- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaahh nice speculoos is er weer! Alleen rond de feestdagen weer? Dan ben ik genoodzaakt binnenkort weer te bestellen in ieder geval![]()
De nieuwe XXL chocomels zijn er eindelijk zie ik.
Protein Drink
Vind de prijs helaas wel wat veel tov de vroegere die jullie hadden dus ik ga passen hiervoor. Al zitten er in deze wel meer proteïnen..
Productieprijs is helaas ook hoger vandaar. Flesje zijn nu 310ml en waren 250ml. Het is ook een beter product geworden, meer eiwit, minder carbs ook een minder dikke structuur en een jaar THT. De vorige leverancier kon niet meer THT geven dan 3 maanden wat een groot probleem was.
Proef pakketje binnen. Moet zeggen, jullie verpakkingen zien er echt mooi uit tegenwoordig![]()
Die krijg ik nog nagezonden neem ik aan?ja de meningen verschillen daarover, ik vond het wat slijmerig ook nadat je het gedronken had. Dat is nu niet meer.
Thx! Alles wat nu nieuw binnenkomt en we aanpassen moet top zijn qua design en uitstraling. We zijn de hele lijn langzaam aan het aanpassen. Er komt ook een december editie van de proefverpakking dat is meer als sinterklaar of kerstcadeau bedoelt.

Is er misschien enig idee wanneer de Sports Drops er weer zijn ?
Ben nu zo'n low carb protein bar (chocolate fudge) aan het eten van jullie huismerk. Ben normaal niet zo'n fan van dit soort repen, maar dit smaakt naar meer, top!

Hi René, wanneer verwacht je Fully Loaded smaak Tropical weer? Is nu in de aanbieding en ben er bijna doorheen, maar ik vind zwarte bes niet zo lekker...
Ik heb deze en was aangenaam verrast door de kwaliteit van de skull fles, dik en 'zwaar' glas met een hersluitbare kurk. De werking is prima en de smaak black jack smaakt naar drop snoepjes.vraagje over die nieuw pwo Poison v2. Zijn dat allemaal losse flesjes of hoe moet ik dat zien? heb je er misschien een foto van
Dit inderdaad, beetje dropshot achtig maar lost snel op en is met iets water zo weg.Ik heb deze en was aangenaam verrast door de kwaliteit van de skull fles, dik en 'zwaar' glas met een hersluitbare kurk. De werking is prima en de smaak black jack smaakt naar drop snoepjes.

twee korte vraagjes:
Ik ben er een tijdje helemaal uitgeweest (nieuw huis, nieuwe baan, vriendin én blessure), en ik had net in mei een pot 'Insane Mode' gekocht. Nou is deze helemaal 1 grote klont geworden. Als ik deze door de blender gooi is het dan nog gewoon te gebruiken? Of zitten er dingen in die bederven als de pot open is geweest?
Bederft niet maar je krijgt inderdaad wel klonten, kan prima zo in de blender.
En ik zie dat de nieuwe omega 3 ultra pure net iets minder geconcentreerd is (ook iets goedkoper p/dag). Gaat dit zo blijven, of zal een volgende batch weer 300/200 epa/dha zijn?