XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Komen er ook weer 0,5 liter varianten bij de gratis goodies? Neemt zoveel minder ruimte in in de kast :rolleyes:

Heb al een tijdje niet besteld dus als dit al zo is vergeef me :p

Komen er ook weer 0,5 liter varianten bij de gratis goodies? Neemt zoveel minder ruimte in in de kast :rolleyes:

Als goody #3 kan je een modelletje van 600ml kiezen.

• Like
Waarderingen: Bonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #39.564

Voorlopig niet, het huidige goodysysteem op de nieuwe site werkt niet zo flexibel als op het oude systeem. Dus dat moet nog aangepast zodat weer meer flexibel zijn in goodies. Maar staat voor later op de agenda.

• Like
Waarderingen: Bonk
  • #39.565
We willen ook een puntensyteem waarmee je punten verzameld en kan inwisselen voor goodies etc. Maar ook dat staat op de wishlist. Komt allemaal nog

Tja als ik zo n doos in huis haal is ie in 1 dag op ... maar wel lekker

Tja als ik zo n doos in huis haal is ie in 1 dag op ... maar wel lekker
Nee joh! Je doet aan BB...en die hebben discipline toch! Trouwens zonde, je kan er beter iedere dag van genieten ;) Ik mik net de verpakking weg, was weer heerlijk

Nee joh! Je doet aan BB...en die hebben discipline toch! Trouwens zonde, je kan er beter iedere dag van genieten ;) Ik mik net de verpakking weg, was weer heerlijk
Ja ik weet niet ... persoonlijk vind ik eiwit repen ( met hoge carbs ) eerder een cheat voor zo weinig volume.

Ja ik weet niet ... persoonlijk vind ik eiwit repen ( met hoge carbs ) eerder een cheat voor zo weinig volume.
Doen waar je je goed bij voelt zeg ik altijd. Ik neem ze omdat ik ze lekker vind, helpt mij juist weer om de cravings te voorkomen. Zo heeft iedereen er weer een ander(e) gevoel/gedachte bij☺

• #39.580
Terug
Naar boven