AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Komen er ook weer 0,5 liter varianten bij de gratis goodies? Neemt zoveel minder ruimte in in de kast :rolleyes:

    Heb al een tijdje niet besteld dus als dit al zo is vergeef me :p
     
    Komen er ook weer 0,5 liter varianten bij de gratis goodies? Neemt zoveel minder ruimte in in de kast :rolleyes:

    Heb al een tijdje niet besteld dus als dit al zo is vergeef me :p
    Als goody #3 kan je een modelletje van 600ml kiezen.
     
    • Like
    Waarderingen: Bonk
    Komen er ook weer 0,5 liter varianten bij de gratis goodies? Neemt zoveel minder ruimte in in de kast :rolleyes:

    Heb al een tijdje niet besteld dus als dit al zo is vergeef me :p

    Voorlopig niet, het huidige goodysysteem op de nieuwe site werkt niet zo flexibel als op het oude systeem. Dus dat moet nog aangepast zodat weer meer flexibel zijn in goodies. Maar staat voor later op de agenda.
     
    • Like
    Waarderingen: Bonk
    Ik vind de delicious crunchy bars het lekkerst, en dan stracciatella, witte choco pistache, witte choco caramel en strawberry celebration cake
    Wel voor carbs of? ik heb die paar jaar terug weleens gehad
     
    Voor carbs zou ik die oat bar yoghurt smaak aanraden 🤤
    Sorry ik schreef het verkeerd... die delicious crunchy bars hebben dacht ik ook best veel carbs dacht ik
     
    Sorry ik schreef het verkeerd... die delicious crunchy bars hebben dacht ik ook best veel carbs dacht ik
    Dat klopt, rond de 20 gram geloof ik
     
    Tja als ik zo n doos in huis haal is ie in 1 dag op ... maar wel lekker
     
    Tja als ik zo n doos in huis haal is ie in 1 dag op ... maar wel lekker
    Nee joh! Je doet aan BB...en die hebben discipline toch! Trouwens zonde, je kan er beter iedere dag van genieten ;) Ik mik net de verpakking weg, was weer heerlijk
     
    Nee joh! Je doet aan BB...en die hebben discipline toch! Trouwens zonde, je kan er beter iedere dag van genieten ;) Ik mik net de verpakking weg, was weer heerlijk
    Ja ik weet niet ... persoonlijk vind ik eiwit repen ( met hoge carbs ) eerder een cheat voor zo weinig volume.
     
    Ja ik weet niet ... persoonlijk vind ik eiwit repen ( met hoge carbs ) eerder een cheat voor zo weinig volume.
    Doen waar je je goed bij voelt zeg ik altijd. Ik neem ze omdat ik ze lekker vind, helpt mij juist weer om de cravings te voorkomen. Zo heeft iedereen er weer een ander(e) gevoel/gedachte bij☺
     
    Doen waar je je goed bij voelt zeg ik altijd. Ik neem ze omdat ik ze lekker vind, helpt mij juist weer om de cravings te voorkomen. Zo heeft iedereen er weer een ander(e) gevoel/gedachte bij☺
    Zeker weten
     
    En superlekker!! Is er uberhaupt een reep met meer proteine dan deze? Barebells etc allemaal 20 gr of minder. Dit is echt mijn favoriet
    Het verschil is 5 gram :o

    War het om gaat bij de high protein bar is dat deze voor 50% uit eiwit bestaat. Reep van 50 gram en 25 gram eiwit. Verder clean qua voedingswaarden en ingrediënten.
     
    Back
    Naar boven