XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mss eerst al wat shaken met vloeistof voor je het bij de havermout kiept
Haha! Dat werkt ongetwijfeld.... Maar ik ben zo'n rare die het liefste het zo eet, dat de lepel erin rechtop blijft staan :o
Maar ik bestel wel ff een andere door de havermout.

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.122
Is er iets veranderd aan jullie whey? Als ik het door de havermout mik, is het behoorlijk boenen 😬

Nee zeker niet, welke whey gebruik je? Ik doe dat zelf ook en ook met Brinta. Roer wel de whey altijd eerst droog door de havermout of brinta en daarna pas water erbij.

• #40.125
Gewoon die standaard isolaat. Mijn ontbijt is al jaren hetzelfde, zodoende viel het op. Maar maakt verder niet uit

Mijn voerbakje

Nog navraag gedaan maar zou niets veranderd zijn aan de formule en grondstoffen. Ik laat het wel even in de gaten houden of er meer opmerkingen komen.

Ik woon in Utrecht, en ondanks dat dat een grote stad is met veel jonge mensen en tientallen sportscholen, heeft geen enkele Jumbo vestiging XXL producten. Ben ik even een paar dagen naar het strand, wandel ik in een verlaten vissersdorpje (waar in geen velden of wegen een sportschool te bekennen is) een Jumbo in, en tref ik dit aan.. :roflol:

20210706_131009.jpg

Misschien maar goed ook dat ik niet dagelijks in mijn eigen super geconfronteerd word met zo'n stand. Wel leuk René!

• #40.127
Ik woon in Utrecht, en ondanks dat dat een grote stad is met veel jonge mensen en tientallen sportscholen, heeft geen enkele Jumbo vestiging XXL producten. Ben ik even een paar dagen naar het strand, wandel ik in een verlaten vissersdorpje (waar in geen velden of wegen een sportschool te bekennen is) een Jumbo in, en tref ik dit aan.. :roflol:

20210706_131009.jpg

Misschien maar goed ook dat ik niet dagelijks in mijn eigen super geconfronteerd word met zo'n stand. Wel leuk René!

haha kijk dat is mooi! we komen in steeds meer JUMBO's ! we zijn er druk mee bezig.

Plannen voor Twente? :D
Hangen we die XXL klok ook gelijk op in het kantoor

20210706_131009.jpg

Die prijzen kloppen toch nooit? 1kg pot voor 13 euro?

• #40.131
Hoi René,

De geurloze creatine monohydraat ruikt naar stopverf. Mijn vriendin wil hem zelfs niet meer nemen sinds deze afname helaas.
Hebben jullie hier meer opmerkingen over gekregen?

Bestelnummer: 7000013084

Bedankt alvast voor de reactie!

• #40.133
Hoi René,

De geurloze creatine monohydraat ruikt naar stopverf. Mijn vriendin wil hem zelfs niet meer nemen sinds deze afname helaas.
Hebben jullie hier meer opmerkingen over gekregen?

Bestelnummer: 7000013084

Bedankt alvast voor de reactie!
o dat is niet goed, ik ga het navragen hier.

Ik heb een vraagje betreffende de Advanced Post Workout, Ik neem dit telkens 10-20min na mijn workout, maar ik vraag me af hoelang ik best wacht om weer te eten hierna (eieren/kip, volkorenboord/pasta/rijst).. tijdens bulk.

Thanks!

Ik heb een vraagje betreffende de Advanced Post Workout, Ik neem dit telkens 10-20min na mijn workout, maar ik vraag me af hoelang ik best wacht om weer te eten hierna (eieren/kip, volkorenboord/pasta/rijst).. tijdens bulk.

Thanks!
Wat je zelf wilt ;) zijn geen vastgestelde tijden

• #40.136
Hoeveel cbd zit er in jullie huis merk cbd olie. En wat zijn jullie ervaringen ermee ?

• #40.140
Hoeveel cbd zit er in jullie huis merk cbd olie. En wat zijn jullie ervaringen ermee ?
Ervaringen zijn goed, dit is een hoogwaardige CBD op waterbasis (beter opneembaar dan op olie) en met NANO technologie voor een betere opname. Er zit 1500mg CBD in een flesje van 30ml.

Terug
Naar boven