- Waardering
- 8.521
Vertel daar eens meer overLeuk Businessmagazine wat XXL meegeeft. Ziet er strak uit qua design![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertel daar eens meer overLeuk Businessmagazine wat XXL meegeeft. Ziet er strak uit qua design![]()
Staan vooral producten, exclusieve producten voor gyms in en het verhaal van XXL. Maar had het nog niet eerder gezien
Leuk Businessmagazine wat XXL meegeeft. Ziet er strak uit qua design![]()
Staat niet tussen mijn betaal keuzes, ga straks nog eens proberenZag iemand met de tip om cache te legen of een andere browser of incognito venster te gebruiken. Denk dat er op 1 of andere manier iets met cache misgaat.
top thx! hoe kom je daaraan eigenlijk?
Dat zou wel moeten kunnen, heb net gebeld en ze zoeken het uit.
Kwam een collega van je brengen in de gym, direct even doorgebladerd
Staat niet tussen mijn betaal keuzes, ga straks nog eens proberen
Kwam een collega van je brengen in de gym, direct even doorgebladerd
Zal het nu bekijken en laat u weten of het gelukt is 👍Ik denk dat je op de NL storeview zit en naar de Belgische moet > https://xxlnutrition.com/be_nl/ .. er wordt gekeken naar een oplossing dat dit automatisch gaat (veel haken en ogen dus kan niet zomaar)
![]()
Gelukt, bedankt voor de hulp 👍Ik denk dat je op de NL storeview zit en naar de Belgische moet > https://xxlnutrition.com/be_nl/ .. er wordt gekeken naar een oplossing dat dit automatisch gaat (veel haken en ogen dus kan niet zomaar)

René,
Ik zat dus achter de laptop toen dat mailtje met die kortingscodes kwam. Ik had op de site zelfs mijn winkelmandje al gevuld, dus binnen 3 á 4 minuten probeerde ik af te rekenen met de 20% kortingscode. Helaas, pakte hij niet. Leek mij vreemd dat er 100 man binnen 3 minuten al de code gebruikt had, maar het kan natuurlijk.. De 15% precies hetzelfde verhaal. Pakte hij niet. 10% idem. Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Of zijn werkelijk al die codes binnen 3 minuten verbruikt?
Iets met een dooie mus..![]()

Heb ik ook last vanDe site geeft ook een 524: A timeout occured melding, als ik naar mijn winkelwagen toe wil. Probleem speelt zicht alleen af als ik naar de winkelwagen wil navigeren, de rest van de website werkt goed.
ik ook dus een error met afrekenenRené,
Ik zat dus achter de laptop toen dat mailtje met die kortingscodes kwam. Ik had op de site zelfs mijn winkelmandje al gevuld, dus binnen 3 á 4 minuten probeerde ik af te rekenen met de 20% kortingscode. Helaas, pakte hij niet. Leek mij vreemd dat er 100 man binnen 3 minuten al de code gebruikt had, maar het kan natuurlijk.. De 15% precies hetzelfde verhaal. Pakte hij niet. 10% idem. Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Of zijn werkelijk al die codes binnen 3 minuten verbruikt?
Iets met een dooie mus..![]()