- Waardering
- 4.382
Lieve mensen van XXL,
Hebben jullie deze misschien nog in maat XL liggen?
![]()
ik ga morgen even kijken voor je!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lieve mensen van XXL,
Hebben jullie deze misschien nog in maat XL liggen?
![]()
Helaas geen jasjes meer in de maat XL, deze komen ook niet meer terug.
Vandaag dankzij de 10% korting toch maar weer 8kg rijstpoeder en de grijze camo tanktop( want de andere kleuren heb ik al) en grijze camo snapback besteld![]()
Welk supplement (fatburner?) raden jullie me aan om mijn ongelooflijk hongergevoel te onderdrukken tijdens een test/tren/mast cutting cycle?
Thanks.
Ik vind trouwens de prijzen tussen XXL Nutrition en Myprotein behoorlijk verschillen, laatst keek ik en scheelde 1kg Whey (Impact Whey vs Whey Delicious) gewoon 9 euro. Bij de 2.5kg scheelt het zelfs 13 euro. Je zou denken dat Whey een basisproduct is wat niet zo erg van prijs kan verschillen.Gaan jullie je prijzen is tegen het licht houden Rene,ik ben altijd erg tevreden,maar met zo'n verschil ben ik echt geneigd om te switchen van vaste suppelementenshop

ik vind trouwens de prijzen tussen winkels in de PC Hoofdstraat en de Zeeman behoorlijk verschillen , laatst keek ik en scheelde 1shirt (Zeeman vs Lacoste )gewoon 80,00 ,
bij 2 shirts scheelt het zelfs 150,00 euro. Je zou denken dat shirts een basisprodukt zijn wat niet zo erg van prijs kan verschillen.![]()

Welk supplement (fatburner?) raden jullie me aan om mijn ongelooflijk hongergevoel te onderdrukken tijdens een test/tren/mast cutting cycle?
Thanks.
maar zie hieronder 
5-htp werkt goed met tren en is ook eetlustonderdrukkend
of 120mcg t3 en clen toevoegen ¯\_(ツ)_/¯ test-e of test-p?
ik vind trouwens de prijzen tussen winkels in de PC Hoofdstraat en de Zeeman behoorlijk verschillen , laatst keek ik en scheelde 1shirt (Zeeman vs Lacoste )gewoon 80,00 ,
bij 2 shirts scheelt het zelfs 150,00 euro. Je zou denken dat shirts een basisprodukt zijn wat niet zo erg van prijs kan verschillen , ik was altijd erg tevreden ,maar met zo'n verschil ben ik
echt geneigd om te switchen van vaste kledingwinkel![]()
)

En verder: gister het nieuwe Aesthethics pak aangeschaft. Man wat zit dat ding perfect, heerlijk! Rene.. misschien een tip voor een zwarte variant?Ben ik de eerste die hem afneemt van je
![]()
Goed om te horen! jasje is ook mooi gevoerd. Zwarte is besteld deze weekwe krijgen nog andere pakken ook die nog strakker zitten. We gaan meer en mooiere kleding uitbrengen wordt hard aan gewerkt.
Zal m'n huidige sponsor niet blij mee zijn, dat ik alleen maar in jullie pakken loop haha. 
Mooi, ben erg benieuwd! I want them allZal m'n huidige sponsor niet blij mee zijn, dat ik alleen maar in jullie pakken loop haha.
Verwachte levertijd voor die nog strakkere pakken?
Een verhoogde serotonine aanmaak zorgt voor een verhoging van je prolactine, zeker tijdens tren.
was dacht ik alleen bij suprafysiologische hoeveelheden. Maar misschien is deze discussie meer voor een ander forum (of via PM?), denk niet dat René hier blij mee is