Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Vraagje,

    Past de barbell pad die op jullie site wordt aangeboden om een 50mm halter?
     
    @XXL dankje voor je antwoord. Ga er eentje bestellen.
     
    Ik loop vast bij de betaling met multi safe pay, ik krijg de melding om de bank app (kbc) te instaleren , terwijl de app het gewoon doet...
     
    Gaat nog altijd niet, via mijn bank app die ik al geruime tijd gebruik,ook voor betalingen bij xxl :dunno:
     
    Insane pre workout van xxl nutrition of super pump van gaspari of no xplode V2 van bsn? En waarom?
     
    Werd er dankzij jullie FB bericht aan herinnerd dat sommige supermarkten jullie producten gaan verkopen. Ik meende mij te herinneren dat er een overzichtje kwam met welke supermarkten dit aanboden. Komt dat nog?
     
    Werd er dankzij jullie FB bericht aan herinnerd dat sommige supermarkten jullie producten gaan verkopen. Ik meende mij te herinneren dat er een overzichtje kwam met welke supermarkten dit aanboden. Komt dat nog?
    na 6000 stappen dan -witte-gij-da 🤣
     
    Ik loop vast bij de betaling met multi safe pay, ik krijg de melding om de bank app (kbc) te instaleren , terwijl de app het gewoon doet...
    Dat is vreemd.. zou je anders contact met guus@xxlnutrition.nl kunnen opnemen met wat screenshots. Dan kijken we ernaar.

    Insane pre workout van xxl nutrition of super pump van gaspari of no xplode V2 van bsn? En waarom?

    Vind dat lastig om te adviseren, zelf pak ik altijd BLAST en dat bevalt mij goed. Pre Workout werking wisselt heel erg per persoon. Beste is wat afwisselen en kijken wat je fijn vind werken.

    Werd er dankzij jullie FB bericht aan herinnerd dat sommige supermarkten jullie producten gaan verkopen. Ik meende mij te herinneren dat er een overzichtje kwam met welke supermarkten dit aanboden. Komt dat nog?

    Moeten we inderdaad nog maken..... mocht jouw JUMBO nog geen XXL verkopen (kans nu inderdaad groot) dan vraag er eens naar wanneer ze dat gaan toevoegen. Ze hebben bij JUMBO de 7 zekerheden en als er vaker om een merk/product gevraagd wordt dan gaan ze dat toevoegen ;-)
    De producten de retail in brengen blijft lastig, spelen veel belangen en krachten. Momenteel leveren we circa 25 JUMBO"s en een aantal PLUS supermarkten. We zijn er nog druk mee bezig.
     
    XXL for world dominance. :cool:
     
    Vraagje , kan je met die nieuwe night protein ook een soort ´´pap´´ van maken of is het daar te dun voor ?

    Verder zoek ik nog een aan te raden fatburner voor een kennis.
     
    XXL for world dominance. :cool:
    haha! wat een mooie ontwikkeling is dat we steeds meer export doen buiten de EU. Dat gaat dan om grote orders naar distributeurs. Daar liggen nog veel kansen.
    Vraagje , kan je met die nieuwe night protein ook een soort ´´pap´´ van maken of is het daar te dun voor ?

    Verder zoek ik nog een aan te raden fatburner voor een kennis.
    Ja kan zeker! zelf maak ik er ook altijd een pap van. Beetje spelen met de mengverhouding en even in de koelkast .

    Fat burner zou ik kijken naar Fat Killer.
     
    haha! wat een mooie ontwikkeling is dat we steeds meer export doen buiten de EU. Dat gaat dan om grote orders naar distributeurs. Daar liggen nog veel kansen.

    Ja kan zeker! zelf maak ik er ook altijd een pap van. Beetje spelen met de mengverhouding en even in de koelkast .

    Fat burner zou ik kijken naar Fat Killer.
    Ik meende mij ook te herinneren dat je zei dat de delicious NP minder dik werd? Is het inderdaad wat dat betreft hetzelfde als de gewone NP?
     
    Ik meende mij ook te herinneren dat je zei dat de delicious NP minder dik werd? Is het inderdaad wat dat betreft hetzelfde als de gewone NP?

    Wordt iets minder dik maar is nog steeds veel dikker dan whey. moet deze zelf ook weer eens proeven. Heb lang geleden alleen samples getest en kan het me niet heel goed meer herinneren.
     
    We kunnen weer :kiss:
     

    Bijlagen

    1303DA4C-761B-49F0-8FFF-6165A818CADF.jpeg
    Hey echt super goede producten. Ik ben heel blij. En heb goed resultaat. Maar die whey isolaat chocola is niet te harden. Haha, sorrie. Maar echt.
     
    Hey echt super goede producten. Ik ben heel blij. En heb goed resultaat. Maar die whey isolaat chocola is niet te harden. Haha, sorrie. Maar echt.

    goed om te horen! wat betreft de isolaat choco. Over smaak valt niet te twisten dus gaan ik ook niet doen. Wil wel aangeven dat wil je een whey isolaat zuiver houden (met beperkte toevoegingen) dat het heel lastig is een goede smaak mee te geven. Dan moet je meer toevoegingen doen en dat kiezen we niet voor. We verkiezen een meer zuiver product. Wil je meer smaak daar hebben we Whey Delicious voor, daar zit een sterkere smaak aan en is ook romiger.
     
    goed om te horen! wat betreft de isolaat choco. Over smaak valt niet te twisten dus gaan ik ook niet doen. Wil wel aangeven dat wil je een whey isolaat zuiver houden (met beperkte toevoegingen) dat het heel lastig is een goede smaak mee te geven. Dan moet je meer toevoegingen doen en dat kiezen we niet voor. We verkiezen een meer zuiver product. Wil je meer smaak daar hebben we Whey Delicious voor, daar zit een sterkere smaak aan en is ook romiger.
    Ja die was wel Iets beter. Maar ook niet echt spetterend. Ik denk dat chocola dan gewoon een moeilijke is met whey.
     
    Ja die was wel Iets beter. Maar ook niet echt spetterend. Ik denk dat chocola dan gewoon een moeilijke is met whey.
    Ik heb first class chocolate whey en nooit n betere gehad dan dat en het is ook écht lekker. Geldt ook voor vanille.
     
    Back
    Naar boven