens een cycle en tijdens pct.

5-htp verhoogt serotonine. Een verhoogde serotonine aanmaak zorgt voor een verhoging van je prolactine, zeker tijdens tren. Dit wil je niet! @Tr3nbolon3 het beste ga je gewoon voor een sterke cafeïne pil.

En verder: gister het nieuwe Aesthethics pak aangeschaft. Man wat zit dat ding perfect, heerlijk! Rene.. misschien een tip voor een zwarte variant? :) Ben ik de eerste die hem afneemt van je :p

• #34.297
En verder: gister het nieuwe Aesthethics pak aangeschaft. Man wat zit dat ding perfect, heerlijk! Rene.. misschien een tip voor een zwarte variant? :) Ben ik de eerste die hem afneemt van je :p

Goed om te horen! jasje is ook mooi gevoerd. Zwarte is besteld deze week :thumbs: we krijgen nog andere pakken ook die nog strakker zitten. We gaan meer en mooiere kleding uitbrengen wordt hard aan gewerkt.

Goed om te horen! jasje is ook mooi gevoerd. Zwarte is besteld deze week :thumbs: we krijgen nog andere pakken ook die nog strakker zitten. We gaan meer en mooiere kleding uitbrengen wordt hard aan gewerkt.

Mooi, ben erg benieuwd! I want them all :cool: Zal m'n huidige sponsor niet blij mee zijn, dat ik alleen maar in jullie pakken loop haha. :p

Verwachte levertijd voor die nog strakkere pakken?

Laatst bewerkt:
  • #34.299
Mooi, ben erg benieuwd! I want them all :cool: Zal m'n huidige sponsor niet blij mee zijn, dat ik alleen maar in jullie pakken loop haha. :p

Verwachte levertijd voor die nog strakkere pakken?

Strakkere pakken gaat nog wel even duren, hopelijk net voor het einde van het jaar.

Een verhoogde serotonine aanmaak zorgt voor een verhoging van je prolactine, zeker tijdens tren.

Is dit echt waar? :scratch: was dacht ik alleen bij suprafysiologische hoeveelheden. Maar misschien is deze discussie meer voor een ander forum (of via PM?), denk niet dat René hier blij mee is :nope:

Terug
Naar boven