AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een tijdje geleden heb ik een korte XXL broek (Gym Short Man) gekocht, alleen was op een gegeven moment de rits van de linker zak niet meer open te krijgen en heb ik hem moeten open knippen omdat ik de dingen die erin zaten moest hebben. Is daar wellicht wat aan te doen?

2m en 98kg asskicked door een rits.... :roflol::roflol:
 
Try out box gekocht voor iemand zijn verjaardag. Moet zeggen goed doosje met inhoud hoor. Helemaal nu het maar 15€ is.
 
komt er morgen nog een andere kortingscode die voor heel het assortiment geldig is?
 
XXL Nutrition Heb vanmorgen een bestelling geplaatst (Je bestelnummer is 1025114) en zie opeens dat jullie 12.5% korting geven voor Black Friday en heb toch echt op vrijdag besteld ;)
 
Laatst bewerkt:
XXL Nutrition Heb vanmorgen een bestelling geplaatst (Je bestelnummer is 1025114) en zie opeens dat jullie 12.5% korting geven voor Black Friday en heb toch echt op vrijdag besteld ;)

Sander dan heb je de kortingscode niet gebruikt, mail hiervoor even de klantenservice info@xxlnutrition.nl met bovenstaande informatie dan wordt er gekeken naar een oplossing ;)

Antwoord duurt mogelijk iets langer want vandaag zijn alle records gebroken bij ons, het is de drukste dag ooit :klink:met idem dito veel emails :eek:
 
Sander dan heb je de kortingscode niet gebruikt, mail hiervoor even de klantenservice info@xxlnutrition.nl met bovenstaande informatie dan wordt er gekeken naar een oplossing ;)

Antwoord duurt mogelijk iets langer want vandaag zijn alle records gebroken bij ons, het is de drukste dag ooit :klink:met idem dito veel emails :eek:

Goed bezig XXL Nutrition!!!! Gefeliciteerd!

Zojuist een e-mail gestuurd :)
 
Net een mail terug gekregen van XXL Nutrition! Krijg alsnog de korting, super netjes opgelost zo!

Ik zal jullie uit de rode cijfers houden..... :p
 
Multivitamine is uitverkocht... wanneer komt die weer? En eventueel goed alternatief?
 
Ik hoor wisselende ervaringen van slecht tot goed :dunno:

Ik vind 'em gewoon prima ! Ik had voor deze Blast en ik vind beiden wel vergelijkbaar (hiervoor bijna 2 jaar geen pré-workout gebruikt)

Vind Der Hammer! iets beter.
Deze (poison) zit ook in een glazen fles, wat wel mooi is.
Maar ook onhandig, het poeder is hard en krijg het amper uit de fles....

Poeder is hard ?! Bij mij toch echt niet hoor :dunno:
 
Back
Naar boven