AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

vandaag ook weer vanalles besteld, ook die power grip handschoenen heeft iemand daar al ervaring mee btw?

Ik kan mijn bestelling morgen verwachten?:)

Getver, ik dacht dat m'n bestelling bij m'n schoonmoeder zou geleverd worden. Nu blijkt dat ik het verkeerde adres had opgegeven :rolleyes: de bestelling was blijkbaar geleverd in de winkel onder ons appartement :D oops

die stacker c heeft echt wel een bitter smaakje - zelfs gemengd in appelsap, maar heb wel al de indruk dat ie beter werkt dan die mono dat ik nog liggen had. Want m'n darmpjes waren niet altijd tevreden over monohydrataat creatine :rolleyes:

het is me opgevallen dat in de aardbei instant whey een ander schepje zit dan die van in de banaan, niet dat het ertoe doet :)

OMG! WTF no nonsense!! Carb Gainer is f*ckn sweet hehhee ik kan er maar niet van afblijven!! en voortaan neem ik ook Whey van XXL, want Cookies And Creamies slaan nergens op:S

Getver, ik dacht dat m'n bestelling bij m'n schoonmoeder zou geleverd worden. Nu blijkt dat ik het verkeerde adres had opgegeven :rolleyes: de bestelling was blijkbaar geleverd in de winkel onder ons appartement :D oops

die stacker c heeft echt wel een bitter smaakje - zelfs gemengd in appelsap, maar heb wel al de indruk dat ie beter werkt dan die mono dat ik nog liggen had. Want m'n darmpjes waren niet altijd tevreden over monohydrataat creatine :rolleyes:

het is me opgevallen dat in de aardbei instant whey een ander schepje zit dan die van in de banaan, niet dat het ertoe doet :)

probeer die stacker C eens met sinasappelsap is meestal zoeter en proef je het minder

en pak zo groot mogelijk glas vol sinasappelsap en dan je gewenste dosering dan proef je het nog minder hoe meer sap hoe minder smaak ;)

ik ben sinds dinsdag aan de dextrojuice en Whey Protein Instant begonnen, ze zijn super lekker en makkelijk oplosbaar (niet zoals dat grei van de DA >_> ) maar ik vroeg me af hoe je het het beste in kan nemen zodat je het meeste uit de supplementen haalt: ik neem uur voor de training 40 gram whey 100 gram kipfilet en portie rijst met krenten en kaneel en na de traning dan 35 gram dextrojuice

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.992
ik ben sinds dinsdag aan de dextrojuice en Whey Protein Instant begonnen, ze zijn super lekker en makkelijk oplosbaar (niet zoals dat grei van de DA >_> ) maar ik vroeg me af hoe je het het beste in kan nemen zodat je het meeste uit de supplementen haalt: ik neem uur voor de training 40 gram whey 100 gram kipfilet en portie rijst met krenten en kaneel en na de traning dan 35 gram dextrojuice

neem een uur voor de training 100 gram kipfilet en portie rijst met krenten en kaneel en na de traning dan 35 gram dextrojuice met 40 gram whey ;)

Heb in de loop van de dag gisteren op jullie e-mail adres info@xxl... het volgende gemaild:

"Beste,

Had een vraagje;

Ik zou graag het volgende bestellen één dezer dagen;

*10KG Whey

*10KG Pro80

*10KG CCG

*… en nog paar dingetjes

Wat is de houdbaarheidsdatum (zo exact mogelijk) van deze 3 producten? U zou mij alvast héél hard helpen!

Met vriendelijke groet,"

Maar heb nog geen antwoord gehad, zodra ik dit weet kan ik m'n order plaatsten. Dan maar eens proberen via deze weg.
Liefst een ander antwoord dan 'minstens een jaar';)

Tx

Heb in de loop van de dag gisteren op jullie e-mail adres info@xxl... het volgende gemaild:

"Beste,

Had een vraagje;

Ik zou graag het volgende bestellen één dezer dagen;

*10KG Whey

*10KG Pro80

*10KG CCG

*… en nog paar dingetjes

Wat is de houdbaarheidsdatum (zo exact mogelijk) van deze 3 producten? U zou mij alvast héél hard helpen!

Met vriendelijke groet,"

Maar heb nog geen antwoord gehad, zodra ik dit weet kan ik m'n order plaatsten. Dan maar eens proberen via deze weg.
Liefst een ander antwoord dan 'minstens een jaar';)

Tx

ja zou ik ok wel eens willen weten is wel fijn om te weten ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.995
Op alles zit ca een jaar houdbaarheid nog...

Vandaag de huidplooi meter besteld via paypal bij jullie;)

Zojuist mijn bestelling gedaan en betaald:):

-Complex Carb Gainer 10 kg (Vanille, Banaan, Aardbei, Choco), aantal:1, prijs: 110.00
-Whey Protein Instant 10,0 kg (Banaan, Aardbei, Aardbei, Vanille), aantal:1, prijs: 149.95
-Protein 80 10 kg (Vanille, Aardbei, Aardbei, Banaan), aantal:1, prijs: 149.95
-Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50
-Pure Bars 2x 12 pack (Choco Peanut Butter, Choco Peanut Butter), aantal:1, prijs: 55.00
-Powerbutter 2x 453 gram, aantal:1, prijs: 22.00
-BBQ sauce 336ml (Thick and Spicy), aantal:1, prijs: 4.50

BACK TO BASICS ;) !

Zit ik weer goed voor een tijdje:)

Wow das aardig, 30kg aan proteine:D

Terug
Naar boven