- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er misschien meer foto's van de "thermo coffee cup"?
Zoek een thee beker voor op kantoor.![]()
Goede vraag. Die ben ik dus misgelopen deze weekWanneer verwachten jullie de NJOY proteinbar smaak chocolate caramel weer?
. Ik vind witte chocolade blauwe bes trouwens lekkerder dan ik dacht.Goede vraag. Die ben ik dus misgelopen deze week. Ik vind witte chocolade blauwe bes trouwens lekkerder dan ik dacht.

Awwww... Maar eerlijk is eerlijk, ik vind die caramel ook wel zo goed als de lekkerste.Die is ook best lekker inderdaad! Krijg ik alleen zo het zuur van![]()
Wanneer verwachten jullie de NJOY proteinbar smaak chocolate caramel weer?
Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen: 3 trainingsbroeken/shorts.
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de Mehit jogger en short zitten ook erg goed.
Maar bij de fitted short heb ik een probleempje. De elastiek bovenaan is wel erg stak. Als ik de short plat leg op de de Mehit dan is die Fitted short wel 5cm smaller, terwijl ze beiden maat M zijn. De elastiek rekt wel erg goed, dus ik krijg de short wel aan, maar het geeft toch een benauwd gevoel. Voor de rest zit de broek ook prima en is ze heel mooi en van goede kwaliteit.
Is dit een vergissing (fabricagefout) of zit dit gewoon zo in dit model?
Als ik 'm retourneer een voor een L ga, zijn de pijpen van die short dan veel losser? Is de elastiek bij een L merkelijk groter?

Dankjewel. Mail is verstuurd.Ik heb werkelijk geen idee..... moet ik navragen. Je mag zelf ook even mailen direct naar degene die de kleding regelt die weet het beter dan de klantenservice > loes@xxlnutrition.nl![]()
Inmiddels de Salted caramel light siroop geprobeerd. Vind de siroop wat tegenvallen qua smaak. De originele pannenkoeken siroop proeft beter dan deze.
Zijn de andere siropen qua smaak wel vooruit gegaan? @XXL Nutrition
Sinds ik de (nieuwere) telefoon van mijn vriendin gebruik gaat het al véél beter.
Gevalletje cache. Download even een andere browser, doe het in incognito of op desktop.