MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition geen saw palmetto en pumpkin seed oil meer? Komt er een alternatief, ik ben nu verplicht om bij de body en shit shop te kopen!
 
Hoe komt het dat de 15% code niet van toepassing is op de low carb repen maar wel op andere repen?
mvg
 
XXL Nutrition geen saw palmetto en pumpkin seed oil meer? Komt er een alternatief, ik ben nu verplicht om bij de body en shit shop te kopen!

We gaan stoppen met alles van Swanson, best lopende producten komen onder XXL terug. De 2 die je noemt helaas niet. Er hangen teveel haken en ogen aan het zelf importeren van producten uit de USA (lees wetgeving, NVWA).

Hoe komt het dat de 15% code niet van toepassing is op de low carb repen maar wel op andere repen?
mvg

Heb even gekeken en repen horen eigenlijk niet in de categorie (eiwitten), daar loopt de 15% korting. Ik heb deze net uit de categorie gehaald. We willen de komende maanden geen kortingen geven op repen omdat er ernstige problemen zijn met aan aanleveringen vanuit meerdere producenten. We hebben reeds een oplossing en krijgen veel nieuwe repen maar die komen pas week 48 ongeveer. Tot die tijd blijft het problematisch.
 
We gaan stoppen met alles van Swanson, best lopende producten komen onder XXL terug. De 2 die je noemt helaas niet. Er hangen teveel haken en ogen aan het zelf importeren van producten uit de USA (lees wetgeving, NVWA).

Heb even gekeken en repen horen eigenlijk niet in de categorie (eiwitten), daar loopt de 15% korting. Ik heb deze net uit de categorie gehaald. We willen de komende maanden geen kortingen geven op repen omdat er ernstige problemen zijn met aan aanleveringen vanuit meerdere producenten. We hebben reeds een oplossing en krijgen veel nieuwe repen maar die komen pas week 48 ongeveer. Tot die tijd blijft het problematisch.

Jullie lopen wel tegen veel problemen aan zeg :eek: Stukje transparantie/inzicht dat ik als klant wel kan waarderen :)
 
Wanneer verwachten jullie de Xtreme test 2.0 weer?
 
Jullie lopen wel tegen veel problemen aan zeg :eek: Stukje transparantie/inzicht dat ik als klant wel kan waarderen :)

Graag gedaan! Denk dat het goed is om vanuit onze kant zo nu en dan dit soort informatie te delen. Mogelijk ook wat meer begrip waarom repen zo slecht op voorraad zijn.

Wat meer info over de bars:
  • Crunch Bar blijven en zullen de komende 6 weken weer op stock komen en als het goed is niet meer snel uit voorraad raken. We hebben afspraken met de producent en kopen ook meer in.
  • Low Carb bar gaan eruit (teveel problemen met de leverancier), we hebben reeds een lekkerder alternatief (3 smaken) en werken daaraan. Levering hopelijk net voor het einde van het jaar.
  • Delicious Protein Bar > gaan eruit (teveel problemen met de leverancier), we hebben reeds een lekkerder alternatief. Reep gaat N'JOY heten en lijkt op een Barebells . Komen eerst 2 smaken daarna meer. Levering wk48
  • High Protein Bar> gaan eruit (teveel problemen met de leverancier), we hebben reeds een lekkerder alternatief. Komt eerst alleen chocolade, reep wordt kleiner (50 gram) maar meer in een doos. Voedingswaarde zijn top. Levering wk48
  • Food Bar > blijft
  • Oat Bar > blijft
 
Wil dat zeggen dat alle u.s. Producten er waarschijnlijk uitvliegen?
 
Wil dat zeggen dat alle u.s. Producten er waarschijnlijk uitvliegen?

Alle producten die wij zelf importeerde wel, die zijn er nu al vrijwel uit. De rest kopen we in binnen de EU en die blijven.
 
Bij de High Protein Chocolate smaak Dark Chocolate zijn de macro´s van vezels en eiwitten omgedraaid. Check even het verschil met de andere twee smaken. :)
Een typfoutje denk ik!
 
Bij de High Protein Chocolate smaak Dark Chocolate zijn de macro´s van vezels en eiwitten omgedraaid. Check even het verschil met de andere twee smaken. :)
Een typfoutje denk ik!

o dat is niet best... Net even gekeken, op de verpakking staat het goed, in de admin van de site ook, alleen op voorkant staat er iets verkeerds. Geen idee hoe het kan. Ik laat er iemand naar kijken, thx!

Choco is wel erg lekker geworden, zeker die met hazelnoot :meal:

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/high-protein-chocolate
 
XXL Nutrition
Ik heb water-drain bij jullie besteld voor de contest hier, wat mag ik hier van verwachten?
Toegevoegd waarde of beetje overbodig?
Planning was daarbij enkele dagen +5liter water te drinken, de dag voor de shoot 1l en de dag zelf tot savonds niets.
 
Laatst bewerkt:
XXL Nutrition
Ik heb water-drain bij jullie besteld voor de contest hier, wat mag ik hier van verwachten?
Toegevoegd waarde of beetje overbodig?
Planning was daarbij enkele dagen +5liter water te drinken, de dag voor de shoot 1l en de dag zelf tot savonds niets.

Durf het niet precies te zeggen (zelf geen ervaring) we horen er wel goede berichten over. Veel mensen gebruiken het voor foto shoots, festivals etc.. voor wedstrijden wordt toch vaak naar diuretica gegrepen maar is vrij risicovol.
 
Durf het niet precies te zeggen (zelf geen ervaring) we horen er wel goede berichten over. Veel mensen gebruiken het voor foto shoots, festivals etc.. voor wedstrijden wordt toch vaak naar diuretica gegrepen maar is vrij risicovol.
Thnx, diuretica durf ik niet aan, dan deze maar eens proberen :)
 
Hoe komt het dat de blast pwo niet (nagegenoeg) kcal vrij is?

Vind het een van de betere pwo’s maar bevat bijna 40 calorieën per dosering. Ik doe aan intermittent fasting en train op nuchtere maag maar door de pwo te nemen verbreek ik door de 40 kcal mijn fast.

Miss een idee om hem in kcal te verlagen? <10 kcal
 
Hoe komt het dat de blast pwo niet (nagegenoeg) kcal vrij is?

Vind het een van de betere pwo’s maar bevat bijna 40 calorieën per dosering. Ik doe aan intermittent fasting en train op nuchtere maag maar door de pwo te nemen verbreek ik door de 40 kcal mijn fast.

Miss een idee om hem in kcal te verlagen? <10 kcal

fast verbreek je sowieso zelfs met individuele amino's, als je echt per se je fast wilt behouden is de enige optie HMB aangezien dit vrijwel 0,0 effect heeft op blood lvls (alhoewel dan de vraag natuurlijk wordt: hoe nuttig is het supplementeren van HMB vergeleken met niets supplementeren en hoe nuttig is fasted training uberhaupt eigenlijk?)
 
fast verbreek je sowieso zelfs met individuele amino's, als je echt per se je fast wilt behouden is de enige optie HMB aangezien dit vrijwel 0,0 effect heeft op blood lvls (alhoewel dan de vraag natuurlijk wordt: hoe nuttig is het supplementeren van HMB vergeleken met niets supplementeren en hoe nuttig is fasted training uberhaupt eigenlijk?)

Gaat niet om dat het nuttig is, het is gewoon heerlijk om fasted te trainen.

Het is algemeen bekend dat amino’s je fast verbreken maar naar mijn weten zitten er geen amino’s in de gemiddelde pwo’s, ook niet in BLAST.

Tegenwoordig kunnen ze zowat ‘alles’ nagenoeg calorie-vrij maken, dus hopelijk ook deze pwo. Als je 2 scoops neemt zit je toch alweer op zo’n 80 kcal. Verder is het m’n favoriete pwo, al helemaal met de prijs/kwaliteit verhouding.
 
Back
Naar boven