Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er ook zicht op wanneer de sample pack van de wey delicious weer op voorraad komt?
Bijzonder, volgens mij is dat niet alweer terug veranderd en is Kruidvat hiermee simpelweg in overtreding.Hey René,
Bij de kruidvat is gewoon melatonine te koop van 3 en 5 mg. https://www.kruidvat.nl/search?q=Melatonine&text=Melatonine&searchType=manual
Komt zoiets bij jullie ook weer?
Hey René,
Bij de kruidvat is gewoon melatonine te koop van 3 en 5 mg. https://www.kruidvat.nl/search?q=Melatonine&text=Melatonine&searchType=manual
Komt zoiets bij jullie ook weer?
Hahah.a. ja ik zie het.. We horen dat heel vaak als we bij een AH komen.
Ik heb geen idee of dit vaak gebeurt (ben nog op vakantie), maar hoort niet. Woon je in NL? ik stuur je even een coupon daarna via een PM.@XXL Nutrition René, heb praktisch nog nooit probleem gehad met een product van je huismerk maar de xxl portemonee's zijn op bepaald gebied wel niet sterk, slechte batch of heb ik gewoon pech gehad met deze ?
Het vakje waar je de munten insteekt, de stof was super snel gesneuveld ? gewoon pech ik of iets met die bepaalde batch ?
Was van Bestelling # 200386616 17 juli 2021, dus heb ze nog niet erg lang
Kind regards Nick
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb daar helaas nog geen duidelijkheid over.
Hebben we niet voor eigenlijk ter vervanging. Weet ook niet hoe gewild dit nog is, ik ga er eens naar kijken.Hebben jullie dit of iets soortgelijk in het assortiment?
![]()
Jij bedankt!Order 200411282 Leuk die vaste klantenaktie René. BEDANKT!!![]()
Even nagevraagd en het werkt als onderstaandHoi Rene,
Ik heb je op via mail ook een bericht gestuurd. De bovenstaande code werkt niet (is niet geldig volgens site) terwijl ik hem nog niet gebruikt heb.
Ook zou je volgens de website tijdens de huidige actie 450G whey + protein balls krijgen als je boven minimum bestelbedrag zit en ingelogd bent als klant. Ook deze wordt niet toegevoegd?
Hoor graag van je!
Hahah.a. ja ik zie het.. We horen dat heel vaak als we bij een AH komen.
Ik heb geen idee of dit vaak gebeurt (ben nog op vakantie), maar hoort niet. Woon je in NL? ik stuur je even een coupon daarna via een PM.
Heb daar helaas nog geen duidelijkheid over.
Hebben we niet voor eigenlijk ter vervanging. Weet ook niet hoe gewild dit nog is, ik ga er eens naar kijken.
Jij bedankt!
Even nagevraagd en het werkt als onderstaand
1. Zorg dat je ingelogd bent
2. Voeg €75 toe aan de winkelmand
3. Voeg het gratis product toe aan de winkelmand
4. zie onderaan de winkelmand een korting verschijnen
Goed om te horen!Had gelijk gemaild, en binnen 10 minuten een reactie. Alles is gelukt, gisteren al binnen gekregen. Top service!
Nice.