XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene, is het bij jullie volgende week donderdag: 1 mei, ook een feestdag?

oke, dan bestel en betaal ik woensdag, want ik ben vrijdag thuis dus dan kan ik het pakketje in ontvangst nemen :D super

nu nog even uitvissen wat weer allemaal ga bestellen... verwacht je al maar aan een PM :p

Origineel gepost door VStreet
Rene,

wat als je niet thuis (Belgica) bent wanneer ze aan de deur staan om te leveren?

XXL:
dan laten ze een briefje achter kan je bellen meen ik voor een bezorgafspraak

Ik ben in de week overdag ook altijd uit werken, maar doe zoals ik; spreek gewoon met één of andere buurvrouw (lees: huisvrouw) af dat je een pakketje verwacht en vraag haar of zij het niet wil aannemen, ongecompliceerd en altijd snel in huis ;)

Of gewoon op je werk laten bezorgen.

Nochtans heb ik 2 maal meegemaakt dat ze de doos gewoon voor de deur zetten. En dat is niet echt een buurt waar je dat kan doen.
Ken dat probleem, ze zetten die bij m'n schoonmoeder ook altijd af aan de deur als ze niet onmiddellijk opent. (ook huisvrouw)

Bij veel pakketten die ik bestel lijkt het altijd wel of ze hebben al eens gekeken wat er in het pakket zat. Redelijk irritant soms. En ik ken nu toevallig mensen die hetzelfde voorhadden toen ze erotische spullen bestelden :D

Wat moeten die mannen niet denken als ze dan toevallig een sample van whey vinde in een klein doorzichtig plastiek zakje? *oh god i'm rich :D*

Anyway, rene, ik heb een mailtje gestuurd voor de status van m'n bestelling

René : baas !! ze zijn aangekomen thnx!!

Hallo,

Is HMB nuttig om te nemen?

zit te twijfelen wat ik zal nemen??

megagrow + HMB
weightgainer + Massacra

of iemand anders nog leuke combi?

Ik heb mn bestelling weer goed ontvangen :)

1 mei krijg je je pakket niet.... Ik als TNTer :D weet dat de boel gesloten is op 1-MEI

12MEI ook... 5 MEI niet...

Is leuk joh. ik neem altijd mijn eigen pakketten mee van werk///

Ik heb maandag besteld en 't geld overgemaakt (België) maar tot op heden nog niets gehad :( (dit omdat ik hier lees dat vele belgen tot 1 dag later hun order binnen hadden :) )

Jammer, kan niet wachten om die bars te proeven :D

Laatst bewerkt:
hahaha okej man :D

Alleen heb ik die paypal shit nog niet kunnen fixen in Belgenland.. welke Belgische bank doet dit "al"?

net 15kg pro+ whey besteld...EN DIE POWERBUTTER! ben beniewd :D

hopen dat rene nog wat leuke samples heeft liggen :P

heb eens de x-targo besteld dus ben benieuwd ....

Terug
Naar boven