MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • René zou je even naar deze bestelling willen kijken? Ik heb betaald (21-8) maar via een andere manier. Net gekeken naar het pakketje is er nog niet.

    Je bestelnummer is 1635413

    Ik zie dat de order betaalmethode "vooruitbetaling per bank" heeft, het bedrag moet dus handmatig overgeschreven worden naar onze bank. Ik de bank zie ik de betaling nog niet. Heb je die wel gedaan? zo niet kan je in je account de order alsnog met ideal betalen en wordt deze zondag verpakt en verzonden en heb je die maandag (voor NL).
     
    Ik zie dat de order betaalmethode "vooruitbetaling per bank" heeft, het bedrag moet dus handmatig overgeschreven worden naar onze bank. Ik de bank zie ik de betaling nog niet. Heb je die wel gedaan? zo niet kan je in je account de order alsnog met ideal betalen en wordt deze zondag verpakt en verzonden en heb je die maandag (voor NL).

    Heb ik gedaan. Ik heb je een screenshot van de betaling gestuurd via PM.
    Heb het zelfs afgerond naar boven :D.
     
    Where have you been all my life? :heart:

    20190826_173716.jpg
     
    Jammer van de cals (13/100ml), want hij smaakt goed :zuip:

    Die 34 kcal in het hele blikje breken geen voedingschema joh.
    Dat zweet je er weer uit van de verhoogde hartslag.
     
    Die 34 kcal in het hele blikje breken geen voedingschema joh.
    Dat zweet je er weer uit van de verhoogde hartslag.

    Dat snap ik haha!, maar denk voor de verkoop dat het beter zou draaien als ze er CALORIEFREE OF ZERO SUGAR ofso op kunnen zetten. Ik snap ook dat 34cals geen potten breken ;)
     
    Hi Sanca, wat vind je er van?

    PS reviews van VENOM drink op de site worden gewaardeerd :)

    Review schrijven kan hier!
    Heerlijk gevoel en drinkt lekker weg!

    Mijn gebruikelijke 500 reps set crunches ging erg lekker, op de hyper extensions heb ik een PR gezet van 40 reps in 1 set en mijn training moet nog beginnen :D
     
    De rest van de training ging ook erg lekker, wat mij betreft een dikke 10 op 10 :)

    Wat ook een voordeel is is dat je bij deze niet spontaan je darmen gaat ledigen nadat je het blikje leeg hebt :o
     
    Hoe lang zijn die kortingscode doorgaans geldig? Ik zag XXL15 gister voorbij komen, maar die is nu al niet meer te gebruiken? En eerder EIWIT15 die was ook maar kort beschikbaar?
     
    Hoe lang zijn die kortingscode doorgaans geldig? Ik zag XXL15 gister voorbij komen, maar die is nu al niet meer te gebruiken? En eerder EIWIT15 die was ook maar kort beschikbaar?
    Te kort
     
    Hoe lang zijn die kortingscode doorgaans geldig? Ik zag XXL15 gister voorbij komen, maar die is nu al niet meer te gebruiken? En eerder EIWIT15 die was ook maar kort beschikbaar?

    Deze gelden meestal 2 dagen.
     
    Heb vannacht voor de eerste keer de light sausjes besteld ( teriyaki, sweet and sour, American fries sauce ) was rond 2u40 en toen ging xxl15 nog, ben eens benieuwd naar de smaak. ook een XXL smartshaker.
    En ook een XXL try out box want kon me niet inhouden qua het surprise element :D benieuwd wat er in zit.

    Al bij al een kleine bestelling maar dat moet soms ook :clown:
     
    Back
    Naar boven