XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Mijn zus heeft whey delicious banaan besteld. Maar de smaak hiervan is totaal anders als mijn banaan (whey). ingrediënten op het label zijn hetzelfde. Ze zegt een soort karamel smaak te proeven. Enig idee hoe dit kan?
 
Mijn zus heeft whey delicious banaan besteld. Maar de smaak hiervan is totaal anders als mijn banaan (whey). ingrediënten op het label zijn hetzelfde. Ze zegt een soort karamel smaak te proeven. Enig idee hoe dit kan?

Heb jij ook whey delicious of whey isolaat?
 
Zelfde soort delicious.

Ik heb het even nagevraagd en dat komt omdat er met een aantal producties (van meerdere smaken) een aantal maanden geleden gebruik is gemaakt van een andere whey (whey concentraat). Het merk wat we normaal altijd gebruikte had geen voorraad. Hierdoor krijg je een wat grotere smaakafwijking dan je normaal hebt tussen verschillende batches waar je whey van de zelfde bron gebruikt. Geef als het kan het batch nummer en tht eens door dan kijk ik of dit hier ook zo is. IK verwacht dat de tht ergens zal staan op 6/2018 - 8/2018
 
Ik heb het even nagevraagd en dat komt omdat er met een aantal producties (van meerdere smaken) een aantal maanden geleden gebruik is gemaakt van een andere whey (whey concentraat). Het merk wat we normaal altijd gebruikte had geen voorraad. Hierdoor krijg je een wat grotere smaakafwijking dan je normaal hebt tussen verschillende batches waar je whey van de zelfde bron gebruikt. Geef als het kan het batch nummer en tht eens door dan kijk ik of dit hier ook zo is. IK verwacht dat de tht ergens zal staan op 6/2018 - 8/2018

Exp: 05/2018

Net zelf ook even getest en de smaak is inderdaad anders.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week bestelling gedaan, neem elke keer de advanced post workout, nu dacht ik zal de megagrow een keer nemen, want hij is een stuk duurder, komt niet zo goed uit.
Uiteraard komt ie dan net vandaag in de spotlight, met korting, zul je net zien.
Hadden ook gelijk wat tanktops voor mijn vriendin mee besteld, komen er met de tijd ook weer wat nieuwe varianten hierop? De vrouwen tanktops bedoel ik dan.
En die weer gunstig geprijsd worden? Tientje is nog leuk, maar meer voor een shirtje die na een uur de was in gaat en na een half jaar wel genoeg vol gezweet is, vind ik persoonlijk bijvoorbeeld het gorilla gamma met bijbehorende prijs te duur.

Ben wel een hollander natuurlijk ;)
 
Hebben andere mensen ook last van dikke klonten in de delicous protein drinks?
Heb echt elke slok van die dikke klonten erin zitten
 
Hebben andere mensen ook last van dikke klonten in de delicous protein drinks?
Heb echt elke slok van die dikke klonten erin zitten

Beter shaken? :dunno:
 
Hebben andere mensen ook last van dikke klonten in de delicous protein drinks?
Heb echt elke slok van die dikke klonten erin zitten
Heb ik echt nooit last van, die van mij zijn altijd lekker schuimig.
 
Hebben andere mensen ook last van dikke klonten in de delicous protein drinks?
Heb echt elke slok van die dikke klonten erin zitten
Volgens mij stond dat pas hier ook in het topic, dat waren vgm flesjes die tegen tht datum zaten.
 
Geloof me ik schud ze goed genoeg, drink er eerst een beetje uit zodat ik nog beter kan schudden.

Maar idd ze zijn tot einde deze maand goed. Neem aan dat het dus geen kwaad kan.
 
Exp: 05/2018

Net zelf ook even getest en de smaak is inderdaad anders.

Ja dat is bekend bij ons. Nieuwere batches zijn weer met de whey die we altijd gebruiken. De voedingswaarden van de whey zijn verder gelijk maar smaak wijkt wel wat af.

Afgelopen week bestelling gedaan, neem elke keer de advanced post workout, nu dacht ik zal de megagrow een keer nemen, want hij is een stuk duurder, komt niet zo goed uit.
Uiteraard komt ie dan net vandaag in de spotlight, met korting, zul je net zien.
Hadden ook gelijk wat tanktops voor mijn vriendin mee besteld, komen er met de tijd ook weer wat nieuwe varianten hierop? De vrouwen tanktops bedoel ik dan.
En die weer gunstig geprijsd worden? Tientje is nog leuk, maar meer voor een shirtje die na een uur de was in gaat en na een half jaar wel genoeg vol gezweet is, vind ik persoonlijk bijvoorbeeld het gorilla gamma met bijbehorende prijs te duur.

Ben wel een hollander natuurlijk ;)

Er komen ook tanktops voor vrouwen die wat goedkoper zijn (10-15 euro max), ik verwacht die in februari.

Hebben andere mensen ook last van dikke klonten in de delicous protein drinks?
Heb echt elke slok van die dikke klonten erin zitten

Dat kan kloppen tegen het einde van de vervaldatum, neem even contact op met de klantenservice hierover. De formule is aangepast voor de nieuwe batch die deze maand komt. Dan wordt het een versproduct dat na productie maar 3 maanden houdbaar is maar waar je nooit meer last van klontjes kan krijgen.
 
Toevallig nog nagedacht over Tanktops Men Rib met smalle band op de rug?:)
 
Ja dat is bekend bij ons. Nieuwere batches zijn weer met de whey die we altijd gebruiken. De voedingswaarden van de whey zijn verder gelijk maar smaak wijkt wel wat af.

Maar ze vind de smaak niet lekker. Dus hoe kunnen wel dit oplossen?
 
Toevallig nog nagedacht over Tanktops Men Rib met smalle band op de rug?:)

Die komen voorlopig niet. Er komen echt heel veel kleren aan de komende maanden, alles is daarvoor besteld. En daar laten we het even bij.

Maar ze vind de smaak niet lekker. Dus hoe kunnen wel dit oplossen?

Neem daarvoor contact op met de klantenservice dan. Als zei de smaak niet lekker vind dan gaat normaal de pot retour, wij beoordelen dan met een aantal mensen of wij dit een terechte klacht vinden. Zo ja dan sturen we een nieuwe pot of andere smaak en zo nee dan moet de pot weer retour. Normaal gezien is een smaak niet lekker vinden geen reden tot retour tenzij er echt iets niet goed is het met product.
 
Maar ze vind de smaak niet lekker. Dus hoe kunnen wel dit oplossen?
Probeer er anders wat kaneel door te doen. Dat kan een afwijkende smaak goed maskeren ... mits je kaneel wel lekker vind.
Ik vind de combi banaan met kaneel wel lekker maar los de smaak banaan niet echt.
 
Dat kan kloppen tegen het einde van de vervaldatum, neem even contact op met de klantenservice hierover. De formule is aangepast voor de nieuwe batch die deze maand komt. Dan wordt het een versproduct dat na productie maar 3 maanden houdbaar is maar waar je nooit meer last van klontjes kan krijgen.

Top zal even contact opnemen. Bestel ik volgende maand de nieuwe meteen om te testen.
 
Oats uitverkocht??
Wanneer komt het weer binnen René?

Dan maar rijstpoeder dacht ik.... ook uitverkocht??
 
Back
Naar boven