Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Beste René, wanneer ik kijk bij de repen Delicious Crunchy Protein Bar staat er :€ 23,95 voor € 20,95, maar als ik ze dan wil kopen staat weer de oude prijs van: € 23,95. Ik heb ze wel besteld, maar wil het ook even doorgeven. Ook even een comment erbij gezet dat ik vorige 2 keren geen samples er meer bij heb gekregen? Geen idee of het vaker voorkomende klacht is, maar voorheen is dat bij mij nooit voorgekomen.

Met vriendelijke groet,
Dat met de crunchy bar is omdat er 1 of meer smaken in de aanbieding zijn maar niet allemaal. Alleen als je die smaak kiest is de prijs 20,95. Vandaag heb ik het er nog over gehad dat dit snel duidelijker moet worden aangegeven. Is een lange lijst met IT zaken nog maar dit moet snel opgepakt worden. Edit> we hebben nu een quick fix toegepast bij de Crunch Bar waardoor je snel kan zien wat er in de aanbieding is.

Wat is je laatste ordernummer en wat miste er? dat met die ontbrekende samples zou opgelost moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hoi René,

Ik heb zaterdag overdag een bestelling geplaatst maar tot nog toe nog steeds geen verzendbevestiging gehad.
Zou je dit kunnen checken? Gaat om 200214192 thanks.
 
Hoi René,

Ik heb zaterdag overdag een bestelling geplaatst maar tot nog toe nog steeds geen verzendbevestiging gehad.
Zou je dit kunnen checken? Gaat om 200214192 thanks.
Dit geldt ook voor mij. Zaterdagmiddag besteld, normaal altijd binnen een 15/30 min een verzendbevestiging, maar nu nog niets ontvangen.

Ordernummer:
7000007914

Bedankt alvast!
 
Dit geldt ook voor mij. Zaterdagmiddag besteld, normaal altijd binnen een 15/30 min een verzendbevestiging, maar nu nog niets ontvangen.

Ordernummer:
7000007914

Bedankt alvast!
Nog steeds niks, jij wel?

Begint nou toch wel lichte roidrage op te wekken, lichte.
 
Nog steeds niks, jij wel?

Begint nou toch wel lichte roidrage op te wekken, lichte.
Nee nog niet, denk iets fout gegaan. Maar Rene gaat dat ongetwijfeld fixen! 💪
 
Hoi René,

Ik heb zaterdag overdag een bestelling geplaatst maar tot nog toe nog steeds geen verzendbevestiging gehad.
Zou je dit kunnen checken? Gaat om 200214192 thanks.

PostNL heeft ernstig vertraging. Je hebt neem ik aan wel een melding gehad dat we je pakket gaan verzenden? PostNL komt maar heel beperkt containers afhalen, alle sorteercentra staan vol. Ze kunnen niet alles uitleveren vanwege de sneeuw. Dit is een landelijk probleem. Wij verwerken wel alle orders gewoon.
 
PostNL heeft ernstig vertraging. Je hebt neem ik aan wel een melding gehad dat we je pakket gaan verzenden? PostNL komt maar heel beperkt containers afhalen, alle sorteercentra staan vol. Ze kunnen niet alles uitleveren vanwege de sneeuw. Dit is een landelijk probleem. Wij verwerken wel alle orders gewoon.
Nee ik heb helemaal niets ontvangen, daarom vond ik het ook raar. Ik zie hem wel verschijnen dan.
 
Nee ik heb helemaal niets ontvangen, daarom vond ik het ook raar. Ik zie hem wel verschijnen dan.

Wij kunnen er weinig over zeggen momenteel, niet in onze handen. Weet wel dat de vandaag weer komen ophalen en dat is op volgorde van hoe de bestellingen zijn binnengekomen.
 
Wij kunnen er weinig over zeggen momenteel, niet in onze handen. Weet wel dat de vandaag weer komen ophalen en dat is op volgorde van hoe de bestellingen zijn binnengekomen.
Het ging mij er meer om dat ik helemaal niets van jullie heb gehoord, ook geen bericht van vertraging o.i.d. Dat is niet de normale gang van zaken die ik van jullie ben gewend.
 
Het ging mij er meer om dat ik helemaal niets van jullie heb gehoord, ook geen bericht van vertraging o.i.d. Dat is niet de normale gang van zaken die ik van jullie ben gewend.
Ja vind ik ook vreemd, er is ook een mailing uitgegaan dat er vertragingen waren. maar blijkbaar loopt dat niet helemaal goed. er wordt nu ook naar gekeken hoe dat kan.
 
Ik heb onderstaande mail wel gekregen na bestellen.

Bedankt voor je bestelling bij XXL Nutrition. Je ontvangt een trackingnummer wanneer je pakket is verzonden. Je kunt de status van je bestelling volgen door in te loggen in je account.

Heb je vragen over je bestelling, bekijk dan eerst onze contactpagina.

Wegens extreme drukte bij PostNL kan het zijn dat je pakket wat langer onderweg is.
 
Ik heb onderstaande mail wel gekregen na bestellen.

Bedankt voor je bestelling bij XXL Nutrition. Je ontvangt een trackingnummer wanneer je pakket is verzonden. Je kunt de status van je bestelling volgen door in te loggen in je account.

Heb je vragen over je bestelling, bekijk dan eerst onze contactpagina.

Wegens extreme drukte bij PostNL kan het zijn dat je pakket wat langer onderweg is.

Er is op dit moment niets anders aan te doen dan even afwachten. Wij verwerken alle orders maar de bezorging hapert. Zowel bij PostNL, DPD, DHL en noem maar op.
 
Er is op dit moment niets anders aan te doen dan even afwachten. Wij verwerken alle orders maar de bezorging hapert. Zowel bij PostNL, DPD, DHL en noem maar op.
Snap ik, heeft ook geen haast. Zal het laten weten als het ontvangen is :)
 
De valentijns kortingscode werkt hier niet. Ben ik de enige met dat probleem? :)
 
De valentijns kortingscode werkt hier niet. Ben ik de enige met dat probleem? :)
....er zijn veeeeel dingen die nou eenmaal niet werken......het ligt niet aan jou!!:thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Er is op dit moment niets anders aan te doen dan even afwachten. Wij verwerken alle orders maar de bezorging hapert. Zowel bij PostNL, DPD, DHL en noem maar op.
Pakket gisteren in goede orde ontvangen, helemaal compleet zoals altijd.

Had overigens geen verzendbevestiging ontvangen, maar dat zal wel door die dramatische pakketdiensten komen :p
 
Pakket gisteren in goede orde ontvangen, helemaal compleet zoals altijd.

Had overigens geen verzendbevestiging ontvangen, maar dat zal wel door die dramatische pakketdiensten komen :p
Me too!
 
Back
Naar boven