MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.503
Ik vraag me wel af hoe ik nu moet bestellen?

Zag iemand met de tip om cache te legen of een andere browser of incognito venster te gebruiken. Denk dat er op 1 of andere manier iets met cache misgaat.

Leuk Businessmagazine wat XXL meegeeft. Ziet er strak uit qua design :thumb:

top thx! hoe kom je daaraan eigenlijk? :D

Screenshot_20200910-204131_Chrome.jpg

Kunnen we niet meer betalen met bancontact??

Dat zou wel moeten kunnen, heb net gebeld en ze zoeken het uit.

Zag iemand met de tip om cache te legen of een andere browser of incognito venster te gebruiken. Denk dat er op 1 of andere manier iets met cache misgaat.

top thx! hoe kom je daaraan eigenlijk? :D

Dat zou wel moeten kunnen, heb net gebeld en ze zoeken het uit.
Staat niet tussen mijn betaal keuzes, ga straks nog eens proberen

• #39.506
The server loopt vast!! Ik kan dus niet afrekenen :(

René,

Ik zat dus achter de laptop toen dat mailtje met die kortingscodes kwam. Ik had op de site zelfs mijn winkelmandje al gevuld, dus binnen 3 á 4 minuten probeerde ik af te rekenen met de 20% kortingscode. Helaas, pakte hij niet. Leek mij vreemd dat er 100 man binnen 3 minuten al de code gebruikt had, maar het kan natuurlijk.. De 15% precies hetzelfde verhaal. Pakte hij niet. 10% idem. Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Of zijn werkelijk al die codes binnen 3 minuten verbruikt? :loony:

Iets met een dooie mus.. :(

René,

Ik zat dus achter de laptop toen dat mailtje met die kortingscodes kwam. Ik had op de site zelfs mijn winkelmandje al gevuld, dus binnen 3 á 4 minuten probeerde ik af te rekenen met de 20% kortingscode. Helaas, pakte hij niet. Leek mij vreemd dat er 100 man binnen 3 minuten al de code gebruikt had, maar het kan natuurlijk.. De 15% precies hetzelfde verhaal. Pakte hij niet. 10% idem. Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Of zijn werkelijk al die codes binnen 3 minuten verbruikt? :loony:

Lukte net wel. Zo hard gaat het dus niet met de codes. :D

Weer veel teveel besteld, maar komt goed uit. Morgen bestelling in huis, zondag jarig. Mooi cadeautje. :)

De site geeft ook een 524: A timeout occured melding, als ik naar mijn winkelwagen toe wil. Probleem speelt zicht alleen af als ik naar de winkelwagen wil navigeren, de rest van de website werkt goed.

Hier ook besteld met de 20% code :).
Was aan het wachten op een nieuwe 15% actie omdat ik bij de vorige net te laat was, maar dit is nog beter natuurlijk :D.

René,

ik ook dus een error met afrekenen

Hier wederom ook weer... lekker bezig hoor

200057622 Goed opgelost, dank je, gr aan Roel :)

• #39.519
Bedankt voor de meldingen!
Willen degene die problemen hebben gehad (error 524 / trage site) a.u.b. een e-mail sturen naar info@xxlnutrition.nl? Ik zorg dat jullie netjes gecompenseerd worden, de klantenservice is op de hoogte.
De codes zouden overigens wel gewoon moeten werken en worden ook gewoon ingewisseld zie ik. Mocht je toch problemen ervaren dan mail ons even.

Door drukte hadden de servers het moeilijk en hebben we (blijvend) servers toegevoegd. Error 524 was hieraan gerelateerd en duikt nu gelukkig vrijwel niet meer op. De developers zijn nog druk aan het monitoren of alles nu goed blijft gaan.

Excuses voor het ongemak! Allen een goed weekend gewenst.

Terug
Naar boven