- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fixedIk zit in de bulk. Elke dag minstens 1 doos eiwitreep.![]()

...dan maar een 1/2 /dgWeet niet of je het weet maar de zomer komt er toch langzaam aan![]()

Ja, die heb ik ook maar besteld. 50% cookies & cream is mijn favoriet daar. De crunchy voor een dag waarop nog wat kcals nodig zijn, de 50% voor als ik vooral eiwit wil.Bij deze reep moet je niet naar de kcals kijken. Als je de beste voedingswaarden zoekt hebben we de High Protein bar
![]()
Ik heb het ook bij die ab roller idd.Hebben meer mensen last van dat de ab rollers van XXL een afwijking hebben naar links, valt aardig op dat het hele frame krom staat.
XXL was goed bezig qua service, maar de tweede die ik net krijg, staat ook krom.
Wederom mailtje naar klantenservice, maar vroeg mij even af of dit vaker voorkomt of dat ik gewoon weer pech heb.
de eerste die ik had, maakte wel een aardig scherpe bocht ook.
Same. Ik heb die dan gewisseld, ook krom en loopt aardig schuin. Toen geen zin meer in gehad om weer te wisselenHebben meer mensen last van dat de ab rollers van XXL een afwijking hebben naar links, valt aardig op dat het hele frame krom staat.
XXL was goed bezig qua service, maar de tweede die ik net krijg, staat ook krom.
Wederom mailtje naar klantenservice, maar vroeg mij even af of dit vaker voorkomt of dat ik gewoon weer pech heb.
Hebben meer mensen last van dat de ab rollers van XXL een afwijking hebben naar links, valt aardig op dat het hele frame krom staat.
Ondertussen weer de klantenservice gesproken (goede service hoor, niks te klagen daarover) , er word een nieuwe opgestuurd.Ik ga dat eens navragen hier ook, heb er nog niet eerder over gehoord.
Ja allemaal leuk maar als we steeds producten opsturen die niet deugen dan klopt er toch iets nietOndertussen weer de klantenservice gesproken (goede service hoor, niks te klagen daarover) , er word een nieuwe opgestuurd.
. heb gevraagd of het regelmatig voorkomt en zo ja of we zie niet allemaal moeten gaan controleren voor we versturenJa allemaal leuk maar als we steeds producten opsturen die niet deugen dan klopt er toch iets niet. heb gevraagd of het regelmatig voorkomt en zo ja of we zie niet allemaal moeten gaan controleren voor we versturen
Krijg net bericht van PostNL dat de nieuwe ab roller is verstuurd, goeie service weerWe hebben er 700 nog op voorraad en we gaan ze allemaal uit de verpakking halen en controleren heb ik net gehoord.
Das een stevige workout!We hebben er 700 nog op voorraad en we gaan ze allemaal uit de verpakking halen en controleren heb ik net gehoord.
We hebben er 700 nog op voorraad en we gaan ze allemaal uit de verpakking halen en controleren heb ik net gehoord.
. Wel een top service!