AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Hier zie ik alleen vitaminen en voor de rest alleen rijstebloem dus zonder smaak- en zoetstoffen.

Ik gebruik gewoon jullie rice powder is juist hetzelfde niks anders aan
 
Op jullie website zag ik dat er binnenkort whey isolaat samples beschikbaar komen. Wanneer verwacht je die?
En komt ook de smaak neutraal als sample?
 
Op jullie website zag ik dat er binnenkort whey isolaat samples beschikbaar komen. Wanneer verwacht je die?
En komt ook de smaak neutraal als sample?
"NL houd van gewoon" :thinking: :D
 
"NL houd van gewoon" :thinking: :D
:D

Ik heb een magere yoghurt die ik qua smaak erg lekker vindt, maar hij levert te weinig eiwit voor een fatsoenlijke maaltijd. Dus ik zoek een neutrale whey om het eiwitgehalte ervan te boosten zonder dat het de smaak (erg) beïnvloed.
 
:D

Ik heb een magere yoghurt die ik qua smaak erg lekker vindt, maar hij levert te weinig eiwit voor een fatsoenlijke maaltijd. Dus ik zoek een neutrale whey om het eiwitgehalte ervan te boosten zonder dat het de smaak (erg) beïnvloed.
nou doe je goed!! schaaltje yoghurt levert 10g eiwit, das veel te weinig for jouw killerbody :eyebrow: :D
 
Wat voor actie komt er :)?
10-15-20% kortingsactie afhankelijk van het bestelbedrag. Komt live maandag nadat zeker is dat de gym's opengaan
Op jullie website zag ik dat er binnenkort whey isolaat samples beschikbaar komen. Wanneer verwacht je die?
En komt ook de smaak neutraal als sample?
Duurt nog even, heb er zo geen datum van. Altijd lastig met samples omdat het poeder naar de afvuller van de sachets moet. Neutraal komt er ook!
 
10-15-20% kortingsactie afhankelijk van het bestelbedrag. Komt live maandag nadat zeker is dat de gym's opengaan

Duurt nog even, heb er zo geen datum van. Altijd lastig met samples omdat het poeder naar de afvuller van de sachets moet. Neutraal komt er ook!
Nice! Mag toch echt hopen van wel... maar heb genoeg nodig dus ff wachten met bestellen
 
Duurt nog even, heb er zo geen datum van. Altijd lastig met samples omdat het poeder naar de afvuller van de sachets moet. Neutraal komt er ook!
Kun je wel inschatten of het een kwestie van weken of dagen is? Afhankelijk daarvan wacht ik namelijk nog even met bestellen.. :)
 
Hey Rene,

Kan je me vertellen welke PWO van jullie huismerk het sterkste is? Der Hammer toevallig?
 
Mensen hier de nieuwe whey smaken vanille geprobeerd? Caramel en sweet vanille?
 
Zijn de fat killer en fat killer black edition hetzelfde? Op de vegetarische capsules van de black editon na dan? Zelfde ingredienten? Of zitten er meer verschillen in?
 
Mensen hier de nieuwe whey smaken vanille geprobeerd? Caramel en sweet vanille?

Ik ben een fan van de sweet vanilla dat is eigenlijke een crème brûlée smaak. Vind deze super lekker


Zijn de fat killer en fat killer black edition hetzelfde? Op de vegetarische capsules van de black editon na dan? Zelfde ingredienten? Of zitten er meer verschillen in?

Zitten meer verschillen in. Black editition heeft ook onder andere eNXTra daarin zitten. Galanga wortel extract. Maar zijn meer verschillen in de formule.
 
Enig idee hoe lang deze actie duurt?
 
Ik ben een fan van de sweet vanilla dat is eigenlijke een crème brûlée smaak. Vind deze super lekker




Zitten meer verschillen in. Black editition heeft ook onder andere eNXTra daarin zitten. Galanga wortel extract. Maar zijn meer verschillen in de formule.


Hmm, lastig kiezen op die manier ;P
 
Mensen hier de nieuwe whey smaken vanille geprobeerd? Caramel en sweet vanille?
Ik vind de vanille caramel best lekker. Het is niet gewoon zoeter maar de caramel komt mooi bovenop de vanille smaak.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven