AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zit in de bulk. Elke dag minstens 1 eiwitreep. :D

Weet niet of je het weet maar de zomer komt er toch langzaam aan :p
Weet niet of je het weet maar de zomer komt er toch langzaam aan :p
Daar heb ik rekening mee gehouden. :P
IMG_20210527_155902.jpg

Toch nog maar 4 dozen peanut crunch besteld, geen geld op deze manier :D

Bij deze reep moet je niet naar de kcals kijken :eating: . Als je de beste voedingswaarden zoekt hebben we de High Protein bar :1e:
Ja, die heb ik ook maar besteld. 50% cookies & cream is mijn favoriet daar. De crunchy voor een dag waarop nog wat kcals nodig zijn, de 50% voor als ik vooral eiwit wil.

Hebben meer mensen last van dat de ab rollers van XXL een afwijking hebben naar links, valt aardig op dat het hele frame krom staat.
XXL was goed bezig qua service, maar de tweede die ik net krijg, staat ook krom.
Wederom mailtje naar klantenservice, maar vroeg mij even af of dit vaker voorkomt of dat ik gewoon weer pech heb.

Hebben meer mensen last van dat de ab rollers van XXL een afwijking hebben naar links, valt aardig op dat het hele frame krom staat.
XXL was goed bezig qua service, maar de tweede die ik net krijg, staat ook krom.
Wederom mailtje naar klantenservice, maar vroeg mij even af of dit vaker voorkomt of dat ik gewoon weer pech heb.
Ik heb het ook bij die ab roller idd.

Dat is mij nooit opgevallen maar ik had toen de laatste van die batch.

Same. Ik heb die dan gewisseld, ook krom en loopt aardig schuin. Toen geen zin meer in gehad om weer te wisselen

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.073

Ik ga dat eens navragen hier ook, heb er nog niet eerder over gehoord.

Ik heb er ook recent eentje gekocht en die is prima.

• #40.076
Ondertussen weer de klantenservice gesproken (goede service hoor, niks te klagen daarover) , er word een nieuwe opgestuurd.
Ja allemaal leuk maar als we steeds producten opsturen die niet deugen dan klopt er toch iets niet :grumble: . heb gevraagd of het regelmatig voorkomt en zo ja of we zie niet allemaal moeten gaan controleren voor we versturen

• #40.077
Ja allemaal leuk maar als we steeds producten opsturen die niet deugen dan klopt er toch iets niet :grumble: . heb gevraagd of het regelmatig voorkomt en zo ja of we zie niet allemaal moeten gaan controleren voor we versturen

We hebben er 700 nog op voorraad en we gaan ze allemaal uit de verpakking halen en controleren heb ik net gehoord.

Terug
Naar boven