XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Dag xxl,
    Ik heb één kilo bcaa recovery gekocht tijdje terug en doe al heel lang met deze zak, maar nu komen er klonters in het poeder en ze is moeilijker te shaken. Hoe komt dit en kan dit kwaad?
     
    Dag xxl,
    Ik heb één kilo bcaa recovery gekocht tijdje terug en doe al heel lang met deze zak, maar nu komen er klonters in het poeder en ze is moeilijker te shaken. Hoe komt dit en kan dit kwaad?

    Zodra de verpakking open is gaat het langzaam vocht aantrekken en klonteren. Kan op zich geen kwaad (tenzij het ook gaat stinken) maar wel lastiger om te mixen.
     
    Zal posten wanneer de nieuwe batch vergeven wordt, dan moeten we goed in de gaten houden of de problemen zijn opgelost of niet. We hebben zelf heftig aan de shakers gedraaid en meerdere mensen gegeven maar zelf hebben we geen gebroken shakers gehad. Ook niet van de huidige batch.
    Heeft niets met te hard vast draaien denk ik.
    Ik denk dat er langs die kant 1 of andere naad zit die na enige tijd kapot gaat
     
    Wat kan/kunnen zoal de reden(en) zijn om voor Vegan Fit Protein te kiezen ipv Green Protein? Dit wordt mijn eerste vegan proteïne avontuur dus alle tips zijn welkom.
     
    Wat kan/kunnen zoal de reden(en) zijn om voor Vegan Fit Protein te kiezen ipv Green Protein? Dit wordt mijn eerste vegan proteïne avontuur dus alle tips zijn welkom.

    De smaak voornamelijk, shake is ook iets romig en minder korrelig. Deze is zachter en minder plantaardig van smaak. We hebben deze ontwikkeld om een 1 op 1 alternatief voor Orange fit te hebben. We kregen daar regelmatig klantvragen over via de klantenservice. Zelf zou ik voor Green Protein gaan vanwege de blend van meerdere eiwitbronnen en de in verhouding betere prijs.
     
    XXl site ligt plat ? XXL Nutrition

    wou die pudding's bestellen :D
     
    XXl site ligt plat ? XXL Nutrition

    wou die pudding's bestellen :D

    Dat is maar heel kort geweest. De site hosting is verzet van 1 server naar 3. De load wordt vanaf nu verdeeld en als er een server uitvalt dan gaat de site niet uit de lucht. Was even van korte duur maar is voor een goed doel ;)
     
    Kan het zijn dat de xxl sauzen in 960ml variant anders smaken en van structuur zijn dan de kleine variant? De mayo en knoflook variant lijken echt anders.. tov hun kleine variant
     
    Kan het zijn dat de xxl sauzen in 960ml variant anders smaken en van structuur zijn dan de kleine variant? De mayo en knoflook variant lijken echt anders.. tov hun kleine variant

    Dat zou normaal niet mogen. Ik verwacht dat dit een batchverschil is. De productie is nog deels ambachtelijk/handwerk.
     
    De smaak voornamelijk, shake is ook iets romig en minder korrelig. Deze is zachter en minder plantaardig van smaak. We hebben deze ontwikkeld om een 1 op 1 alternatief voor Orange fit te hebben. We kregen daar regelmatig klantvragen over via de klantenservice. Zelf zou ik voor Green Protein gaan vanwege de blend van meerdere eiwitbronnen en de in verhouding betere prijs.

    En qua structuur? Lekker door het ontbijt (havermout, skyr, noten,... zoals ik nu met de whey hydro doe), of niet echt?

    Komt er toevallig binnenkort een sample terug op voorraad om eens te proberen? Ik heb toch nog wat tijd. Eerst die whey finishen.
     
    En qua structuur? Lekker door het ontbijt (havermout, skyr, noten,... zoals ik nu met de whey hydro doe), of niet echt?

    Komt er toevallig binnenkort een sample terug op voorraad om eens te proberen? Ik heb toch nog wat tijd. Eerst die whey finishen.

    Het blijft een plantaardige shake en wordt naar mijn menig nooit zo lekker als een whey. Verwacht dat het gaat klonteren in yoghurt. HYDRO is wel perfect om te gebruiken zoals je het nu doet, daarom neem ik zelf ook altijd HYDRO om te mengen.


    Samples komen inderdaad weer van Hydro en aantal andere producten, is een heel lang proces geweest met steeds weer nieuwe problemen.
     
    Het blijft een plantaardige shake en wordt naar mijn menig nooit zo lekker als een whey. Verwacht dat het gaat klonteren in yoghurt. HYDRO is wel perfect om te gebruiken zoals je het nu doet, daarom neem ik zelf ook altijd HYDRO om te mengen.


    Samples komen inderdaad weer van Hydro en aantal andere producten, is een heel lang proces geweest met steeds weer nieuwe problemen.

    Oké thx. Dan wacht ik nog even af of er een sample komt, anders bestel ik hem binnenkort.

    De hydro door het ontbijt is inderdaad top.
     
    Goede actie met -20%. Meteen maar een voorraad repen aangeschaft.
     
    Net de yoghurt/framboos whey van XXL geprobeerd. Smaakt goed joh :flexbiceps:
     
    XXL Nutrition

    Wat is het verschil tussen de Night Protein en de Protein Pudding? Ik zag op mijn verpakking een THT datum vermeld staan, welke over datum is inmiddels.

    Hoe zwaar telt zo'n THT op proteïne producten?
     
    Goede actie met -20%. Meteen maar een voorraad repen aangeschaft.

    :thumbs:

    Net de yoghurt/framboos whey van XXL geprobeerd. Smaakt goed joh :flexbiceps:

    Vind ik zelf ook erg lekker, frisse smaak niet te zoet beetje zurig.

    XXL Nutrition

    Wat is het verschil tussen de Night Protein en de Protein Pudding? Ik zag op mijn verpakking een THT datum vermeld staan, welke over datum is inmiddels.

    Hoe zwaar telt zo'n THT op proteïne producten?

    Verschil is dat de pudding (niet de kant en klare) naast eiwitten ook HDP zetmeel bevat wat unieke eigenschappen heeft. NP is hoog in eiwit rond de 89% en verder laag in carbs en vet.

    Als het poeder er normaal uitziet en niet raar ruikt zou ik het gewoon gebruiken. Is niet zomaar dat hier de kwaliteit achteruit gaat of dat het onveilig wordt. Is een maximale verplichte THT van 24 maanden op deze producten.
     
    Beste XXL Nutrition , ik ben misschien een beetje ongeduldig (want heb ook via de app gevraagd), maar heb donderdag besteld (bestelnummer 200070780) en had voor levering vandaag gekozen, maar zie op de site onder bestelstatus dat de bestelling nog op verwerken staat. Klopt dit of gaat er wat mis (bij postnl) of waren de potten whey delicious met korte tht toch niet meer op voorraad?
     
    Beste XXL Nutrition , ik ben misschien een beetje ongeduldig (want heb ook via de app gevraagd), maar heb donderdag besteld (bestelnummer 200070780) en had voor levering vandaag gekozen, maar zie op de site onder bestelstatus dat de bestelling nog op verwerken staat. Klopt dit of gaat er wat mis (bij postnl) of waren de potten whey delicious met korte tht toch niet meer op voorraad?

    Hi marvin,

    Zover als ik kan zien is de order niet verzonden maar is de whey delicious wel op voorraad. Order is ook betaald. Ik heb geen idee waarom deze niet verzonden is dat heb ik nu nagevraagd. Als er iets niet op voorraad is dan krijg je daar normaal gezien een email over. Ik zie zo niets wat een reden zou kunnen zijn.
     
    Back
    Naar boven